Strona 8 z 9

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 16:48
autor: macko
DAREK,

:mrgreen: przyjedź na jedną eliminację i wtedy porozmawiamy. Na noże to może być co najwyżej bitwa o ostatni kawałek karkówki na wspólnym grilu :D

macko

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 18:26
autor: flapjck1
karkowka? ja sie pytam kto ZEZARL wszytkie w Chlewiskach? mialem tylko jeden kawalek do podzialu!

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 19:23
autor: humin
flap trzeba było stanąć przy grillu :P
z tego co wiem nie było chętnych i dziesio się zlitował :grin:


ps. proponuje do pucharu dorzucić dodatkową klasę "NA NOŻE" :mrgreen:

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 20:42
autor: gadzio
macko pisze:DAREK,

:mrgreen: przyjedź na jedną eliminację i wtedy porozmawiamy. Na noże to może być co najwyżej bitwa o ostatni kawałek karkówki na wspólnym grilu :D

macko

Potwierdzam :wink: Byłem pierwszy raz na jednej eliminacji, spróbowałem swoich sił i mam apetyt na przyszły sezon bo było super :razz: Dla niezdecydowanych niech będe przykładem ze warto spróbowac :wink: A co do klas się wole nie wypowiadac bo...- szczerze, jest mi to obojetne w jakiej będę startował :lol: Byle sobie pojezdzic Pozdrawiam

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 21:08
autor: markfive
SAMMMPŻ Rado pisze: ...prośba o nie obrażanie się i mniej emocjonalny ton...


Radek Ja na nikogo sie nie obrażam. Czytam Wasze wypowiedzi i odpowiadam co myślę na ten temat - bez żadnych osobistych wycieczek :smile:

Bardzo dobra atmosfera rywalizacji w APMC była na początku ( To już osiem lat ) Pomimo braku klasy Mini i jakichkolwiek w niej podziałów ścigaliśmy się ze znacznie mocniejszymi autami innych marek. Część z nich miała potężne zeswapowane silniki bardzo daleko idace przeróbki i jeździła na slickach. Nikt z tego nie robił problemu. Zdarzało się miniakami zajmować wysokie pozycje w czołówce i zdobywać puchary.
Problemy i kwasy zaczęły się wtedy gdy mieliśmy już własną niezależną rywalizację a nawet podział na klasy 1000 i 1300.
Dalszy (wymuszony pretensjami) podział nastąpił w regulaminie 2010 z wielkim trudem opracowanym po kilkumiesiecznych bojach na forum i w komisji regulaminowej.

Nie dziw się że szlag mnie trafia :smile: kiedy słyszę kolejne ciągłe pretensje w zasadzie o wszystko. A najgorsze jest to, ze jest to ciągłe miotanie się z jednej skrajności w drugą. Raz za mało klas bo jak tu ścigać się tysiączką z tysiac trzysta. Raz za dużo bo nagle nikt nie widzi róznicy między tymi autami. Raz za mało pucharów bo ciągle dostaja Ci sami z czołówki. Raz za dużo bo dostają również słabsi.

Nie mam patentu na obiektywizm :smile: ale mam już wiele lat doświadczeń związanych z rywalizacją w amatorskim sporcie samochodowym. Niektóre wypowiedzi ( Radek znów nie bierz tego do siebie , mam tu na mysli również inne posty) świadczą o kompletnym braku znajomosci tematu od strony warunków technicznych. To ciągła gra na emocjach, odczuciach odniesionych do wyników czy okazywanie swojego niezadowolenia z sukcesów innych i własnych porażek.

Kiedyś w dyskusji padło mądre zdanie. Ludzie nie umiecie przegrywać. Oczywiście jak każda wypowiedziana prawda, wywołało to bardzo ostry sprzeciw i pogłębiło tylko konflikty które odbijają sie czkawką do dziś.

