No to kamien z serca,dzieki. Jutro rano dzwonie do mechanika niech zamawia wentylator,po pracy zaloze i bedzie ok (mam nadzieje). Bo pompa nadal jak jest zimna to dziala wiec raczej nie jest za pozno.
137jastr pisze: możesz to wszystko sprawdzić (też wpisując ostatnie 7 znaków).....sam na stronie: http://www.realoem.com/bmw/
Dodam jeszcze ze w serwisie tez im ten obrazek z pompa wyskoczyl,tyle ze jak klikneli na wentylator zeby go zamowic(bo maja taka opcje w tym programie) wyswietlilo im sie niby ze w tej wersji nie ma wentylatora. Mam nadzieje ze mnie chcieli w jajo zrobic i okarze sie ze jest tak jak piszesz
Maly pisze:No to kamien z serca,dzieki. Jutro rano dzwonie do mechanika niech zamawia wentylator,po pracy zaloze i bedzie ok (mam nadzieje). Bo pompa nadal jak jest zimna to dziala wiec raczej nie jest za pozno. Dodam jeszcze ze w serwisie tez im ten obrazek z pompa wyskoczyl,tyle ze jak klikneli na wentylator zeby go zamowic(bo maja taka opcje w tym programie) wyswietlilo im sie niby ze w tej wersji nie ma wentylatora. Mam nadzieje ze mnie chcieli w jajo zrobic i okarze sie ze jest tak jak piszesz
To Ci głupstwa opowiadają - JEST, ja mam ETK BMW...ten sam program jest we wszystkich serwisach autoryzowanych BMW Mini na całym świecie...jeszcze raz sprawdziłem nr WMWRC31020TH02995...nr twojego MC ma pompę z wentylatorem (I NIC NIE SYGNALIZUJE ŻE NIE MA WENTYLATORA)...wentylator z kratką ochronną w ASO w Polsce kosztuje 361,55zł (netto-tak dla Twojej informacji)...musisz z nimi trochę ostrzej podziałać w 'stylu'....te toi, sale bete...he heeeeeeee...że zapytam (?) w Brukseli też w serwisach są takie 'niedorozwoje' jak tu u Nas w Polsce!?
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
Kilka serwisow mi odpisalo,wszyscy sprawdzali po numerze i twierdza ze nie ma i nie bylo w moim miniaczu wiatraka. Wymieniam w serwisie we wtorek,750€ lzej bedzie
............No i wymienione,755 € z kieszeni ale miniacz smiga jak nowy,jest tez minus tej naprawy,brak dzwieku japonskiego robota,czuje sie jak nie w mini
Panowie, czy ten wentylator można gdzieś dostać poza ASO?
32 41 6 781 742 - 360.33 PLN...
(netto)
EDIT:
cała sytuacja z padającą pompą mnie trochę zirytowała. Wymieniłem dziś pompę (btw. wymiana w specjalistycznym warsztacie 1h 5 minut), został wentylator... poprosiłem o niezakładanie go - specjaliści z BMW Inchape orzekli, że jest zatarty. Podłączyłem ten wentylator na krótko i mało mi palców nie pourywał... przecież ten skurczybyk działa!?
I teraz powstaje pytanie - w jaki sposób toto działa? Bo na pewno nie działa cały czas. Jak rozumiem pompa musi się nieźle spocić, żeby toto się uruchomiło - czy dobrze kombinuję?
137jastr pisze:Wiatraczek jest pod spodem silnika, jest narażony na wodę błoto itd...zanim kupisz nowy spróbuj go uruchomić we własnym zakresie (to się udaje po oczyszczeniu)... TU: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=15
Czy ma ktoś może wiedzę..występuje w przyrodzie jakaś osłona tego wiatraczka?
Maly pisze:Jakis czas temu przy odpalaniu miniaka nie wlaczylo sie wspomaganie,odpalilem jeszcze raz i bylo ok wiec nie zawracalem sobie tym glowy.
Dodam jeszcze ze stalo sie jak przejechalem po drodze zwirowej i bylo duzo kurzu,a czytalem teraz gdzies ze jest tam jakis wiatraczek ktory mogl sie zapchac,tylko nie wiem czy w mojej wersji moniaka jest ten wiatraczek,a wersja to cooper 116KM 2003rok
Podbijam temat, bo nie było odpowiedzi na ostatnie pytanie, czy wiatraczek pod wspomaganiem powinien chodzić cały czas czy tylko w określonych momentach ?
Mam wrażenie, że ten wiatraczek to jest tzw pakiet na ciepłe kraje. który jest dodatkowym wyposażeniem do MCSa (823 Hot climate version). Czy powinien chodzić cały czas - nie wiem. Tak na chłopski rozum, to jeśli miałby być załączany tylko po to aby schłodzić pompę wspomagania to musiałby być pomiar jej temperatury - termostat by go włączał. Nie wydaje mi się, żeby tam był jakiś termostat - raczej powinien działać non-stop. Tak czy siak można go sprawdzić podpinając na krótko pod akumulator albo jakiś zasilacz 12-14V.
Pozdrawiam,
Maciek
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera
Zadałem sobie ostatnio trochę trudu i poszukałem informacji jak to właściwe jest z tym wiatraczkiem od wspomagania. Odpowiedź jest prosta:
Wiatrak chłodzenia pompy wspomagania uruchamiany jest wraz z wiatrakiem chłodnicy! Dzisiaj sprawdziłem to osobiście
Panowie
wracając do pytania czy ma być wiatraczek czy nie mój r50 z koncówki 2001 nie ma wiatraczka , wystraszony poleciałem do ASO i wyszło ze zdjęć że go nie mam mieć nawet śruby na które sie go nakręca wygladaja jakby nigdy nakretki nie widziały a co dopiero wiatraczka .
Pompe mam po regenracji oddałem bo jenczała i jenczy dalej , aż zastnawaiam się czy nie oddać im tej regenorowaniej jako zwrot bo jedynie wygląda ładnie czysta odpicowana ale działanie dokłądnie takie same jak stara .
Wiatrak był tylko w wersji na ciepłe kraje. Mój jest z Włoch i miał. Odpadł jednej zimy po spotkaniu z bryłą lodu. Do dzisiaj nic się nie dzieje. Pompę słychać jak w każdym.
Regeneracja raczej polega na czymś więcej niż tylko wyczyszczeniem z zewnątrz....