Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 222
- Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
"po takiej zabudowie" jeszcze nic nie zrobiłem a już mowa nie da rady
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Sadam pisze:ja chętnie poznam tego rzeczoznawcę który wyda opinię, że auto jest w 75% oryginalne po takiej zabudowie... i konserwatora który się potem pod tym podpisze
wydaje mi się że nikt nie podpisze się pod dokumentem który nie będzie zgodny z prawem.
Skąd się wzięło te 75% i jak to obliczyć - ile procent mniej będzie przez wymiane zardewiałej śrubki lub zużytych części?
nikt nie mówił że będzie łatwo
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
ale już napisałeś co chcesz zrobić, wymiana kół na inny rozmiar/wzór to też jest odejście od oryginału, tapicerka oryginalna raczej nie zostanie, już widzę że podchwyciłeś temat wymiany zawieszenia itd itd. zapowiada się rzeźba, a rzeźba to nie jest oryginał, za dużo codziennie aut widuję po różnych naprawach którym do oryginału daleko (a niby to ciągle Mini i wcale nie modyfikowane w żaden sposób), żeby nie wiedzieć, że auto będzie mocno odbiegać od tego jak z fabryki wyjechało - to że z zewnątrz będzie miało kształt Mini to nie znaczy, że ma te 75%
przy czym pod hasłem "rzeźba" nie oceniam tu jakości pracy, ot zakładam że będzie sporo kombinowania
tak czy siak powtórzę za kolegami, że bardzo szkoda auta które jest w tak oryginalnym stanie, gdyby panowie w komisie w Ostrowie, nie byli pi!@#$%mi to jest spora szansa, że stałoby u mnie z założeniem konkretnej odbudowy i przywrócenia do stanu oryginalnego
na pocieszenie pozostaje mi mały wkład w innego Clubmana Estate przynajmniej na razie pozostanie "one of a kind" w Polsce
przy czym pod hasłem "rzeźba" nie oceniam tu jakości pracy, ot zakładam że będzie sporo kombinowania
tak czy siak powtórzę za kolegami, że bardzo szkoda auta które jest w tak oryginalnym stanie, gdyby panowie w komisie w Ostrowie, nie byli pi!@#$%mi to jest spora szansa, że stałoby u mnie z założeniem konkretnej odbudowy i przywrócenia do stanu oryginalnego
na pocieszenie pozostaje mi mały wkład w innego Clubmana Estate przynajmniej na razie pozostanie "one of a kind" w Polsce
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 222
- Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
a ja oceniam narazie teoretycznie co można a co nie? Sprawa najważniejsza to rejestracja auta a car-audio się do tego dostosuje - a nie odwrotnie !!! .
Zmiana zawieszenia wchodzi w gre ale jak to popsuje plan rejestracji to będzie musiał zostać oryginał i części innego rodzaju tak samo będzie.
Zmiana zawieszenia wchodzi w gre ale jak to popsuje plan rejestracji to będzie musiał zostać oryginał i części innego rodzaju tak samo będzie.
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
sidi pisze:Jeśli moje skromne zdanie ma jakieś znaczenie to proponowałbym ten egzemplarz zostawić w takiej formie jaka jest - odbudować jako oryginał lub sprzedać, a poważnie zainteresować się tym mini
Piniądze które trzeba włożyć i tak będą te same a nie szkoda przerabiać i budować "unikat" no i uratujesz wraka...
*unikat - chyba tylko tak będzie można zarejstrować auto...
To jest dobre wyjście
A tego co masz teraz w planie przerabiać - sprzedaj komuś kto przywróci go do oryginału - i wszyscy będą zadowoleni
Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, 13:16 przez BeMoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
a nie myślałeś o tym żeby zamiast kombinować z powiększeniem miejsca pokombinować z pomniejszeniem źródła energii
http://www.dowkokam.com/technology.htm
http://www.dowkokam.com/technology.htm
-
- Swój Człowiek
- Posty: 222
- Rejestracja: 22 sty 2012, 15:31
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: poznań
- Kontakt:
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
mamy mocne zasady w kategoriach uwarunkowane mocą, wielkością i jakością akum.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Łukasz pisze:a ja oceniam narazie teoretycznie co można a co nie? Sprawa najważniejsza to rejestracja auta a car-audio się do tego dostosuje - a nie odwrotnie !!! .
