Prośba o pomoc w diagnozie błędu

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

moondee

Prośba o pomoc w diagnozie błędu

Post autor: moondee »

Palą się żółte kontrolki, auto nie ma mocy. Examiner TEXXA pokazuje taki błąd: P0036 - $13 - Obwód sterujący podgrzewaniem HO2S. Od sprawdzenia/wymiany czego zacząć "zabawę"???
Załączniki
20120428357.jpg
20120428357.jpg (72.61 KiB) Przejrzano 1072 razy
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu

Post autor: flapjck1 »

blad jest od podgrzewania sondy lambda,
zaczac od sprawdzenia ukladu zasilania grzalki sondy, potem sonda ewentualnie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
moondee

Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu

Post autor: moondee »

Dzięki, jutro od rana zabieram się do roboty. O efektach nie omieszkam poinformować ;)
moondee

Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu

Post autor: moondee »

Sonda w porządku, przetarty był jeden z przewodów sygnałowych do sondy. Lutowanko i po sprawie. Dzięki raz jeszcze.
moondee

Re: Prośba o pomoc w diagnozie błędu

Post autor: moondee »

Nic nie zapowiadało takiego obrotu sprawy, ale po kilku godzinach użytkowania nagle zapalił się EML + EngineCheck. Wynik badania examinerem:
P0123 - Obwód "A" wyłącznika pozycji przepustnicy/pedału, wysokie napięcie
P0222 - Obwód "B" wyłącznika pozycji przepustnicy/pedału, niskie napięcie

Przepustnicę zmieniałem jakiś rok temu z powodu problemów z potencjometrem. Czy awaria/naprawa okablowania sondy mogła mieć wpływ na takie błędy?? Wypięcie wtyczki na przepustnicy nie kasuje błędów, ale gaśnie EML, po jakimś czasie gaśnie tez EngineCheck. Niestety sytuacja powtarza się co kilka godzin.

Jakieś pomysły??
ODPOWIEDZ