MCS zawiecha standardowa a sport

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Olo

MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

Witam

Jest roznica w wyokosci przy zawieszeniu standardowym w mini MCS z R56 a zawieszeniu sport, ktore to mozna wybrac opcjonalnie bezplatnie przy kupnie auta?


Bo przymierzam sie do obnizenia jeszcze bardziej miniacza ale musze wiedziec ta istotna rzecz bo nie chce zmieniac amorow na inne bo mam nowe a na seryjnych mozna zejsc -40mm poznej to juz wymiana calego zestawu amor pllus sprezyna
Crisu
Nowy
Nowy
Posty: 56
Rejestracja: 12 cze 2011, 19:45
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Crisu »

obniżyłem R56 o 25mm - około -

przejazd przez "leżące policjanty" na osiedlu jest koszmarem, szczególnie te małe z

kostki brukowej i przykręcane z pvc.

- trza sie dobrze zastanowić co chcemy osiągnąć a co stracić -
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Whaat? To ja nie mam z nimi żadnych problemów a dla Ciebie są koszmarem?
Różnica jest minimalna, ~10mm ale są też grubsze stabilizatory. A co do samych sprężyn, to Eibachy są naprawdę spoko.
static
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

Zapewne u kolegi problem polega na tym, ze ociera dopina do przedniego zderzaka ktora pod spodem robi za zbierak a mozna to obciac w JCW sa tylko w miejscu nadkola bo robi to za chlapacz.

A ogolnie ile zjechales od seri w dol i jak to wyglada?

Bo -10mm troche mnie nie bawi od seri bo to za malo a szpara taka ze idzie reke wsadzic bez problemu a chcialbym zjechac nadkolem nizej do opony.

Ma kolega jakies fotki jak to wyglada u Ciebie aktualnie? Masz Fele 17 czy 16 na naciagu?
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P
static
Crisu
Nowy
Nowy
Posty: 56
Rejestracja: 12 cze 2011, 19:45
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Crisu »

nie jestem fachowcem od kół - sam potrzebowałem pomocy niedawno -

nie otrzymałem konkretów więc zaryzykowalem 3 tysiaki;

mój temat: http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php?t=9854

na dzisiaj to:

troche jakoś (się to obniżyło ?) - mam 16 cali felgi na 7"et 35 hamond

to lato jakoś przejeżdże

- obciera cały spód plastikami (pomijam ten "dopine" zderzaka przedniego)

sprawdź wygląd opon na feldze np. tu http://www.tyrestretch.com/
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Nie wiem tylko na ile fotki R53 pomogą, ale dziura w nadkolu zlikwidowana skutecznie :smile:
Seryjne R56 wygląda jak pickup (nawet gorzej niż R53), więc nawet same sprężyny potrafią zdziałać cuda.

Crisu Ty to masz zupełnie jakiś kosmos jeśli chodzi o rozmiar kół! Tak mała średnica sprawia, że masz gigantyczną przerwę między kołem a nadkolem, a dodatkowo jesteś "obniżony".
Załączniki
DSC_029411-1-kopia.jpg
DSC_029411-1-kopia.jpg (155.21 KiB) Przejrzano 2299 razy
IMG_0417.jpg
IMG_0417.jpg (83.87 KiB) Przejrzano 2299 razy
static
Brennt
Wiarus
Wiarus
Posty: 537
Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: Szczecinek/Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Brennt »

fajnie felgi sie prezentuja i autko z przodu, ale z boku to wyglada jak citroen bodajze zx na postoju ...

co do tej plastikowej listwy pod przednim zderzakiem, to to jakis niedorobiony koles wymyslil, bo urwalem ja juz z obu stron. czesc parkujac na politechnice (co za debil te rynny takie glebokie na parkingu wymyslil (kto parkowal na pp ten wie o czym mowie)) a czesc na pierwszym lepszym chodniku, zanim sie nauczylem, ze mozna tylko tylem wjezdzac...
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

pididi pisze:Nie wiem tylko na ile fotki R53 pomogą, ale dziura w nadkolu zlikwidowana skutecznie :smile:
Seryjne R56 wygląda jak pickup (nawet gorzej niż R53), więc nawet same sprężyny potrafią zdziałać cuda.

Crisu Ty to masz zupełnie jakiś kosmos jeśli chodzi o rozmiar kół! Tak mała średnica sprawia, że masz gigantyczną przerwę między kołem a nadkolem, a dodatkowo jesteś "obniżony".
Zrobie foty z boku jak wyglada moj na serii ale nie ma takiego mega przeswitu. W superbie mam zawieszenie terazo -20 i jest szpara ale auto na trasy glownie dlateog juz nic nie zmieniam ale jak zobaczylem superba na seryjych to to jest dopiero pickup...

Wieczorem wrzuce fotki jak zjde na osiedle, ale to co mam nie zadowala dlatego chce posadzic nizej i wrzucic nalepke na tylna szybe "nie trab poje**e bo jade na glebie" :) takie male 4 fun

A co do Twojego R53 to super sie prezentuje i to wszystko na tych Eibachach -30mm i fela 17 a jakie opony w koncu?
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Nie czytasz tego co piszę :razz:
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P"

Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.

Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:
Załączniki
lowering.jpg
lowering.jpg (74.78 KiB) Przejrzano 2247 razy
static
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

pididi pisze:Nie czytasz tego co piszę :razz:
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P"

Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.

Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:
Ok sory my mistake :)

Twoj czerwony jest iezle posadzony dla mnie troche przesada jednak. Co prawda myslalem nad gwintem ale jednak nie szkoda mi narazie 4tysiaki na podtawowe K&W :) wole to wrzucic w audio DLS


A co do eibacha to o wiele lepiej to wyglada niz seria

1

2

To stan dzisiejszy takze przyznam, ze troche za wysoko jak siadzie te - 25/-30 to bedzie juz lepiej :)

To widze opony te same masz co ja rozmiarowo.

Sa eibchy z seri sportsline gdzie do -50 sie zejdzie ale wtedy amora trzeba B8 albo B7 wsadzic z blisteina gdzie B8 jest naprawde twarda i kazdy zaleca B7, ktora ponac mozna ustawic bo chlopaki ze skody pokupowali i mechanicy nie wiem im zmienili prace amortyzatora bo ten model tak ma ale nie wnikam nie widzialem wiec nie potwierdzam
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Chodzi Ci pewnie o B6 i B8 i Zerkolpol :razz:
Pod obnizenie wg. katalogu Bila jest B8, B6 jest tylko utwardzony w stosunku do zamienników serii. B8 ma skrócony skok.

Lubię czarne miniaki, jeszcze trochę i będzie wyglądał tak:
Załączniki
7387508548_39bd96c17f_c.jpg
7387508548_39bd96c17f_c.jpg (365.04 KiB) Przejrzano 2228 razy
7387509874_83a2d4037a_c.jpg
7387509874_83a2d4037a_c.jpg (352.48 KiB) Przejrzano 2228 razy
static
Brennt
Wiarus
Wiarus
Posty: 537
Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: Szczecinek/Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Brennt »

tylko bez tego zderzaka chyba? :D
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Dyfuzor z MINI Challenge jest zajebisty i przy zupełnie płaskim podwoziu ponoć coś daje - właściciel akurat z tego korzysta :wink:
static
Brennt
Wiarus
Wiarus
Posty: 537
Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: Szczecinek/Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Brennt »

chodzilo mi raczej o te "przeciwmgielne(?)" z kratką "a la" porsche cayenne :o, chociaz czy dyfuzor wyglada lepiej to tez kwestia gustu
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
ODPOWIEDZ