Zmiana zawieszenia wchodzi w gre ale jak to popsuje plan rejestracji to będzie musiał zostać oryginał i części innego rodzaju tak samo będzie.
no ja tak to zmienia to trochę postać rzeczy, tym bardziej solidnie temat musisz rozpoznać pod kątem tego co przejdzie a co nie, ale i tak warunki istotne przy rejestracji mocno ograniczą pole manewru, zarówno przed jak i po uzyskaniu tablic
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
dla mnie to i tak trochę dziwne, piekne auto na żółtych blachach, a w środku kupa kabli i car audio współczesne
-
- Nowy
- Posty: 58
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 22:25
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Też wątpie w to, żeby dało się zarejestrować jako zabytek aż tak przerobiony samochód... Zabytek to jak dla mnie auto w takim (albo zbliżonym) stanie jak wyjechało z fabryki - tylko wtedy ma to sens.
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Tutaj raczej Łukasz ma zamiar najpierw zarejestrować auto jako zabytek, a potem wrzucić tonę elektroniki - tylko jak na to będzie zapatrywał się Konserwator Zabytków?
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 mar 2010, 21:37
- Posiadane auto: Rover Mini
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Polska to taki kraj w którym wszystko jest możliwe.
http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/02 ... -techniki/
http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/02 ... -techniki/
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
gazwilkinson pisze:Polska to taki kraj w którym wszystko jest możliwe.
http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/02 ... -techniki/
ale dobre naprawdę dobre
-
- Nowy
- Posty: 58
- Rejestracja: 01 wrz 2011, 22:25
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
Twister pisze:Tutaj raczej Łukasz ma zamiar najpierw zarejestrować auto jako zabytek, a potem wrzucić tonę elektroniki - tylko jak na to będzie zapatrywał się Konserwator Zabytków?
Obowiązkiem właściciela auta zabytkowego jest utrzymywać w takim stanie jak w momencie oceny przez konserwatora i później każde zmiany muszą być z nim uzgadniane (tak więc car audio oczywiscie nie wchodzi w grę).Jak to jest w praktyce egzekwowane tego nie wiem - chociaż w tym przypadku gdy pojawia się auto z żółtymi blachami i widać (i słychać), że jest poważnie modyfikowane teoretycznie może sie ktoś przyczepić. Ale z drugiej strony widząc te bmw, które jawnie nie spełnia żadnego kryterium na zabytek (no chyba że jeździł nim ktoś baaardzo znany albo coś) to sam już nie wiem
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: Mini Clubman 1.3 GT, 1965r
vonfloyd pisze:Twister pisze:Tutaj raczej Łukasz ma zamiar najpierw zarejestrować auto jako zabytek, a potem wrzucić tonę elektroniki - tylko jak na to będzie zapatrywał się Konserwator Zabytków?
Obowiązkiem właściciela auta zabytkowego jest utrzymywać w takim stanie jak w momencie oceny przez konserwatora i później każde zmiany muszą być z nim uzgadniane (tak więc car audio oczywiscie nie wchodzi w grę).Jak to jest w praktyce egzekwowane tego nie wiem - chociaż w tym przypadku gdy pojawia się auto z żółtymi blachami i widać (i słychać), że jest poważnie modyfikowane teoretycznie może sie ktoś przyczepić. Ale z drugiej strony widząc te bmw, które jawnie nie spełnia żadnego kryterium na zabytek (no chyba że jeździł nim ktoś baaardzo znany albo coś) to sam już nie wiem
Dokładnie o tym mówiłem Każda modyfikacja musi zostać zaakceptowana przez konserwatora zabytków - tyle w teorii... jak to wygląda w praktyce? Pewnie tak, że nikt tego nie weryfikuje... niestety.