Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: Saint »

zgaduje ze przyrząd do ustawiania przepustnicy
Zawodowy Szyderca
Mayon
Wiarus
Wiarus
Posty: 652
Rejestracja: 01 paź 2007, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tczew

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: Mayon »

tempomat :mrgreen:
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: monsterk »

nie no , szuka który kabelek jest od czego przy kompie :mrgreen:
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: Konrad K_2 »

drive by wire - by bmw?
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

Hahaha :lol:

Każda odpowiedź jest po trochu trafiona :D
Otóż przedstawiłem Wam - Tester diagnostyczny czujnika pedału gazu do SPi :mrgreen:
Pociągniecie za linkę podnosi "nogę" z gazu i miernik robi piiiip ;)

Dziękuję za czynny udział w zgadywance :)

Wczorajsze poszukiwania wadliwego osprzętu w rezultacie pokazały że wszystko działa choć silnik nie do końca działa na dogrzewaniu. Wszystkie czujniki mają "książkowe" opory. Teraz obstawiam samą grzałkę gdyż po uruchomieniu wsadziłem dłoń pod kolektor by ją pomacać (co jest wyczynem akrobatycznym ;) ) i wydaje się nie nagrzewać, za to przewód doprowadzający do niej napięcie po rozruchu dostaje je i po osiągnięciu równo paska temp "roboczej" na wskaźniku, odłącza grzałkę. Sama grzałka ma przejście na masę więc się nie przepaliła, ale mogła wybuchnąć jak poprzednia ze starości i się zwarła ... nic, teraz szukam zamiennika bo 100 funtów za to gówienko nowe uważam za lekką przesadę :razz:

PS. Remiku, myślę że miejsce na tysiączkę by się znalazło w mojej silnikarni :D K-seriesy będą mogły z nią pogadać o historii i nie będą leżały takie samotne :lol:
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

No i masz...

ZEPSUTE ! :cry:
Załączniki
grzałki różnorodne
grzałki różnorodne
P7010734.JPG (97.43 KiB) Przejrzano 1675 razy
zepsute
zepsute
P7010733.JPG (102.9 KiB) Przejrzano 1675 razy
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

Obejrzałem sobie później z ciekawości Haynesa do 111 & 114 i punkt 4 jest tu strzałem w dziesiątkę :)

tak więc jeżeli ktoś posiada którąś z grzałek widocznych powyżej bardzo proszę o kontakt :neutral:
Załączniki
haynes 111 & 114
haynes 111 & 114
P7010740.jpg (196.83 KiB) Przejrzano 1671 razy
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

Test forum z komorki - prosze nie zwracac uwagi na ta wiadomosc, gdyz siedze sobie wlasnie pod garazem w sloneczku i ciesze oko patrzac na Miniaka :) - oj jaki on wspanialy, oh oh :D
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

It's me again... (trochę się czuję jakbym jakiegoś bloga prowadził ;) )

Wczoraj wieczorową porą zupełnym przypadkiem odnalazłem u siebie w mieście gościa który zaczął rozbierać wczesne Metro mkIII 1.1 injection :cool: więc przygarnąłem od niego grzałeczkę i ... dostałem do tego zapasowy wYtrysk do Miniaka także z tegoż Metra :mrgreen:

Po zmontowaniu gratów podłączona grzałeczka parzy w łapki, wszystko wydaje się być OK, więc HURAAA :!:
Załączniki
wYtryski
wYtryski
Zdjęcie087.jpg (91.85 KiB) Przejrzano 1599 razy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: Sadam »

35 lub 49zł na allegro tak? :D
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

45 i miła pogawędka o tym co zrobić ze starym metro, czyli co można sprzedać tak żeby zakup sztrucla zwrócił się dwukrotnie :D
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

EPISODE 12B

Jak rozpoznawać przegniłe progi z dużej odległości

NO. 1
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

a teraz ...

NO. 1
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: domino1985 »

A więc ... po oskubaniu podłogi sprawy się mają następująco ...

Generalnie jestem zadowolony z jej stanu, byłem przygotowany na wymianę całych paneli, ale wyszło na to że małe ciach - ciach, spaw - spaw, załatwi sprawę :)
Załączniki
prawa
prawa
P9111411.jpg (159.82 KiB) Przejrzano 1448 razy
lewa
lewa
P9111410.jpg (146.21 KiB) Przejrzano 1448 razy
całość
całość
P9111409.jpg (179.1 KiB) Przejrzano 1448 razy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985

Post autor: Sadam »

obawiam, się że to dopiero połowa tego co na prawdę w aucie siedzi, druga jest od spodu i tam wygląda raczej mniej różowo, widzę, że tylnej części np. nie ruszyłeś wcale
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
ODPOWIEDZ