Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

MPE

Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: MPE »

pytanie1: Jaki najlepszy filtr oleju czy firma ma znaczenie ?chodzi mi do R53 - co polecacie ?
pytanie2: Jaki najlepszy filtr powietrza j.w?

Sporo czytałem na ten temat i są to firmy porównywalne,dość dobre-Jakie jest Wasze zdanie?Jakieś doświadczenia,uwagi ?
SpaCar

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: SpaCar »

Ad.1. Każdy z wymienionych dobry
Ad.2. Każdy z wymienionych dobry - możesz się pokusić o K&N lub PIPERCROSS, żeby mieć poczucie większej mocy.
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: pididi »

jw - bez znaczenia, osobiście kupiłbym Knechta z prostego przyzwyczajenia. Z filtrem powietrza podobnie, nie traciłbym kasy na wkładkę sportową, wymieniłbym/zmodyfikowałbym całą puszkę dla głośniejszego jęczenia :wink:
static
Kamil

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: Kamil »

ja stosuje w obu przypadkach filtrona, wyglada to np. tak filtr oleju, dosyć tanie są te filtry i nie sprawiaja mi kłopotu więc je montuje, choć mam znajomych co inwestują w knechta, hengsta czy nawet k&n
Olo

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: Olo »

Pomiedzy knechtem a filtornem nie ma az takiej sporej roznicy. Dopiero przy filtronie i mannie jest bo nawet 100 na filtrach tych samych. Ja sie przejechalem na filtornie szybko sie zurzywaly we wczesniejszych autach i wrzucam od 2 lat Manna a ostetecznie knechta.

Co do K&N to lepiej juz wrzucic przerobiony uklad dolotowy. Masz gotowe zestawy ze stozkiem. Ceny zaczynaja sie od tysiaka az do 1700 zloty. Przy tego typu filtrach trzeba pamietac o ich czyszczeniu przy wymianie reszty filtrow bo inaczej nie spelniaja swojej roli. Sa do nichspecialne spreje do czyszczenia np z K&N

Boscha odradzam strasznie sie zrypal w szczegolnosci na czesciach samochodowych. Inne produkty maja jeszcze ok. Najgorsze maja akumy ktore padaja po roku z seri S3 i S4

Chcesz dobre filtry bierz Knechta jak masz mozliwosc wez w intercarsie na kogos znizki zaplacisz spoko kase bo masz tylko 3 filtry do wymiany bo paliwa jest na stale w baku
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8850
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: flapjck1 »

rany julek, nie moge z tymi wypocinami

co to znaczy: szybko sie zuzywaly filtry?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Olo

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: Olo »

Ale ja moge.

To znaczy ze filtr po kilku miesiacach potrafi sie rozedrzec dla przykladu jesli trudno to sobie zobrazowa. Dla prostrzego zobrazowania to tak samo jak kupienie w new yourkerze tshirta za 19.90 ktory po 2 praniach nadajrze sie juz do wyrzucenia.

Tak samo mozna by zadac pytanie po co filtr sportowy wogole montowac. Po co wogole lac lepszy olej. Przeciez do M poera mozna zalac zwykly owszem a to ze przegrzac mozna motor jak sie katuje auto to juz 2gie.

Rowniez dobrze mozna kupic wszystko co najtansze tylko pytanie ile to wytrzyma i ile na tym pojezdzimy.

Dziwne rozumowanie. Rozumiem jakbysmy byli na forum duzego fiata albo malucha czy 30 letniego mercedesa beczki - po co takie wkladac. Ale sory mini nie kosztuje 3tys tylko sa to auta ktore np w e-Sce zaczynaja sie od 100 tys. To dla mnie smieszne jest patrzec na to ze cos kosztuje 40 zloty wiecej. Skoro stac kogos kupic Mini to powinien liczyc sie z tym ze utrzymanie tego samochodu kosztuje i nie pchac tam wszystkiego co najtansze.

