Strona 2 z 4
Re: Triumph Dolomite
: 18 wrz 2012, 12:25
autor: Psztymucel
se7ven pisze:Jeszcze regulacja fotela kierowcy na wysokość mnie zdziwiła.
Tak wygląda od spodu.
A możesz umieścić zdjęcie tej regulacji?? Ciekaw jestem tego rozwiązania
Re: Triumph Dolomite
: 19 wrz 2012, 21:20
autor: se7ven
Na to zdjęcie musisz poczekać - siedzenia poszły do "archiwum". Będzie montaż to wkleję.
Re: Triumph Dolomite
: 28 wrz 2012, 17:43
autor: se7ven
Wczoraj wypiaskowana podłoga, nadkola.
Dzisiaj pomalowane podkładem dwuskładnikowym aby rdza się nie wgryzła. Żadna dziura się nie pokazała
Re: Triumph Dolomite
: 28 wrz 2012, 20:46
autor: flapjck1
ostro!
Re: Triumph Dolomite
: 02 paź 2012, 16:46
autor: se7ven
Podłoga, nadkola pomalowane farbą 1 raz.
Elementy zawieszenia (wypiaskowane) są w malowaniu proszkowym. Sworznie, końcówki drążków kierowniczych i przekładnia oddane do regeneracji - wytrzyma to dłużej niż wątpliwej jakości podróbki a cena zdecydowanie niższa.
Re: Triumph Dolomite
: 15 paź 2012, 19:47
autor: se7ven
Tylne zawieszenie prawie gotowe - trochę będzie zabawy z regulowanym SPAXE'M.
Re: Triumph Dolomite
: 25 paź 2012, 16:06
autor: se7ven
Auto na kołach przygotowane do naprawy blacharskiej.
Re: Triumph Dolomite
: 02 gru 2012, 16:05
autor: se7ven
Silnik wyjęty aby dobrze pomalować komorę. Przy okazji z czystej ciekawości podgląd jak wygląda skrzynia biegów - jest jak nowa czyli przebieg z drogomierza się potwierdza.
Drugi silnik już się "rzeźbi".
Re: Triumph Dolomite
: 02 gru 2012, 16:18
autor: flapjck1
kupiles drugi silnik czy cale auto?
Re: Triumph Dolomite
: 02 gru 2012, 16:46
autor: se7ven
Silnik, skrzynię i jeszcze trochę innych części również tzw. NOS
Wygląd komory silnika.
Re: Triumph Dolomite
: 02 gru 2012, 22:47
autor: morris super
Jaka to farba, ta niebieska? To podklad czy grunt ?
Re: Triumph Dolomite
: 03 gru 2012, 21:32
autor: se7ven
Czytaj ze zrozumieniem! Podkład reaktywny jest szary, siwy jak kto woli.
Kolor niebieski to jest chlorokauczuk - po blacharce będzie nałożony jeszcze raz a potem konserwacja.
Sądzę, że po takich zabiegach blacha wytrzyma przynajmniej do mojej emerytury
Re: Triumph Dolomite
: 03 gru 2012, 21:46
autor: flapjck1
a ty ile masz do tej emerytury?? jakos niezbyt wiele mlodzieniaszku
Re: Triumph Dolomite
: 04 gru 2012, 10:17
autor: humin
eee Piotr młody jest jeszcze, tylko tak poważnie wygląda
a to zabezpieczenie to wytrzyma myślę i do mojej emerytury
Re: Triumph Dolomite
: 04 gru 2012, 21:02
autor: naruto
se7ven pisze:Triumph Dolomite Sprint 1976r. Przebieg 9 000km (i chyba jest prawdziwy)
Blacharsko wygląda to tak:
Praktycznie bez korozji, wszystko zdrowe oprócz kilku miejscowych parchów.
Trzeba wymienić drzwi, słupek środkowy, próg zew. i wew. + płyta blacharska i pociągnięcie w bok.
O tyle jest dobrze, że jest zero korozji i dziur!
Nie działają kierunkowskazy i światła awaryjne, podświetlenie czasomierza, kontrolka ciśnienia oleju.
Brak lampek oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Na plus – zero wycieków z układu napędowego, silnik pali na dotyk, skrzynia, hamulce ok. opony trzymają ciśnienie, wydech z nierdzewki, chromy kompletne i w b. dobrym stanie, wnętrze praktycznie jak nowe. Posiada płynną regulację kierownicy w pionie.
Francuski przegląd ważny do jutra.
Silnik 2,0 127KM , 168Nm, waga 1000kg od 0 – 100km coś ok. 9s a to jest rewelacja jak na lata 70 a auto niepozorne.
Świetne znalezisko
kibicuję modom:)