Kontorlka, silnik do połowy zalany?
Kontorlka, silnik do połowy zalany?
Otóż zapaliła mi się taka śliczna kontrolka, na dodatek silnik stracił moc i przy dodawaniu gazu słychać coś na rodzaj "gól gól gól gól" - (ale tylko jedno)
Sprawdzałem w instrukcji co to takiego fajnego znaczy, i niestety nic konkretnego nie mówi.
Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczną?
Sprawdzałem w instrukcji co to takiego fajnego znaczy, i niestety nic konkretnego nie mówi.
Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczną?
- Załączniki
-
- IMG_0746.jpg (12.98 KiB) Przejrzano 2719 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
to jest tzw CHECK albo MIL, oznacza usterke ukladu napedowego ktora wymaga pojechania do serwisu najszybciej jak sie da
przyczyn moze byc milion
przyczyn moze byc milion
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
Ta kontrolka może kryć wiele problemów, ale zanij od:
1. Sprawdź czy masz dokręcony korek paliwa - wiem, głupie ale czasem może się tak dziać.
2. Może pojawić Ci się błąd P1638 - problem z przepustnicą - pojawiający się problem w S do 2009r. Po prostu ją wyczyść;)
3. Kolektor dolotowy uszkodzony.
Tak czy inaczej bez podpięcia pod komputer to wróżenie z fusów.
1. Sprawdź czy masz dokręcony korek paliwa - wiem, głupie ale czasem może się tak dziać.
2. Może pojawić Ci się błąd P1638 - problem z przepustnicą - pojawiający się problem w S do 2009r. Po prostu ją wyczyść;)
3. Kolektor dolotowy uszkodzony.
Tak czy inaczej bez podpięcia pod komputer to wróżenie z fusów.
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
jestes z wawy to podjedz do chłopaków z Konstancina, mi wystapił dwa razy taki check przy obluzowanym czujniku odpowietrzania układu paliowego, drugi raz przy wypaleniu uszczelki głowicybbbrk pisze:Otóż zapaliła mi się taka śliczna kontrolka, na dodatek silnik stracił moc i przy dodawaniu gazu słychać coś na rodzaj "gól gól gól gól" - (ale tylko jedno)
Sprawdzałem w instrukcji co to takiego fajnego znaczy, i niestety nic konkretnego nie mówi.
Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczną?

FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
Umowiony na jutro do Inchcape ciekae co wymysyla...
Napewno przyczyna nie jest korek do wlewu paliwa (sprawdzilem, baaa nawet zatankowalem do pełna)
Na dodatek silnik zaczal sie "krztusić"
Napewno przyczyna nie jest korek do wlewu paliwa (sprawdzilem, baaa nawet zatankowalem do pełna)
Na dodatek silnik zaczal sie "krztusić"
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
oby nie była to uszczelka pod głowicą, sprawdź przed jazda ile płynu chłodniczego masz w zbiorniczku i czy przypadkiem na bagnecie od poziomu oleju nie ma białej smugi.bbbrk pisze:Na dodatek silnik zaczal sie "krztusić"
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
Tadam.... i wiadomo...
w ramach gwarancji do wymiany turbosprężarka!
w ramach gwarancji do wymiany turbosprężarka!
- zimonK
- Swój Człowiek
- Posty: 495
- Rejestracja: 01 lis 2010, 21:02
- Posiadane auto: R56 Cooper S 13'
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
To niezły fart, że stało się to teraz, kiedy jeszcze masz gwarancję. Później mogłoby być co najmniej nieciekawie 

Szymon
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
a najlepsze jest to ze gwaranacja konczy sie na poczatku marca... biezacego roku.
Zastanawia mnie bardzo czy faktycznie ten samochod jest tak awaryjny (defakto 47 tys przebiegu).
Zastanawia mnie bardzo czy faktycznie ten samochod jest tak awaryjny (defakto 47 tys przebiegu).
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1443
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
O turbo lub sprężarkę należy dbać podczas eksploatacji. Więcej chyba jest w instrukcji obsługi, której nie czytałem. Wadliwy egzemplarz też może się zdarzyć.bbbrk pisze:a najlepsze jest to ze gwaranacja konczy sie na poczatku marca... biezacego roku.
Zastanawia mnie bardzo czy faktycznie ten samochod jest tak awaryjny (defakto 47 tys przebiegu).
- krzyss
- Nowy
- Posty: 84
- Rejestracja: 27 gru 2009, 18:35
- Posiadane auto: Accord 1980r.
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
Albo tak zdjagnozowali bo tak powiedzial bardzo madry komputer 

krzyss & Kasia
-
- Wiarus
- Posty: 537
- Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Szczecinek/Poznań
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
zdaje sie, ze nie wolno od razu po zatrzymaniu wylaczac silnika, tylko poczekac az turbina sie schlodzi
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Re: Kontorlka, silnik do połowy zalany?
a ja podejrzewam ze pewnie dv nie trzymał a serwis zdiagnozowal ze turbo do wymiany. NIe raz slyszalem o takich przypadkach glownie w 2.0tfsi(a one budowa sa bardzo zblizone do 1.6t z R56) i tez maja ten sam dv montowany w muszli sprezarki jakw r56. W kazdym badz razie ja bym sie bardzo cieszyl skoro to leci z gwarancji:)
u mnie ponoć padła turbosprężarka
W moim Mini Coupe R56 wystąpiła identyczna sytuacja. Przy ruszaniu zapaliła się owa kontrolka, silnik stracił moc. W serwisie diagnoza "uszkodzona turbosprężarka". Też wymiana na gwarancji.
Niestety po wymianie turbo saamochód raz przyspiesza jakby miał te turbo a za chwilę jakby go nie miał. Stąd myślę, że coś jeszcze jest nie tak. Temat rozwojowy a ja się trochę zaczynam niepokoić, że ASO nie potrafi znaleźć przyczyny.
Niestety po wymianie turbo saamochód raz przyspiesza jakby miał te turbo a za chwilę jakby go nie miał. Stąd myślę, że coś jeszcze jest nie tak. Temat rozwojowy a ja się trochę zaczynam niepokoić, że ASO nie potrafi znaleźć przyczyny.