Rowniez dobrze mozesz go zalac bio paliwem bo jest tansze i moze pojedzie dalej po co placic za 98 z shella czy BP przeciez jest drozsze a dlaczego jest lepsze i czy jest lepsze zostawiam to kazdemu do wlasnego rozrachunku z ksiegowym.

Sa rzeczy na ktorych mozna oszczedzic i sa takie na ktorych nie warto proste. A to co wsadzaja w ASO to juz inna bajka
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8850
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: flapjck1 »

i rozumiem ze tak negatywnie oceniany przez ciebie filtron wlasnie sie darl?
tak?

podawaj takie konkrety a nie jakies aluzje ze cos jest lepsze lub gorsze...

jak wyrazasz opinie to staraj sie zeby byla obiektywna a nie propagandowy bulgot
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
SpaCar

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: SpaCar »

Stosuje tylko Knechta i Boscha - wg mnie wystarczający filtr. Na Filtronie przewiozłem się w swoim samochodzie. Zamontowany tej firmy filtr paliwa - po około tygodniu samochód zaczął mieć kłopoty z odpaleniem. Dwa razy wyciągana pompa, sprawdzana, ustawiane opóźnienie, wyprzedzenie - różne pomysły. Objaw - cofające się paliwo z pompy;) Po kilku dniach wściekły kupiłem filtr KNECHTA - objawy zniknęły. Okazało się, że nowy filtr Filtrona zapowietrzał pompę paliwową;). Moja oszczędność trochę nerwów mnie kosztowała. A oszczędziłem może 80zł kupując Filtrona( filtr paliwa do ciężarowej pomocy drogowej). Od tamtej pory go unikam.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8850
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: flapjck1 »

taki argument przyjmuje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: monsterk »

taka mala akuzja do mistrza od filtrów, w mini jest filtr paliwa w zbiorniku.
SpaCar

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: SpaCar »

monsterk pisze:taka mala akuzja do mistrza od filtrów, w mini jest filtr paliwa w zbiorniku.
To chyba nie do mnie?? Wyraźnie napisałem, że problem był w mojej ciężarowej pomocy drogowej;)
SpaCar

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: SpaCar »

Kamil pisze:ja stosuje w obu przypadkach filtrona, wyglada to np. tak filtr oleju, dosyć tanie są te filtry i nie sprawiaja mi kłopotu więc je montuje, choć mam znajomych co inwestują w knechta, hengsta czy nawet k&n
Apropos cen, to w tej cenie jest Knecht.
dafit

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: dafit »

Co do filtrów to tez moge sie wypowiedziec, raz ze pare aut jest w domu a dwa ze u siebie w sklepie sprzedaje bardzo duzo filtrów jesli chodzi o samochody to glownie filtron, bosch i na koncu knecht oraz mann. Swego czasu tez mialem problem z paliwowym z filtrona, identyczny objaw jak u kolegi wyzej czyli zapowietrzanie. To było jakies 2 moze 3 lata temu. Od ponad roku w sprinterze i t4 mam znowu tylko filtrona i nie narzekam bo nic sie nie dzieje z nimi zlego, natomiast do brata bmw zawsze wkladamy kpl. z boscha juz ze 4lata i tez nigdy nie bylo problemów z filtrami. Moi klienci tez nie zwracali mi uwagi ze cos jest nie tak.
Co do filtra powietrza K&N to nie polecam, puszcza sporo syfów jesli sie nie dba o niego bardzo, a jak sie dba to znowu olej z filtra oblepia przepływke bo objawia sie przekłąmaniami we wskazaniach a zcasami ponoć nawet uszkodzeniem przepływki.
DZAKO

Re: Jakie filtry ?KNECHT, MANN, HENGST,BOSCH ??R53

Post autor: DZAKO »

A propos zamierzam wymienić na dniach w r53 filtr kabinowy po odgrzybieniu klimy i okazuje sie przy zamowieniu boscha weglowego ze sa rozne wymiary, ma ktos moze te prawidłowe wymiary filtra? Pozdr
ODPOWIEDZ