czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
Moderator: flapjck1
czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
da sie go jakoś puscic nadwoziem inaczej ? nie pewnie sie czuje jak jezdze moim miniakiem
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
Fabrycznie przewód idzie dołem w metalowej rurce. O ile będzie szedł fabryczną "trasą" pożary mu nie groża. Ja w swoim wywaliłem fabryczne przewody i poprowadziłem jeden miedziany od zbiornika aż pod gaźnik. Rozszczelnienie pod autem mi już nie grozi, a wierzcie mi, jak czasami usuwam stare to się zastanawiam jak te mini jeszcze jeździło
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
przyczyny bajecznie proste. Nieszczelny układ paliwowy lub przelewający gaźnik
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
u mnie smierdzialo jak nie podlaczylem rurki do odpowietrzacza baku,
poprostu jak zalejesz pod korek to czasem przez odpowietrzacz moze sie troszke wylewac
poprostu jak zalejesz pod korek to czasem przez odpowietrzacz moze sie troszke wylewac
Pachnie paliwem?
Każda nieszczelność w ukl. paliwowym powoduje,że czuć paliwo w kabinie. Najczęściej jednak przyczyną jest nieszczelność zaworka zwrotnego w komorze plywakowej. Odprowadzenie nadmiaru przelewanego paliwa daje
tylko to , ze paliwo splywa nie po gorących elememtach silnika lecz wprost na ziemię.Tak więc oprócz rurki
odplywowej ważna jest szczelność zaworu zwrotnego. Male nieszczelności usuwam przez dotarcie zaworu,
zaś większe poprzedzam wyrównywaniem drobnym papierem ściernym w wiertarce.
tylko to , ze paliwo splywa nie po gorących elememtach silnika lecz wprost na ziemię.Tak więc oprócz rurki
odplywowej ważna jest szczelność zaworu zwrotnego. Male nieszczelności usuwam przez dotarcie zaworu,
zaś większe poprzedzam wyrównywaniem drobnym papierem ściernym w wiertarce.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
kamal 1 prosiłbym cie o nie pisanie takich głupot bo jeszcze ktoś przez takie porady spali sobie mini. Jezeli zaworek iglicowy jest niesprawny to wymienia się go na NOWY i nie kombinuje
Zaworek.
Powinienem istotnie dopisać,że jeśli ktoś nie potrafi czegoś zrobić to niech sobie odpuści.Wielokrotnie docieralem
z pozytywnym skutkiem nie czekając aż przelewające sie paliwo narobi bigosu!!! Poza tym domyślam się,że
tuż za rogiem Twojego domu jest kiosk z zaworkami do Mini.
z pozytywnym skutkiem nie czekając aż przelewające sie paliwo narobi bigosu!!! Poza tym domyślam się,że
tuż za rogiem Twojego domu jest kiosk z zaworkami do Mini.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
napisałbym coś ale sie gryze w język. Mieszkam pod Warszawą i nie było dla mnie problemu wiele lat temu żeby kupić zaworek w Gdańsku...
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
monsterk, ale tak to już jest, jak kiedyś było jedno źródło nowych części , to wszyscy się cieszyli że w ogóle można dostać i jeszcze całowało się w rękę jak czekało się mniej niż tydzień (nie mam pojęia czy tak było, ale trzeba budować jakoś porównania ) , a jak teraz trzeba pojechać na drugi koniec miasta to się zaczyna wybrzydzanie i kombinatoryka.IMHO ludziom jest chyba lepiej gdy jest mniej możliwości wyboru... .
Może nie do końca , ale coś w tym jest.
Pozdrawiam, Saint
ps. a już myślałem że poleci jakieś mięsko ...
Może nie do końca , ale coś w tym jest.
Pozdrawiam, Saint
ps. a już myślałem że poleci jakieś mięsko ...
Zawodowy Szyderca
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
tylko wezcie poprawke panowie na jedna rzecz
kolega Kamal jezdzil miniakami jak znakomita wiekszosc z nas szczala w pieluchy albo nawet za przeproszeniem nawet w zarodku nie byla
w "tamtych czasach" to i o czesci do malca bylo trudno
kolega Kamal jezdzil miniakami jak znakomita wiekszosc z nas szczala w pieluchy albo nawet za przeproszeniem nawet w zarodku nie byla
w "tamtych czasach" to i o czesci do malca bylo trudno
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Nieszczęsny zaworek!
Pozwólcie mi być nieco upartym. O dostępności czesci wspomnialem jedynie na marginesie.Oczywiście,że sa dostępne.Ale tak samo jak docieracie zawory w glowicy a nie kupujecie nowych (i tak nowe trzeba dotrzeć) tak samo mozna dotrzeć zaworek zwrotny z komory plywakowej. Zapewniam,że można to zrobić dokladnie i zdecydowanieszybciej niż kupno nowego.Wlaśnie ze względów na bezpieczenstwo tak regenerowalem zaworki nie czekając aż paliwo cieknące zrobi psikusa. Pierwsze Miniaczki nie maly przewodu odplywowego a paliwo malym otworkiem ściekalo po obudowie gażnika.Nie zapominam,że dziś już nie ta epoka.Sam jestem zwolennikiem nowych częśc,jednak jeśli mogę coś zrobić wlasnoręcznie (nie będąc mechanikiem) przynosi mi to satysfakcję. Cieszę się,
że przez 38 lat jeżdżenia Miniaczkiem nigdy nie wracalem do domu na sznurku lecz zawsze o wlasnych silach.
Pozdrawiam wszystkich.
że przez 38 lat jeżdżenia Miniaczkiem nigdy nie wracalem do domu na sznurku lecz zawsze o wlasnych silach.
Pozdrawiam wszystkich.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: czy normalną rzeczą jest ze wąz paliwowy idzie koło t
flapjck1 pisze:tylko wezcie poprawke panowie na jedna rzecz
kolega Kamal jezdzil miniakami jak znakomita wiekszosc z nas szczala w pieluchy albo nawet za przeproszeniem nawet w zarodku nie byla
w "tamtych czasach" to i o czesci do malca bylo trudno
Ja kamala nie znam ani nawet nie wiem skąd jest bo najwyrażniej ciężko jest wypełnić rubryke w profilu.
W gażniku jest zworek iglicowy i nazywanie go zwrotnym napewno nie jest prawidłowe.Będę się dalej upierał przy tym ze takich rad nie powinno sie prezentować na forum.Jezeli zaworek sie wyrobił to znaczy ze stozek który odcina dopływ paliwa tak sie wyrobił ze ma już fazkę która nie bedzie stożkiem napewno po dotarciu.A tak wogóle to w połowie lat osiemdziesiątych zaczęto stosować zaworek z gumką i tu już niewchodzi w gre "docieranie"