Mini 1.3 SPI Łódź

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: monsterk »

Nie wiem nad czym jest taki dramat, wystarczy zdjąć ten drążek i go wyprostować
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: flapjck1 »

a najlepiej zalozyc od razu regulowany zawias :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: humin »

wyprostować? eee druciarstwo :P
bardziej jestem za opcją flapową hehe
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Luomo »

Chłopaki, pociągnijcie temat z regulowanym zawiasem bo nie bardzo kumam. Wiem, że jest coś takiego, ale nie wiem z czym to się je :wink: Pozdr.!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: flapjck1 »

regulowane drazki reakcyjne, regulowane dolne przednie wahacze, i tzn camber kit na tyl ( zreszta ta ostatnia pozycje kol. Austin wlasnie sprzedal Huminowi )

komplet kosztuje okolo 100 gbp i pozwala zniwelowac prawie wszystkie niedoskonalosci zawieszenia ( skorygowac nastawy )

przyklad z minispares
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Luomo »

A będzie to w perspektywie pasować do tych 10", które prawdopodobnie kupię od Austina?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: flapjck1 »

to musi pasowac do mini ( z kazdymi kolami ;) ) po cos sa te regulacje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Bochen »

jak juz go ogarniesz zeby sie bujał o własnych siłach to pisz, chetnie obczaje
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Luomo »

Buja się o własnych siłach, z tym nie ma problemu, powiem więcej, jest w zdecydowanie lepszym stanie niż większość Miniaków w PL, ale dla mnie to za mało :wink: Musi być bezpieczny i w miarę przewidywalny, tzn. muszę wiedzieć co w nim siedzi i co może w najbliższej przyszłości sprawiać kłopot. Ostatnio po naprawie u Barańskiego jest lepiej, obroty już tak nie falują i samochód nie gaśnie, tak więc jest jakiś progres, niemniej nie jest to to co docelowo chciałbym osiągnąć. Podnosić mocy silnika nie będę bo to co jest w zupełności mi wystarcza. Kupiłem od Austina komplet kół 10", a od Rogala komplet regulowanych dolnych wahaczy wraz ze sworzniami. W przyszłym sezonie (mam nadzieję) Mini wystąpi w nowej odsłonie na 10" kołach :grin: Z bieżącymi sprawami będziemy walczyć jak się na dobre ociepli. A jak tam Twoj bolid? Robisz coś dalej przy nim? Pozdr.!
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Bochen »

u mnie stara bida - chłopaki wspawali ramę w środku, żeby się buda nie rozjechała przy wycinaniu elementów. no i praca się rozkręca z dnia na dzień.

ile Cię wyniesie całościowo ta konwersja na 10"? zaszczepiłeś mi w głowie tę opcję i coraz bardziej się nad tym zastanawiam :grin:

co robią te dolne regulowane wahacze? co usprawniają?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: flapjck1 »

same dolne wahacze daja mozliwosc regulacji kata pochylenia kola
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Luomo »

Z ostatniej chwili. Dzięki Austinowi i Bochenowi koła 10" są już w domu :grin: W poniedziałek mają przyjechać klamoty od Rogala. Budżet szybko topnieje, ale czegóż się nie robi dla członka rodziny? :wink: Niedługo zapowiadana wymiana rolldachu i tu przyszedł nowy pomysł. W przyszłym roku, jak będę robił kompleksowo blacharkę i lakier będę także zakładał dach pelny bez otwierania. Tak więc w nowym sezonie będzie do sprzedania nowy roldach razem z dachem (masło maślane :wink: ) po kosztach czyli jakieś 2000 PLN za komplet :wink: Zdjęcia kółek wstawię jutro :grin:, reszta w przyszłym tygodniu. Pozdr.!
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Bochen »

Wow czemu rezygnujesz z tak fajnej rzeczy?
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Luomo »

Jakoś ze sztywnym dachem podoba mi się bardziej :wink: Dodatkowo, obsługa jest mniej kłopotliwa. Myślałem, żeby słupki i podsufitkę pociągnąć czerwoną alcantarą (w BMW M3 jest czarna i wygląda to super), a przy rolldachu nie będzie to jakoś spektakularnie się prezentować. Zresztą, ostateczna decyzja zapadnie po wymianie rolldachu. Jeśli będzie super to zostawię, jeśli będą wątpliwości, wywalam :wink: Na chwilę obecną bardziej męczy mnie silnik, i zawiecha :sad: O ile to drugie w miarę daje radę o tyle silnik jest to gruntownego przejrzenia, jak nie remontu. Przy okazji remontu blacharsko-lakierniczego silnik również zostanie poddany zabiegom regeneracyjnym. Zauważyłem, że wydech też będę miał do wymiany po konwersji kół na 10". Będzie haczył o podłoże, niestety. Choć jest fajny i wydaje znakomity dźwięk to jednak będziemy się musieli rozstać i przywitać jakiś klasyczny, który włazi w zagłębienie w podłodze. Pozdr.!
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini 1.3 SPI Łódź

Post autor: Bochen »

Montuj rc 40, taki jak ja mam. Przy niskim zawieszeniu w miarę daje rade, oczywiscie nie jest to mistrzostwo świata bo trzeba i pamiętac gdzie możesz wjechać a gdzie nie.

A co do rolldachu, to ja bym za cholere swojego nie oddał, bo nie ma nic fajniejszego niż latanie z otwartym w ciepłe sierpniowe dni. Nie kminie czemu piszesz o kłopotliwej obsłudze ;)
ODPOWIEDZ