Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia
: 27 sie 2010, 18:28
heh... rozpędzałem się. ładny czas miałem nawet w 3 przejeździe, ale nie wystarczyło
marzenie pisze:Trochę nie bardzo rozumiem podejście do tematu, bo albo stworzyliśmy (przepraszam, zostały stworzone) przepisy, których powinniśmy się trzymać, albo nie. A tu widzę raczej dowolną interpretację...
Poza tym, jeden poliwęglany, a drugi opony. Dlaczego rozgraniczać te przypadki, podobno najważniejszy ma być silnik i jego moc, a nie dodatki. W moim przypadku całkowicie seryjny silnik, wszystko jak w klasie ORG i są jedynie opony z klasy wyżej. Więc pytam się why? Dlaczego jak zwykle równi i równiejsi?
humin pisze:jeśli został stworzony regulamin to nie powinno być od niego odstępstw i ustaleń na boku
Robert Chojnice miał podobny przypadek - auto kompletna seria, opony semislick i także wrzucony w klasę PRO
markfive pisze:To nie jest dowolna interpretacja tylko konieczność podejmowania bieżących decyzji wynikajacych z aktualnej sytuacji.
Beny pisze:ja już wspominałem że mogę jeździć w klasie max i nie mam z tym żadnego probemu, piotr tak samo może jeździć w max i to dla niego nie problem,
Beny pisze:ale wtedy znika klasa 1000 PRO ...
Beny pisze:ja jestem zwolennikiem klas w których będzie więcej aut i będą zawsze obsadzone..
amenBeny pisze:w tym roku już nic nie zmieniamy ale w przyszłym roku będę proponował 3 klasy, tym bardziej że i tak największe znaczenie ma generalka:
Beny pisze:Humin, ale to nie ja decyduję w której klasie jadę!