Jak już dużo wcześniej zapowiadałem sezon 2010 był ostatnim w którym zajmowałem się opracowywaniem regulaminu i tabelami wyników pucharu. Regulamin 2011 jest obecnie poddawany "obróbce" na niezależnym forum regulaminowym. Wszystkie zawarte w postach i sensowne uwagi z pewnością będą wziete pod uwagę przez członków komisji.
Tak więc nie bedę już decydował o jego wersji ostatecznej.

Pozdrawiam i zachęcam do wypowiedzi konkretnych, zawierajacych jakieś nowe propozycje rozwiazań.

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 21:27
autor: AleXander
Jak to dobrze, ze "u nas" jest klarowny podzial na ONE, COOPER i MCS :D

Imho podzial na klasy jest OK. Tylko trzeba TWARDO przestrzegac podzialu a nie poliweglan i belka to MAX a okazuje sie ze PRO... Zreszta jak ktos madrze napisal w przyszlym sezonie MAX to beda tylko swapy, klasy PRO beda ladnie obsadzone a sponsorzy powinni sie martwic o ilosc pucharow :)

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 21:44
autor: czestermo
alek spokojnie jak się rozwinie puchar MINI to zaraz zaczną się gadki ze ktoś ma salonowego coopera s a ktoś inny worksa i już nie powinien jeździć w tej samej klasie
nie mówiąc juz o innych modyfikacjach

jeszcze raz powtarzam nic nie powinno się zmieniać!!!! tylko klasa max

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:05
autor: SAMMMPŻ Rado
i to są dla mnie wystarczające informacje, biorę udział w przyszłym roku w tylu upalankach ilu się da :grin: , a resztę zostawiam fachowcom. I liczę na klasę ORG 1300 - ponieważ demontuję szperę i jestem w stanie przedstawić wynik z hamowni pokazujący 61 PS w moim wozie. I jeszcze jeden ważny detal - zjadłem slicki więc planuję latać na YOKO A539.
Tylko mi klasy ORG nie likwidować :twisted:

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:08
autor: dziesio
flapjck1 pisze:karkowka? ja sie pytam kto ZEZARL wszytkie w Chlewiskach? mialem tylko jeden kawalek do podzialu!


Karkowki byl taki opor, ze jeszcze rano z Huminami na sniadanie ja jedlismy, pieskowi "predatorowi" dalismy te kawalki co sie przypalily i jeszcze zostalo :) Trafiles pewnie w zlym momencie =D

[edit] a jesli mozna wtracic sie do tematu to ja uwazam, ze obecny podzial na klasy jest OK.
Pojawienie sie klasy ORG spowodowalo, ze chcialem pojawic sie na wszystkich eliminacjach, co niestety z roznych powodow sie nie udalo, ale wiedzialem, ze bede mial kogos z autem o podobnych parametrach do poscigania sie.
Przez tych kilka przejazdow w Bilgoraju i Radomiu zobaczylem ile jeszcze musze sie nauczyc, ale kazde poprawienie swojego czasu mi sprawialo przyjemnosc a wg mnie o to chodzi.

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:09
autor: markfive
AleXander pisze:... trzeba TWARDO przestrzegac podzialu a nie poliweglan i belka to MAX a okazuje sie ze PRO... Zreszta jak ktos madrze napisal w przyszlym sezonie MAX to beda tylko swapy, klasy PRO beda ladnie obsadzone a sponsorzy powinni sie martwic o ilosc pucharow :)


Jeżeli znasz zapisy regulaminu 2010 to nie pisz, że belka to MAX a okazuje się że PRO :smile: (bo belka jest w pro) a pisząc to pogłębiasz tylko niesłuszny pogląd o jakichś poważnych odstępstwach regulaminowych. Tematu poliwęglanów po raz kolejny wyjaśniał nie będę. Jeżeli szuka się kija żeby kogoś uderzyć to zawsze sie coś pod ręką znajdzie :grin: ( jak nie poliwęglany to szpera, nieseryjna maska albo cokolwiek innego)

