Strona 8 z 13
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 10:05
autor: monsterk
Ten miniak to Potwór
najmniejsze spalanie to 8,7 przy 110km/h powyżej tego wskakuje na poziom 12litrów
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 10:17
autor: Sadam
musisz drugi bak założyć na takie wycieczki jak IMM
tankowanie co 300-350km jest upierdliwe
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 10:25
autor: dziesio
humin pisze:na IMM narobil takiego zamieszania ze security dalo ostrzezenie
i o to chodzi!
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 11:28
autor: Gibki Staruszek
monsterk pisze: wskakuje na poziom 12litrów
i o to chodzi !
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 17:20
autor: humin
Sadam pisze:musisz drugi bak założyć na takie wycieczki jak IMM
tankowanie co 300-350km jest upierdliwe
co 300-350km to my tankowalismy
michal odwiedzal stacje co 200km bo sie do nas spieszyl
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 17:34
autor: AleXander
samochody z kompresorem widać tak mają ;p
Re: Clubman Supercharger MPI
: 14 cze 2011, 18:55
autor: Sadam
humin pisze:Sadam pisze:musisz drugi bak założyć na takie wycieczki jak IMM
tankowanie co 300-350km jest upierdliwe
co 300-350km to my tankowalismy
michal odwiedzal stacje co 200km bo sie do nas spieszyl
te baki wtryskowe są jakieś pochlastane, niby pojemność taka sama a jakoś wchodzi mniej niż 30l
a ja w swój raz 33-34 zmieściłem
ale fakt założyłem, że raczej normalnie Michał jechał i te niecałe 9l wciągał
Re: Clubman Supercharger MPI
: 16 cze 2011, 07:25
autor: Andrews_poz
a powie mi cos o co chodzi z ta waga ? na mokro byl wazony ?
Re: Clubman Supercharger MPI
: 18 cze 2011, 23:48
autor: Andrews_poz
Dzieki !
Re: Clubman Supercharger MPI
: 27 cze 2011, 09:20
autor: monsterk
Wróciłem z objazdu kawałka Europy,
były Niemcy, Szwajcaraja, Francja, Włochy i kawałek Austrii. Od momentu uruchomienia miniaka zrobiłem 6600km. Przez ten czas było tankowanie co mniej więcej 200-250km, oleju zakupiłem 8litrów i teraz pewnie po uzupełnieni zostanie z 0,5 litra Agipa 10W60 Racinga. Płynu chłodzącego nic nie dolałem a upały były. Chłodnica oleju sprawdziła się, u mnie temp nie przekraczała 90st natomiast w MPI prezesa dochodziła do 130st. Czasami przy podjazdach temperatura cieczy szybko rosła, ale udawało się ją zbijać ogrzewaniem.
A co do spalania to dochodziło do 15litrów jeżeli jechałem w okolicach 150km/h, czasami pojawiało się i 170
na GPSie
Co do wagi miniaka to był z połową zbiornika, i bez jednego fotela, tak więc jest on jeszcze cięższy.
A i jedyna awaria to rozpadły się gumki i podkładki w coiloverach, są za małe i za cienkie na utrzymanie z tyłu masy miniaka. Na stojsku minisporta poratowali mnie podkładkami od drązków reakcyjnych i włożyłem polybusze
Re: Clubman Supercharger MPI
: 12 lip 2011, 20:41
autor: Michal
pozwalam sobie wkleic ladne ujecie
Re: Clubman Supercharger MPI
: 21 lip 2011, 23:29
autor: monsterk
We wtorek wybuchła seryjna skrzynie biegów, wycięło uzębienie 2 biegu na choince i na trybie z nim współpracującym. Skrzynia wytrzymała przebieg 8000km.
Re: Clubman Supercharger MPI
: 22 lip 2011, 16:11
autor: markfive
Pozdrawiam i życzę szybkiego opanowania sytuacji i powrotu "potwora" do życia. Jak dotychczas jest to chyba najbardziej śmiały, poprawnie zrobiony i radykalny projekt w PL z wykorzystaniem zespołu napędowego opartego na serii.
Re: Clubman Supercharger MPI
: 25 lip 2011, 11:33
autor: Andrews_poz
Podkresle, ze z tych jezdzacych juz;))
Re: Clubman Supercharger MPI
: 27 lip 2011, 21:57
autor: monsterk
Pomarańcza znowu zaczęła latać,zainstalowałem proste ząbki z minispares. Tryby wyją cicho
ale oczywiście wyszedł problem przełożeń, z głównym przełożeniem 2,76 na jedynce jest ciężko wystartować i rozpędza się do 70km/h, natomiast 2 ciągnie do 110km/h.
Teraz tor kartingowy można opędzić na jednym biegu