Kilka zmian kosmetycznych i nie tylko.
- Sprężyny H&R -30 mm
- Grill Aero lub JCW jak kto woli
- Felgi 17" Team Dynamics
- Zregenerowane zaciski hamulcowe przód/tył
- Nowe tarcze i klocki hamulcowe ATE przód/tył + płyn hamulcowy
- Gorne mocowanie amortyzatorów (przód) nowe poduszki
Najważniejsze to czego nie widać. Silnik dostał "drugie życie"
- głowica: frezowanie gniazd, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy, planowanie
- układ korbowo-tłokowy dostał nowe pierścienie, przegląd panewek i gładzi (stan idealny)
- przegląd, czyszczenie pompy oleju
- nowy rozrząd (łańcuch, napinacz, ślizgi)
- uszczelnienie pompy vacum
- nowe przewody smarowania turbiny
- turbina po pełnej regeneracji (nowy kolektor wydechowy i muszla gdyż miały pęknięcia)
- wymienione oczywiście wszystkie płyny ustrojowe
- nowa przepustnica
- down pipe
- układ wydechowy JCW
.... i jeszcze pewnie kilka innych rzeczy. Cytując mojego przyjaciela mechanika... "Teraz już możesz z czystym sumieniem sprzedać"