Strona 9 z 9

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 23:05
autor: flapjck1
troche top secret ;)
a tak serio to tacy bardziej zaangazowani w sciganie tam sie udzielaja :)

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 23:18
autor: markfive
W komisji regulaminowej podobnie jak w roku ubiegłym jest 11 osób. Są to ludzie biorący udział w rywalizacji APMC.
Niestety ostateczne decyzje muszą być dyskutowane w ograniczonym gronie komisji ponieważ ubiegłoroczna pierwsza próba rozwiązania problemu przy pomocy ogólnego forum doprowadziła do chaosu z powodu zbyt wielkiej rozbieżnosci stanowisk.

Re: MRW 2010

: 14 wrz 2010, 23:37
autor: SAMMMPŻ Rado
I to jest jasne postawienie sprawy. Jeśli 11-cie zaangażowanych osób, znających sie na rzeczy tworzy zasady - to jest to bardzo dobre rozwiązanie. Uwagi NOVICE mogą być brane pod uwagę i rozpatrywane przez tworzących Regulamin. Dzięki temu skorzystają wszyscy obecni i nowi uczestnicy APMC. A ja osobiscie mam nadzieję że będzie ich w roku 2011 ponad 30-tu. I taka była intencja moich uwag/obserwacji.

Re: MRW 2010

: 15 wrz 2010, 09:23
autor: markfive
flapjck1 pisze:glowice 7 i 8 port w maxie? hmmm... nie wiem czy to sluszne...

doprecyzowalbym ze 7/8 port ohv w pro a sohc/dohc w max


To jest temat ściśle techniczny i w zasadzie powinien być dyskutowany na forum regulaminowym. Moje zdanie w tej sprawie jest takie, że jeżeli chodzi o modyfikacje zespołów napędowych w PRO to ma być to "poligon doświadczalny" dla szerszego ogółu użytkowników mini którzy również sami pracują przy swoich autach. Tu modyfikacje obejmują części głownie seryjne i wykorzystywane z demontażu silników używanych a więc dostępne i w miarę tanie. Kiedyś miałem nadzieję, że modyfikacje dokonywane przez jednych i sprawdzone w praktyce bedą przykładem dla innych co jak działa i jakie przynosi efekty. Bez tajemnic i niedomówień przynajmniej w sprawach zasadniczych konstrukcji.

Klasa MAX to z kolei miejsce rywalizacji dla ludzi budujacych zespoły napędowe maksymalnie wysilone z zastosowaniem elementów nieseryjnych, oferowanych przez specjalistyczne firmy tuningowe a do tych części należą głowice ardena, głowice 7 portowe czy przerabiane głowice BMW K 1100 czy inne. Takich rzeczy raczej nie budują amatorzy chociażby z powodu ograniczonych możliwości finansowych czy braku własnego zaplecza technicznego. Umieszczenie w tej klasie SWAPów czy jednostek doładowanych jak rozumiem nie podlega dyskusji.

Re: MRW 2010

: 15 wrz 2010, 12:54
autor: czestermo
dla kobiet "regulaminowych" ;-) parę ciekawych informacji na stronie
http://www.apmc.pl/
albo
http://www.apmc.pl/puchar/apmc2010

Re: MRW 2010

: 15 wrz 2010, 14:03
autor: SAMMMPŻ Rado
no muszę przyznać że po ostrych stronach latasz...(linki)
ja raczej idę w stronę SLIMFIT :mrgreen: