Strona 9 z 11
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 04 lis 2010, 23:31
autor: Andrews_poz
Dowolny zbiornik na cokolwiek co nie jest dieslem zeby byl uwazany za 'bezpieczny' musi byc dwuplaszczowy. Nawet taki co stoi na ziemi, albo pod nia. A co dopiero taki co zaiwania po torze, a tym bardziej drodze.
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 04 lis 2010, 23:44
autor: Konrad K_2
a standard w miniaku?
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 04 lis 2010, 23:54
autor: Andrews_poz
Pytasz o 'bezpieczny' zbiornik, czy o standardowy z miniaka
? Bezpieczny czyli taki, ktory w razie wypadku (w przypdaku zbiornikow stacjonarnych innego udaru, kolizji etc) zapewni najmniejsze ryzyko ze tak powiem powiklan zwiazanych z jego zawartoscia. Bezpieczny zbiornik to taki, ktory podczas wiekszosci wypadkow zachowa sie tak, ze nie bedzie mialo znaczenia czy w srodku jest powietrze czy etanol. pzdr
EDIT : Jest opcja jeszcze zbiornik w zbiornik + gabka,mata niepalna pomiedzy. Ale tak czy owak jest to konstrukcja dwupowlokowa. Szczerze, to wydaje mi sie,ze cokolwiek wyspawanego albo wylutowanego domowym sposobem bedzie raczej NIEbezpieczne.
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 05 lis 2010, 19:00
autor: Gibki Staruszek
musiaem to wkleić ...
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 05 lis 2010, 19:09
autor: Sadam
piękny...
kolor
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 05 lis 2010, 22:26
autor: Saint
Gibki, jedno "ale". Wydech.
Masz zdjęcia tego z innej perspektywy?
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 05 lis 2010, 22:53
autor: PROCu
Myślałem o takim zbiorniku we wnęce zamiast koła zapasowego.
tylko koszty czegoś takiego pewnie będą duże.
Muszę też pamiętać o wydajnej pompie paliwa która nakarmi moje wtryski
Teoretycznie pompa paliwa z wtryskowego mini daje radę
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 05 lis 2010, 23:27
autor: Gibki Staruszek
Saint pisze: jedno "ale". Wydech.
ajtam ... ajtam ...
ps. soory za śmiecenie ... tu jest ten burzliwy projekt ... wydechu chyba jeszcze nie ma .
http://www.16vminiclub.com/forums/showt ... 10&page=16
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 06 lis 2010, 00:56
autor: Konrad K_2
PROCu pisze:Myślałem o takim zbiorniku we wnęce zamiast koła zapasowego.
tylko koszty czegoś takiego pewnie będą duże.
Muszę też pamiętać o wydajnej pompie paliwa która nakarmi moje wtryski
Teoretycznie pompa paliwa z wtryskowego mini daje radę
od 2,5 tys w góre
mam 3 barową pompe montowaną na przewód do sprzedania - nówka
"the exhaust will exit at the back on the passanger side!"
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 06 lis 2010, 09:00
autor: markfive
Wydech w "żółtym" prawdopodobnie jest lub będzie z lewej strony zbiornika czyli tak jak w serii "na lewo" ale nie na skos tylko prosto.
Podpowiadam "tanie rozwiązanie" zbiornika centralnego, zresztą z powodzeniem stosowane w sporcie na pograniczu amatorski / zawodowy. Zbiornik paliwa ...od Trabanta 601 znajdujacy się w tych samochodach z przodu pod maską silnika.
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 07 lis 2010, 19:17
autor: Konrad K_2
markfive pisze:Podpowiadam "tanie rozwiązanie" zbiornika centralnego, zresztą z powodzeniem stosowane w sporcie na pograniczu amatorski / zawodowy. Zbiornik paliwa ...od Trabanta 601 znajdujacy się w tych samochodach z przodu pod maską silnika.
ale rozumiem ze to tez tylko taka wytłoczka jak w mini nie mająca wielkiego zwiazku z bezpieczenstwem , czy niemcy wymyslili cos lepszego?
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 07 lis 2010, 21:57
autor: markfive
To zwykły zbiornik paliwa ale o regularnych kształtach, dobra "baza" do modyfikacji i przystosowania gdy chodzi o umieszczenie go w mniej narażonym na bezpośrednie "uderzenie" miejscu i tyle. W autach używanych do jazdy na co dzień nie jest to praktyczne bo tracimy miejsce na koło zapasowe i do zatankowania paliwa trzeba otworzyć klapę bagaznika. Do sportu ma sens, można również dorobić zewnętrzny drugi "płaszcz" z międzywarstwą izolacji.
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 26 mar 2011, 10:52
autor: PROCu
Postępy przy moim mini idą jak krew z nosa.
Coś się czasem przyspawa coś się wyczyści, ale generalnie słabo to wygląda.
Ostatnio bawiłem się z przodem który się aktualnie piaskuje, zobaczymy czy coś w ogóle z tego będzie.
http://picasaweb.google.com/procuZL600/ ... 8546707170
Mam jednak bardzo ważne pytanie.
Jak wygląda przeróbka układu hamulcowego z bębnów na tarcze pod koła 10 cali.
Co trzeba kupić a co zostaje z oryginalnego układu.
Ma ktoś może jakiś ciekawy, kompletny zestaw do zamontowania na sprzedaż ?
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 26 mar 2011, 15:27
autor: flapjck1
potrzebujesz zwrotnic pod tarcze: albo z hampli 10" albo 12" ( moga byc z austina metro )
do tego piasty mini lub metro ( zalezy jakie zaciski bedziesz stosowal )
no i same zaciski
ps: czemu tylko kawalki podszybia wymieniasz?
ps2: silnik odpalony? jakies klopoty z montazem byly czy zestaw jest ( co by bylo dziwne
) plug&play ?
ps3: "zimny lech"
Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"
: 27 mar 2011, 17:10
autor: PROCu
Z podszybiem tak jakoś spontanicznie wyszło.
Z silnikiem nic nie poszło do przodu. Firmy które miały mi przygotować blok wycofały się.
Może w przyszłym tygodniu sam się za to zabiorę w firmie kolegi, ale generalnie zbieram się do tego już 4 miesiąc i jakoś nie mam natchnienia.
Przy zimnym lechu często pojawiają się nowe wizje i odrobina optymizmu, ale np. dzisiaj po 3 godzinach w garażu które nie przyniosły praktycznie żadnych postępów zaczynam nienawidzić tego Łobuza.