Mini British Open 1.3 1999 rok

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

Dzisiaj podjąłem decyzję, że jednak silnik robi wylot. Zostaje sama skorupa, która jedzie do piachu po wspawaniu części blach. Potem blacharka ciąg dalszy, no i w końcu lakier. Wrzucam kolejne zdjęcia.

Po zdjęciu wózka tylnego oczywiscie okazalo się, że u góry jest syf ale po kilku wózkach, które widziałem na forum, uważam że tragedii nie ma :) wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę. Wahacze tylne chyba nigdy smaru nie widziały, tulejka się sprasowała z wahaczem. I tutaj pada pytanie: jest sens ratować te wahacze czy już szukać lepszych/nowych? Cały tylny pas pod zderzakiem idzie do wymiany, podłoga od spodu nie wygląda jakoś strasznie, no ale wiadomo - piach pokaże.

Teraz się zastanawiam co robić z silnikiem - niby zasługuje już na jakiś remont (koło 90 tys najechane), no ale z drugiej strony budżet pęka w szwach, i wiadomo - końca wydatków nie widać :D
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

Maciej

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Maciej »

Wrzuć więcej zdjęć tego ospawania co ma trzymać budę w trakcie wymiany paneli.
Maciek.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Sadam »

nawet klatka bezpieczeństwa jest :D

wahacze jeśli ośka nie przetarła się przez łożysko lub tulejkę i nie wlazła w wahacz to się jak najbardziej nadają

ze zdjęcia jednoznacznie nie stwierdzę wybij ośki i zobacz wtedy albo cyknij zdjęcia z ujęcia bezpośrednio na dziurę
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: monsterk »

powiedz tylko po co został wycięty kawałek belki pod siedzeniami?
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

Zostalo wyciete bo prog wewnetrzny ktory kupilem tak jakby okala te poprzecznice a przeciez pod spodem tez jest blacha. No i tam bylo miejsce do roboty.

To zle?
morris super
Nowy
Nowy
Posty: 36
Rejestracja: 26 sty 2009, 09:29
Posiadane auto: Rover Mini Cooper 1,3 .1992r Morris Mini 850 de luxe 1967r
Lokalizacja: olsztyn,ul Dożynkowa 77

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: morris super »

witam ile dales za te mini, jak nie jest tajemnica.
morris de-luxe
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

tajemnica to nie jest ale wstyd przyznać teraz na jaką minę się wtedy wpieprzyłem. kosztował tyle co zwykle te auta w rzeszy

Maciek, nie mam więcej zdjęc tej ramy bo wszystkie jakie robie to od razu wrzucam na hosting. Poza tym wiesz jak to jest, nie mam czasu codziennie tam być tylko raz na jakiś czas. Konkretnie interesuje Cię jakiś szczegół?
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2012, 11:16 przez Bochen, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Luomo »

Bochen, nie załamuj się. Mini już się remontuje i niedługo będziesz śmigał nówką sztuką ;-) MNie to dopiero czeka więc trzymam kciuki za Twoją odbudowę :grin:

P.S. We wtorek jadę na zmianę dachu :wink:
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

podobno za miesiąc będzie można myśleć o lakierze.
ps. smsa Ci wczoraj napisałem i nie odpowiedziałeś! ;)
Maciej

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Maciej »

Bochen pisze:Konkretnie interesuje Cię jakiś szczegół?


Konkretnie nie, jestem ciekaw do jakich miejsc je przyspawali, a co za tym idzie w przypadku wycięcia, których paneli będzie to trzymało ogólną strukturę budy.

Pozdrawiam,
Maciek.
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Luomo »

Bochen pisze:podobno za miesiąc będzie można myśleć o lakierze.
ps. smsa Ci wczoraj napisałem i nie odpowiedziałeś! ;)


Mistrzu, nie odpowiedziałem bo nic nie dostałem :wink: Pozdr.!
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

Siema dzieci drogie!

Jakby to kogoś interesowało, to żyję, wróciłem na forum po dosyć hardkorowym miesiącu pisania na szybko magisterki. Jutro się bronię i może znajdę w końcu parę dni na ruchy z autem.

Na ten moment okazało się, że trzeba już robić całość w pizdu i nie bawić się w półśrodki. Sama buda ze zdemontowanym wszystkim, wróciła od piaskarza i jest syf, gnój, płacz i zgrzytanie dupą. Ale byłem na to nastawiony także nie będę jęczał.

Pytanie: kto może mi odświeżyć silnik? Na kompletny remont w tym sezonie chyba się nie wyrobie z kasą jeżeli chodzi o silnik, także chciałbym go wrzucić na paletę i busem gdzieś zawieźć na doraźne regulacje i wymianę uszczelek. Jest sens robić taki zabieg w ogóle? Jakie koszty są remontu 1.3 MPI ?

Help!

ps. wrzucę zdjęcia za jakąś chwilę.
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

http://imgur.com/a/tbpgk zdjęcia

zwracam uwagę na dospawany przód, oraz dziurę od pedałów WTF
Mayon
Wiarus
Wiarus
Posty: 652
Rejestracja: 01 paź 2007, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tczew

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Mayon »

eee nie przesadzaj nie jest wcale tak źle :) do roboty !!! :):)
ODPOWIEDZ