troche top secret
a tak serio to tacy bardziej zaangazowani w sciganie tam sie udzielaja
MRW 2010
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MRW 2010
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MRW 2010
W komisji regulaminowej podobnie jak w roku ubiegłym jest 11 osób. Są to ludzie biorący udział w rywalizacji APMC.
Niestety ostateczne decyzje muszą być dyskutowane w ograniczonym gronie komisji ponieważ ubiegłoroczna pierwsza próba rozwiązania problemu przy pomocy ogólnego forum doprowadziła do chaosu z powodu zbyt wielkiej rozbieżnosci stanowisk.
Niestety ostateczne decyzje muszą być dyskutowane w ograniczonym gronie komisji ponieważ ubiegłoroczna pierwsza próba rozwiązania problemu przy pomocy ogólnego forum doprowadziła do chaosu z powodu zbyt wielkiej rozbieżnosci stanowisk.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
I to jest jasne postawienie sprawy. Jeśli 11-cie zaangażowanych osób, znających sie na rzeczy tworzy zasady - to jest to bardzo dobre rozwiązanie. Uwagi NOVICE mogą być brane pod uwagę i rozpatrywane przez tworzących Regulamin. Dzięki temu skorzystają wszyscy obecni i nowi uczestnicy APMC. A ja osobiscie mam nadzieję że będzie ich w roku 2011 ponad 30-tu. I taka była intencja moich uwag/obserwacji.
Leyland Mini Clubman
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MRW 2010
flapjck1 pisze:glowice 7 i 8 port w maxie? hmmm... nie wiem czy to sluszne...
doprecyzowalbym ze 7/8 port ohv w pro a sohc/dohc w max
To jest temat ściśle techniczny i w zasadzie powinien być dyskutowany na forum regulaminowym. Moje zdanie w tej sprawie jest takie, że jeżeli chodzi o modyfikacje zespołów napędowych w PRO to ma być to "poligon doświadczalny" dla szerszego ogółu użytkowników mini którzy również sami pracują przy swoich autach. Tu modyfikacje obejmują części głownie seryjne i wykorzystywane z demontażu silników używanych a więc dostępne i w miarę tanie. Kiedyś miałem nadzieję, że modyfikacje dokonywane przez jednych i sprawdzone w praktyce bedą przykładem dla innych co jak działa i jakie przynosi efekty. Bez tajemnic i niedomówień przynajmniej w sprawach zasadniczych konstrukcji.
Klasa MAX to z kolei miejsce rywalizacji dla ludzi budujacych zespoły napędowe maksymalnie wysilone z zastosowaniem elementów nieseryjnych, oferowanych przez specjalistyczne firmy tuningowe a do tych części należą głowice ardena, głowice 7 portowe czy przerabiane głowice BMW K 1100 czy inne. Takich rzeczy raczej nie budują amatorzy chociażby z powodu ograniczonych możliwości finansowych czy braku własnego zaplecza technicznego. Umieszczenie w tej klasie SWAPów czy jednostek doładowanych jak rozumiem nie podlega dyskusji.
Re: MRW 2010
dla kobiet "regulaminowych" parę ciekawych informacji na stronie
http://www.apmc.pl/
albo
http://www.apmc.pl/puchar/apmc2010
http://www.apmc.pl/
albo
http://www.apmc.pl/puchar/apmc2010
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
no muszę przyznać że po ostrych stronach latasz...(linki)
ja raczej idę w stronę SLIMFIT
ja raczej idę w stronę SLIMFIT
Leyland Mini Clubman