To jest 998 A+ na bank
Na ilustracji kolektor wydechowy wygląda na pęknięty.
Przemyśl czy nie założyć seryjnego ssaco wydechowego 998 tak jak opisałem wczesniej.
To niskobudżetowa opcja
Kolektor dolotowy - ciekawostka
Moderator: flapjck1
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: kolektor
markfive pisze:Na ilustracji kolektor wydechowy wygląda na pęknięty.
Chodzi o to "coś" na środkowej rurze? Jeśli tak, to nie ma problemu - to tylko złudzenie optyczne. Na szczęście, kolektor wydechowy jest szczelny - chociaż niewykluczone że był wcześniej spawany w tamtym miejscu
markfive pisze:Przemyśl czy nie założyć seryjnego ssaco wydechowego 998 tak jak opisałem wczesniej.
To niskobudżetowa opcja
Właśnie zastanawiam się trochę co zrobić. Bo z jednej strony uważam, że jak już coś wymieniać, to na porządne części - teraz by przyszedł tamten kolektor stage one, a niedługo potem porządny kolektor wydechowy i może wydech. Ale z drugiej strony miałem w planach zmienić ten silnik kiedyś na 1300 i pytanie czy opłaca się inwestować w ten, aby za dwa - trzy lata wymienić go na inny
Z jednej strony chciałoby się inwestować już teraz, a z drugiej strony jest myśl, że powinienem dać opcję budżetową, a zaoszczędzoną forsę oszczędzać na remont generalny auta. Chociaż przy tym aucie słowo "oszczędzanie" to abstrakcja - jak zaoszczędzone pieniądze nie pójdą na to, to zaraz wyjdzie kolejnych kilka awarii i wydatków, które skutecznie pożrą wszystkie zaoszczędzone pieniądze
-
- Nowy
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 sty 2009, 09:29
- Posiadane auto: Rover Mini Cooper 1,3 .1992r Morris Mini 850 de luxe 1967r
- Lokalizacja: olsztyn,ul Dożynkowa 77
Re: Kolektor dolotowy - ciekawostka
jest to podgrzewacz mieszanki , w tej gruszcze z wtykiem jest bimetal.Bimetal kurczy sie iwlancza podgrzewanie od - 7 a ze jest nad kolektorem to cieplo go wylancza.
morris de-luxe