a macie gdzies moze info o ile lepsze sa takie kloce na takich wentylowanych tarczach od zwyklych (R50)? to jest jakas mega kilkumetrowa roznica? czy przy normalnej jezdzie kiedy hamulce nawet nie maja szans sie specjalnie nagrzac to nie ma praktycznie znaczenia
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Beda tylko poczytaj sobie na forum BWM opinie na temat EBC. Chlopaki odradzaja bo wrzucaja je do swoich 530 w dieslu i bardzo szybko je sciagaja.
Polecam Brembo Oro plus Klocki Ferodo DS wtedy bedziesz mial naprawdedobre hamowanie.
Mialem kiedys ATE Powerdick nacinane i nigdy wiecej, tarcze po 2 tygodniach sie skrzywily od temperatury a ponac to najwyzsza seria od ATE. Brembo odradzam ale nasze Polskie bo to porazka jesli sciagane z Wloch to mozna brac ale i cena wyzsza.
EBC klocki najlepsze jest to ze wyzsza seria Green Stuff jest gorsza od podstawowej Red Stuff. Ale ogolnie oprocz wygladu nie daja nic szczegolnego. A i nie brudza bo sa ceramiczne takze spoko jesli ktos ma jasne fele np w bialym kolorze.
Ja przy zmianie tarcze zamawiam caly zestaw Brembo Oro i ferodo DS.
Nie polecam tarcz nacinanych ani lekko nawiercanych. Jak cos to przewiercane na wylot. Daje naprawde lepsze odprowadzanie ciepla oraz szybsze usuwanie pylu z klockow.
Jesli chcesz cos naprawde cool to bierz cos od AP Racing Albo od Wilwooda ale wtedy kilka tysiecy nie Twoje...
jak mają być też do normalnej jazdy to najwyżej greenstuffy. Red i Yellow stuffy nie zdążą ci się rozgrzać i mój kumpel evo 4 400KM wjebał się komuś w ten sposób w dupę bo zero hamowania. Dopiero po mocnym rozgrzaniu jest skutecznie.
Babak pisze:jak mają być też do normalnej jazdy to najwyżej greenstuffy. Red i Yellow stuffy nie zdążą ci się rozgrzać i mój kumpel evo 4 400KM wjebał się komuś w ten sposób w dupę bo zero hamowania. Dopiero po mocnym rozgrzaniu jest skutecznie.
na YellowStuffach jeżdżę od późnej jesieni i hamulce są bardzo mocne i pracują od razu... Twój kolega chyba musiał się zagapić albo mieć coś z układem niespecjalnie.
Załączniki
ebcbremsentemperaturtab.jpg (20.83 KiB) Przejrzano 929 razy
ja mam praktycznie identyczny zestaw, oryginalne tarcze + zaciski w R56 + klocki yellow stuff+oplot + dot 5.1. Auto w wiekszosci uzywane po miescie i hamulce zawsze sa ok. Calkowicie zimne nie hamuja ani troche gorzej niz na zwyklach klockach.
no właśnie o tym mówie.. bardzo często z takimi opiniami użytkowników się spotkałem + przed zakupem moich green stuffów z dystrybutorem o tym rozmawiałem.
Babak pisze:jak mają być też do normalnej jazdy to najwyżej greenstuffy. Red i Yellow stuffy nie zdążą ci się rozgrzać i mój kumpel evo 4 400KM wjebał się komuś w ten sposób w dupę bo zero hamowania. Dopiero po mocnym rozgrzaniu jest skutecznie.
ave ja pisze:Nie widzę problemów z hamowaniem
dafit pisze:Calkowicie zimne nie hamuja ani troche gorzej niz na zwyklach klockach.
Babak pisze:no właśnie o tym mówie.. bardzo często z takimi opiniami użytkowników się spotkałem + przed zakupem moich green stuffów z dystrybutorem o tym rozmawiałem.
hahahaa! musiałem być nie trzeźwy czytając odpowiedź dafita. W każdym razie nasłuchałem się opinii uzytkowników innych aut niż MINI. Ja ostatnio byłem na KJS i zauważyłem że nawet green stuffy hamują lepiej mocniej rozgrzane.
Jak cenowo klasyfikuje sie zestaw do R56 MCS Brembo Oro tyl + przod oraz klocki Ferodo DS? I jakie kupic i gdzie przewody w oplocie oraz jaki plyn do calosci polecacie bo w ASO polecaja zawsze jakies wynalazki a raczej firmy z ktorymi umowy podpisali i dla nich to jest super i klasyfikowane przez bmw a co salon to co innego jak wiadomo