Propozycja którą "ktoś " napisał w orginale wyglada tak:
Grupa ORG (auta seryjne i z niewielkimi modyfikacjami)
w tej grupie klasa 1000 i 1300
Grupa PRO ( auta zmodyfikowane powyżej zakresu dla ORG)
w tej grupie klasa 1000 i 1300
Klasa MAX/OPEN (silniki A i A+ z głowicą inną jak 5 port, doładowane oraz SWAPY)

Watpię jednak by ta prosta klasyfikacja została przez wszystkich zaakceptowana. Nie gwarantuje ona bowiem ...wyeliminowania niewygodnych osób z konkurencji :grin:

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:39
autor: flapjck1
glowice 7 i 8 port w maxie? hmmm... nie wiem czy to sluszne...

doprecyzowalbym ze 7/8 port ohv w pro a sohc/dohc w max

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:41
autor: AleXander
markfive pisze:Jeżeli znasz zapisy regulaminu 2010 to nie pisz, że belka to MAX a okazuje się że PRO :smile: (bo belka jest w pro) a pisząc to pogłębiasz tylko niesłuszny pogląd o jakichś poważnych odstępstwach regulaminowych. Tematu poliwęglanów po raz kolejny wyjaśniał nie będę. Jeżeli szuka się kija żeby kogoś uderzyć to zawsze sie coś pod ręką znajdzie :grin: ( jak nie poliwęglany to szpera, nieseryjna maska albo cokolwiek innego)


Marku własnie jak się szuka kija to się zawsze znajdzie. Robisz to od paru ładnych postów... to był TYLKO PRZYKŁAD!!! :roll: Wiem, żeby było super poprawnie napisane powinienem jedynie wpisać "trzeba TWARDO przestrzegac podzialu"... :roll: :roll: przepraszam, skarcę się rano bo teraz nie mam siły :wink:

Trzeba jeździć 4FUN i korzystać ile się da ze spotkań z ludźmi :)

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:53
autor: marzenie
Strasznie przykro mi jest czytać, że w dyskusji nad regulaminem chodzi komuś o "wyeliminowanie konkurencji". Nie starajmy się na siłę dostrzegać problemów tam, gdzie ich nie ma. Właśnie poprzez pisanie w ten sposób zniechęca się nowych ludzi być może chętnych do spróbowania swojego udziału w APMC. Atmosfera na torze i towarzyszących zlotach jest naprawdę fantastyczna, ale aby to mogło trwać i nikt nie czuł się pokrzywdzony pewne reguły muszą być jasno wyznaczone. Temu te dyskusje służą (tak mi się wydaje) i nie powinno ich zabraknąć. Każdy może przedstawić swoje zdanie, które może ale nie musi być wzięte pod uwagę.

I wracając do klas, skoro widzę ich obronę za wszelką cenę może warto wprowadzić inny zapis - że klasa to minimum 4 zawodników w eliminacji i już będzie OK. Bo dla mnie bezsensowne wydaje się tworzenie klasy dla 1 czy 2 osób i dlatego byłam za zmniejszeniem liczby klas przy tak niewielu startujących, aczkolwiek idea sama w sobie nie jest zła, bo jest BARDZO DOBRA.

A kto jeszcze nie startował a myślał o rywalizacji w APMC - szkoda czasu na myślenie, nie traćcie kolejnego sezonu, bo naprawdę warto! Ja 3 lata tylko myślałam i teraz BAAARDZO żałuję!

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 22:59
autor: macko
Marzena,

ale de facto tak jest. Jeżeli klasa jest niepełna to wtedy "podpina się" delikwentów pod klasę wyżej. Na siłę klas nie ma :D

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 23:01
autor: marzenie
markfive pisze: Regulamin 2011 jest obecnie poddawany "obróbce" na niezależnym forum regulaminowym. Wszystkie zawarte w postach i sensowne uwagi z pewnością będą wziete pod uwagę przez członków komisji.


a można wiedzieć co to za Komisja? a forum regulaminowe? to jakieś TOP SECRET?