Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Łukasz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Łukasz »

"sportspacki ale pewnie żywiczne" - na właśnie, ale gdzie takich szukać?
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Minis »

w sklepach z częściami do mini, linki na dole forum
nie chcesz jeździć na 10-tkach ?
MJ
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: monsterk »

Łukasz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Łukasz »

Chce poczytać opini znawców co warto a co nie? co można przerobić a co nie da rady? i co ile kosztuje
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: se7ven »

Słabo szukasz!
Mam Sportpacki z carbonu - zdecydowanie lepsze od tych podróbek żywicznych z GB.
Ogłoszonie jest w dziale sprzedam. Zdjęcia w moim projekcie Mk3 Race.
Łukasz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Łukasz »

Troche za drogo, a ja i tak chce je pomalować - szukam dalej :grin:
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: se7ven »

W GB kupisz taniej - jest tylko jeden problem one nie pasują.
Oryginały pasują ale kosztują zdecydowanie więcej.
Powodzenia w poszukiwaniach. :razz:
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: markfive »

Nie wiem czy obrałeś dobrą kolejność planowanych zakupów. Czy oceniłeś już stan blacharki i zakres jej naprawy, stan podzespołów mechaniki, zawieszenia i napędu. O nadkolach można myśleć po zakończeniu podstawowego zakresu remontu, przed lakierowaniem, mając już zamontowane na próbę kompletne koła ostatecznej wersji.
Nawet jeżeli nadkola kosztują 500 czt 1000 zł to jest to mniej niż 3 - 5% kosztów całego remontu :smile:
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: se7ven »

Marek!
Tu mamy w wątku optymistę tanio i w miarę szybko bo auto "na pokazy" :mrgreen:
Łukasz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Łukasz »

Oj, koledzy.... nic nie wiecie, a oceniacie mnie i projekt, :???:

Nie jeden projekt zrobiłem i nie jeden zrobie, a koniec projektu przewiduje na koniec przyszłego roku
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: AleXander »

Łukasz pisze:Oj, koledzy.... nic nie wiecie, a oceniacie mnie i projekt, :???:



+1 (btw. tutaj tak zawsze ;) )
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: monsterk »

Oceniamy po Twoich wypowiedziach, masz samochód pod nosem, jeszcze go chyba dokładnie nie przejrzałeś i nie oceniłeś ogromu prac jakie trzeba włożyć a zastanawiasz sią nad ostatnią rzeczą która jest do szczęścia potrzebna czyli koła.
Ja podpowiem Ci że w ten projekt włożysz około 30 000zł i na tym się nie skończy :grin:
Łukasz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Łukasz »

Ok, po moich wypowiedziach nie wiecie co z tego będzie.
Uwierzcie mi,że jaka wielkość kół i jak są osadzone to dla mnie bardzo istotne. Jest jeszcze kilka tematów do ustalania a nie chce pisać bajek o projekcie jak nie mam go jeszcze w głowie na 150% . Jeszcze ok miesiąc to zapewne potrwa :sad:
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Beny »

Łukasz, masz świetny materiał na super samochód, pracy przed tobą sporo i zapewne z dużym zainteresowaniem będzie śledzony Twój wątek, powyżej wypowiedzieli się koledzy bardzo doświadczeni w budowaniu mini wszelkiej maści i mają za sobą dziesiątki o ile nie setki projektów :lol:

i chyba po chwili zastanowienia przyznasz im rację, że przed Tobą dużo pracy, a o kołach i nadkolach naprawdę myśli się na końcu i właśnie w takiej kolejności .. czyli jak znajdziesz koła, które Ci się spodobają to do nich dobierasz rozmiar hamulców i nadkola ... a na tym etapie, to (przepraszam za wyrazenie) zabierasz się do tematu "od dupy strony"

powodzenia w odbudowie!
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Łukasz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 222
Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r

Post autor: Łukasz »

ja jestem uparty i przystaje przy swoim :grin: poczekacie...zobaczycie.
A pracy to tyle,że nie wiem od czego zacząć :mrgreen:
ODPOWIEDZ