Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Moderator: flapjck1
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
zgaduje ze przyrząd do ustawiania przepustnicy
Zawodowy Szyderca
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
nie no , szuka który kabelek jest od czego przy kompie
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Hahaha
Każda odpowiedź jest po trochu trafiona
Otóż przedstawiłem Wam - Tester diagnostyczny czujnika pedału gazu do SPi
Pociągniecie za linkę podnosi "nogę" z gazu i miernik robi piiiip
Dziękuję za czynny udział w zgadywance
Wczorajsze poszukiwania wadliwego osprzętu w rezultacie pokazały że wszystko działa choć silnik nie do końca działa na dogrzewaniu. Wszystkie czujniki mają "książkowe" opory. Teraz obstawiam samą grzałkę gdyż po uruchomieniu wsadziłem dłoń pod kolektor by ją pomacać (co jest wyczynem akrobatycznym ) i wydaje się nie nagrzewać, za to przewód doprowadzający do niej napięcie po rozruchu dostaje je i po osiągnięciu równo paska temp "roboczej" na wskaźniku, odłącza grzałkę. Sama grzałka ma przejście na masę więc się nie przepaliła, ale mogła wybuchnąć jak poprzednia ze starości i się zwarła ... nic, teraz szukam zamiennika bo 100 funtów za to gówienko nowe uważam za lekką przesadę
PS. Remiku, myślę że miejsce na tysiączkę by się znalazło w mojej silnikarni K-seriesy będą mogły z nią pogadać o historii i nie będą leżały takie samotne
Każda odpowiedź jest po trochu trafiona
Otóż przedstawiłem Wam - Tester diagnostyczny czujnika pedału gazu do SPi
Pociągniecie za linkę podnosi "nogę" z gazu i miernik robi piiiip
Dziękuję za czynny udział w zgadywance
Wczorajsze poszukiwania wadliwego osprzętu w rezultacie pokazały że wszystko działa choć silnik nie do końca działa na dogrzewaniu. Wszystkie czujniki mają "książkowe" opory. Teraz obstawiam samą grzałkę gdyż po uruchomieniu wsadziłem dłoń pod kolektor by ją pomacać (co jest wyczynem akrobatycznym ) i wydaje się nie nagrzewać, za to przewód doprowadzający do niej napięcie po rozruchu dostaje je i po osiągnięciu równo paska temp "roboczej" na wskaźniku, odłącza grzałkę. Sama grzałka ma przejście na masę więc się nie przepaliła, ale mogła wybuchnąć jak poprzednia ze starości i się zwarła ... nic, teraz szukam zamiennika bo 100 funtów za to gówienko nowe uważam za lekką przesadę
PS. Remiku, myślę że miejsce na tysiączkę by się znalazło w mojej silnikarni K-seriesy będą mogły z nią pogadać o historii i nie będą leżały takie samotne
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
No i masz...
ZEPSUTE !
ZEPSUTE !
- Załączniki
-
- grzałki różnorodne
- P7010734.JPG (97.43 KiB) Przejrzano 1675 razy
-
- zepsute
- P7010733.JPG (102.9 KiB) Przejrzano 1675 razy
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Obejrzałem sobie później z ciekawości Haynesa do 111 & 114 i punkt 4 jest tu strzałem w dziesiątkę
tak więc jeżeli ktoś posiada którąś z grzałek widocznych powyżej bardzo proszę o kontakt
tak więc jeżeli ktoś posiada którąś z grzałek widocznych powyżej bardzo proszę o kontakt
- Załączniki
-
- haynes 111 & 114
- P7010740.jpg (196.83 KiB) Przejrzano 1671 razy
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Test forum z komorki - prosze nie zwracac uwagi na ta wiadomosc, gdyz siedze sobie wlasnie pod garazem w sloneczku i ciesze oko patrzac na Miniaka - oj jaki on wspanialy, oh oh
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
It's me again... (trochę się czuję jakbym jakiegoś bloga prowadził )
Wczoraj wieczorową porą zupełnym przypadkiem odnalazłem u siebie w mieście gościa który zaczął rozbierać wczesne Metro mkIII 1.1 injection więc przygarnąłem od niego grzałeczkę i ... dostałem do tego zapasowy wYtrysk do Miniaka także z tegoż Metra
Po zmontowaniu gratów podłączona grzałeczka parzy w łapki, wszystko wydaje się być OK, więc HURAAA
Wczoraj wieczorową porą zupełnym przypadkiem odnalazłem u siebie w mieście gościa który zaczął rozbierać wczesne Metro mkIII 1.1 injection więc przygarnąłem od niego grzałeczkę i ... dostałem do tego zapasowy wYtrysk do Miniaka także z tegoż Metra
Po zmontowaniu gratów podłączona grzałeczka parzy w łapki, wszystko wydaje się być OK, więc HURAAA
- Załączniki
-
- wYtryski
- Zdjęcie087.jpg (91.85 KiB) Przejrzano 1599 razy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
35 lub 49zł na allegro tak?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
45 i miła pogawędka o tym co zrobić ze starym metro, czyli co można sprzedać tak żeby zakup sztrucla zwrócił się dwukrotnie
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
EPISODE 12B
Jak rozpoznawać przegniłe progi z dużej odległości
NO. 1
Jak rozpoznawać przegniłe progi z dużej odległości
NO. 1
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
a teraz ...
NO. 1
NO. 1
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
A więc ... po oskubaniu podłogi sprawy się mają następująco ...
Generalnie jestem zadowolony z jej stanu, byłem przygotowany na wymianę całych paneli, ale wyszło na to że małe ciach - ciach, spaw - spaw, załatwi sprawę
Generalnie jestem zadowolony z jej stanu, byłem przygotowany na wymianę całych paneli, ale wyszło na to że małe ciach - ciach, spaw - spaw, załatwi sprawę
- Załączniki
-
- prawa
- P9111411.jpg (159.82 KiB) Przejrzano 1448 razy
-
- lewa
- P9111410.jpg (146.21 KiB) Przejrzano 1448 razy
-
- całość
- P9111409.jpg (179.1 KiB) Przejrzano 1448 razy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
obawiam, się że to dopiero połowa tego co na prawdę w aucie siedzi, druga jest od spodu i tam wygląda raczej mniej różowo, widzę, że tylnej części np. nie ruszyłeś wcale
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas