Strona 8 z 34
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 20 wrz 2008, 20:16
autor: Gibki Staruszek
Masz fotkę ramy w lepszym wydaniu ? a może kilka ?
pozdrawiam.
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 22 wrz 2008, 09:21
autor: Konrad K_2
w niekoniecznie lepszym ale cos wiecej widac - wezme prawdziwy aparat do garazu to wrzuice
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 00:31
autor: Konrad K_2
zdjecie ramy jeszcze nie doczyszczonej ale juz finalnej
uwagi i pytanie mile widziane
Lepszej jakości zdjęcia:
http://picasaweb.google.pl/K2Konrad/Min ... 3068423746
http://picasaweb.google.pl/K2Konrad/Min ... 2180062786
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 10:05
autor: monsterk
mocowanie wózka od tyłu , tam gdzie przykręcisz do podłogi za mocno osłabiłeś, na bank się urwie, wejdz na superfast mini i podejżyj jak oni robiąc wózek pod vteca to mocują, w skrócie- płaska blacha dokręcona do już płaskiej częsci podłogi na trzy śruby z każdej strony, i ta blacha o przekroju takim
[
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 16:54
autor: Gibki Staruszek
Całkiem ,całkiem ... ale tył wzmocnić trzeba ...
Widze ,że powiększyłeś otwory na ośki ... ośki poszły do przodu czy są prostopadłe do piasty?
Myślałeś o robieniu ramy bez sięcia i uzywania starej ? Czyli od podstaw . Mi to chodzi po głowie ...nie chce niszczyć jedynej ramy jaka mam ...
Jakie mogą być problemy i na co uwazać robiąc ramę od podstaw ?
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 17:19
autor: Gibki Staruszek
mocowanie do podłogi
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 21:15
autor: Konrad K_2
wada tego mocowanie jest taka ze jest sztywne, ale owszem jakieś wzmocnienie sie przyda ale na orginalnych zaczepach
urwanie .... niemozliwe , pękanie... tak
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 21:50
autor: monsterk
a jak ty chcesz przykręcić wózek do budy? mam nadzieje że nie poprzez gumowe elementy. patent na mięko to przy 60 KM nie wystarcza.
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 23:25
autor: Konrad K_2
nie mam flip front i nie kroiłem karoseri wiec są fabryczne 6 mocowań wózka - gdyby był flip front jaki sie robi w V tecach to napewno to mocowanie by nie wytrzymało , ale w moim przypadku ma pomocnika w przednim pasie.
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 24 wrz 2008, 23:36
autor: Saint
Weź pod uwage ze pas przedni jest kręcony do wózka, nie wózek do pasa przedniego
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 25 wrz 2008, 07:49
autor: se7ven
Gibki Staruszek pisze:Myślałeś o robieniu ramy bez sięcia i uzywania starej ? Czyli od podstaw . Mi to chodzi po głowie ...nie chce niszczyć jedynej ramy jaka mam ...
Jakie mogą być problemy i na co uwazać robiąc ramę od podstaw ?
To zainwestuj w drugą.
Nie robisz taczek gdzie minimalna zmiana wymiaru jest bez znaczenia tylko istotną część samochodu.
Koszty na pewno wyższe od przeróbki.
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 25 wrz 2008, 09:14
autor: Konrad K_2
Saint pisze:Weź pod uwage ze pas przedni jest kręcony do wózka, nie wózek do pasa przedniego
nie zgodze sie
wózek z profilu ma kształt litery L wiec jego wytzymałośc na zginanie jest mała , zeby ja zwiekszyc pracuje razem z błotnikiem i obie te czesci połączone razem twozą strukture konstrukcji przodu
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 25 wrz 2008, 09:18
autor: Konrad K_2
Piotr Topór pisze:To zainwestuj w drugą.
Nie robisz taczek gdzie minimalna zmiana wymiaru jest bez znaczenia tylko istotną część samochodu.
Koszty na pewno wyższe od przeróbki.
racja mam 2 ramy - jak skończe moge odsprzedac
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 25 wrz 2008, 11:56
autor: Sadam
Konrad K_2 pisze:Saint pisze:Weź pod uwage ze pas przedni jest kręcony do wózka, nie wózek do pasa przedniego
nie zgodze sie
wózek z profilu ma kształt litery L wiec jego wytzymałośc na zginanie jest mała , zeby ja zwiekszyc pracuje razem z błotnikiem i obie te czesci połączone razem twozą strukture konstrukcji przodu
nie rama z błotnikiem tylko błotnik z ramą...
efekt jest taki, że jak zerwą się łapy przykręcane do podłogi to rozłazić się zaczyna cały przód, tak samo przy większej mocy silnik z ramą będzie się wyrywał z budy, jedyne słuszne rozwiązanie w tym wypadku to mocowanie na sztywno, bo nie ma się co zerwać i nie ma możliwości pracy ramy względem nadwozia
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 25 wrz 2008, 12:33
autor: Konrad K_2
jesli na sztywno to tez na sztywno w kielichach bo onaczej jesli gdziekolwiek bedzie luzno to bedzie sie wyrabiać na otworach mocujących