Strona 8 z 8
Re: Ardenik Cezarowy
: 13 cze 2010, 19:13
autor: goora
se7ven pisze:goora pisze:Nie widze żadnej róznicy w udokumentowanej teorii która jest moim argumentem w tej dyskusjii a praktyką.
Ja widzę różnicę. Argumenty teoretyczne może i masz ale to trochę mało bez praktyki.
A w GB na forach to różne cuda można wyczytać i tym to się akurat nie podniecaj.
Najlepiej to zbuduj jakiś silnik, pojedź na hamownię i pochwal się wynikiem.
Wiem że na forach można wyczytać różne niekoniecznie potwierdzone w praktyce informacje. Pisałem do osób które taki silnik (głowica 8 portowa) mają w swoim Mini. Każdy ma prawo do swojego zdania, chciałem tylko zaznaczyć że auto ma potencjał który patrząc na wyniki z hamowni nie jest wykorzystany. Pisanie o zmieniejszaniu pojemności i poprawie osiągów jest dla mnie niedorzeczne. Tyle w temacie z mojej strony. Pozdrawiam
Re: Ardenik Cezarowy
: 14 cze 2010, 00:53
autor: flapjck1
a teraz wyobraz sobie ze wraz ze zmiana pojemnosci nastapila zmiana tlokow a wraz z nia zmiana CR - teraz zgadnij czy na wieksze czy tez mniejsze i jaki to moglo miec wplyw na zmiane osiagow
sluchaj, nie chce deprecjonowac twoich teorii, ale jestes mlodym czlowiekiem ktoremu sie wydaje ze w necie znajdzie recepte na wszystko, takze na to w jaki sposob zrobic za pomoca ardena 150 KM
to nie jest takie proste
a propos, dziekuje malym zdolnym chinskim raczkom ktore wyprodukowaly rozrzad przekoszony o 6*
Re: Ardenik Cezarowy
: 14 cze 2010, 12:13
autor: czarek
Tak się składa że moje Mini ardenowe już miało wyplute 125 KM bo mam do dyspozycji chamownię kiedy chcę jak chcę tylko ta konfiguracja ma jedną wielką wadę kilka kółek pałowania i uszczelka zjedzona . miałem testowałem teraz padła decyzja zmieniamy parametry dołu podnosząc żywotność i jestem z tego powodu bardzo zadowolony.
Jeśli masz ochotę sprawdzić zapraszam a gwarantuję moc doznań:)