Strona 2 z 9
Re: Mini Mayfair by mum666
: 30 wrz 2012, 21:16
autor: mum666
Ani myślała drgnąć więc raczej zdania nie zmieni. Taka narzynka
http://allegro.pl/3-8-24-unf-narzynka-3 ... 62061.html ?
Re: Mini Mayfair by mum666
: 30 wrz 2012, 21:19
autor: Sadam
tak, chyba, że źle gwint pamiętam, ale raczej powinno grać
Re: Mini Mayfair by mum666
: 02 paź 2012, 00:03
autor: Jasiu
Przerabiałem niedawno problem wyciągnięcia tej śruby... 5 mechaników nie dało rady, aż w końcu przypadkowo trafiłem do warsztatu gdzie odrestaurowują m.in. stare wojskowe ciężarówki
- załatwili to w 15min.
Wyczytałem w innym poście, że na weekend będziesz w Poznaniu wiec jeśli śruba ciągle siedzi to dam Ci namiary.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 18 paź 2012, 21:13
autor: mum666
Miniak śmiga. Narzynka i nowe nakrętki załatwiły sprawę. Kilka pytań mam:
1. Dupkę ma zadartą, przód stoi dużo niżej od tyłu, czy tak ma być?
2. W przedziale 2-2,5tys obrotów wcale nie jedzie, świece czarne były więc przeczyściłem, mocno też dymi (nie od przepalanego oleju
), wnioskuję, że chodzi na bogato i nie wiem czy te dwie sprawy mają związek ze sobą.
3. Co to za przycisk ostatni z prawej z rysunkiem pedału?
Re: Mini Mayfair by mum666
: 18 paź 2012, 21:40
autor: oskar
1. Z tego, co pamiętam nie bylo najgorzej. Niżej niz z tyłu będzie, bo z przodu ciężar większy, a gruchy nówki nie były.
2. Długo stał, ale to wiesz. Myślę, że gaźnik wyczyścić i wyregulować.
3. Stan płynu hamulcowego. Jak naciśniesz i się zaświeci, to jest ok.
Chyba wszystko, ale może mnie ktoś poprawi.
Cieszę się, że już prawie sprawny.
Pozdrawiam.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 18 paź 2012, 22:57
autor: mum666
oskar pisze:1. Z tego, co pamiętam nie bylo najgorzej. Niżej niz z tyłu będzie, bo z przodu ciężar większy, a gruchy nówki nie były.
2. Długo stał, ale to wiesz. Myślę, że gaźnik wyczyścić i wyregulować.
3. Stan płynu hamulcowego. Jak naciśniesz i się zaświeci, to jest ok.
Chyba wszystko, ale może mnie ktoś poprawi.
Cieszę się, że już prawie sprawny.
Pozdrawiam.
Lata od poniedziałku, banan nie schodzi z facjaty
do ogarnięcia zostały tylne hamulce i właśnie ten gaźnik/zapłon, nie wiem co dokładnie. Wyczyściłem całą puszkę i wlot do gaźnika na błysk, trochę nagaru było. Do gaźnika napsikam jutro jeszcze carbu cleanera od motula bo koledze zostało.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 18 paź 2012, 23:05
autor: Arti
Banan to podstawa!
Re: Mini Mayfair by mum666
: 21 paź 2012, 10:38
autor: mum666
Niestety jak mini się rozruszał to zaczął robić pod siebie... spod pokrywki i pasowego się poci. Pokrywka to szczegół, ale spod pasowego jest grubo, zostawia plamę. Mam zamiar zakupić cały zestaw:
http://www.englishcars.pl/?productID=365 a do czasu wymiany muszę dolewać pół litra dziennie... przy "okazji" trzeba będzie wymienić olej, który ma przejechane 200km i nie wiem czy zostać przy obecnym 15W50 czy przerzucić się na zalecany 20W50?
Re: Mini Mayfair by mum666
: 28 paź 2012, 21:04
autor: mum666
Silnik uszczelniony, kilka nowych uszczelek, trochę silikonu i jest git. Do tego nowy olej motul 20W50, nowy płyn chłodniczy i pasek osprzętu. W układzie chłodzenia poprzednio pływało... coś. Pełno rdzy i syfu. Do wymiany rurka metalowa łącząca 2 węże od ogrzewania i czujnik temperatury (już wiem czemu nie działa, zarósł
).
Zrobienie tego kosztowało mnie cały weekend, każdą śrubkę nauczony doświadczeniem przy ogarnianiu zawieszenia najpierw spryskiwałem wd40, po wykręceniu czyściłem szczotą i wrzucałem do odrdzewiacza. Oczyściłem z luźnej rdzy mocowanie chłodnicy, obudowę wiatraka, wszystko zapsikałem czarnym sprayem bo był pod ręką. Trzeba będzie oddać z czasem cały wór elementów do piasku i proszku.
Niestety... mini strzelił focha i przestał całkowicie jechać, strzela, szarpie, nie trzyma wolnych. Zaczął przed moim grzebaniem więc proszę tego nie wiązać ze sobą
. Kilka dni odpocznę od niego i biorę się dalej.
Z ciekawostek to poducha silnika była w 2 kawałkach
, koszt znikomy ale pracy sporo będzie żeby to znowu wszystko rozebrać, niestety w niedziele nigdzie nie zdołałem jej kupić - uwierzycie, w biedronce nie mieli! - i poskładałem jak było.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 17 lis 2012, 17:21
autor: mum666
Widzę, że temat o moim miniaku szału nie robi na forum - trzeci post z kolei mój.
No więc, miniaka przelewało do początku, więc z listy przyczyn choroby wykluczyłem w ciemno paliwo.
Zmieniłem cewkę, zrobiłem konwersję na elektroniczny zapłon i wymieniłem świece - iskra jest.
Nadal nie zapalał lub zapalał ale chodził na 2-3 gary i gasł. Poddałem się, zaciągnąłem do zaprzyjaźnionego magika z myślą, że coś popieprzyłem na grubo z zapłonem. Sprawdzanie wszystkiego po kolei... jest ok.
Zaczęliśmy szukać przyczyny gdzie indziej, znaleźliśmy! Kompresja 8-8-0-11
Miniak dzisiaj na sznurku wraca gnić u mnie. Chwilowo nie mam już do niego siły, dziewczyna wróci ze szkoły to podejmiemy decyzję co dalej.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 17 lis 2012, 20:20
autor: oskar
No to niezły kibel. Coś czuję, że nie zaliczacie tego zakupu do udanego. W zasadzie jedyne w czym mógłbym Was wspomóc to używana głowica, jeśli uda mi się wydostać silnik. Chociaż sam nie wiem czy to dobry pomysł.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 17 lis 2012, 20:30
autor: flapjck1
a zawory ktos regulowal?
Re: Mini Mayfair by mum666
: 17 lis 2012, 21:47
autor: mum666
flapjck1 pisze:a zawory ktos regulowal?
Skąd to pytanie?
Zaworów nie regulowałem jeszcze, tak samo gaźnika. Moim największym problemem jest brak garażu, nie mam gdzie dłubać, już tyle rzeczy zrobiłem po ciemku w temperaturze 5 stopni z czołówką na głowie, nie czując palców, że więcej nie chcę.
Re: Mini Mayfair by mum666
: 17 lis 2012, 21:57
autor: flapjck1
to zrob cos takiego, przeciez jak sa zawory podparte to komprecha ucieka
Re: Mini Mayfair by mum666
: 17 lis 2012, 21:59
autor: mum666
Zawory są ruchome wszystkie, to sprawdziliśmy ale luzy też sprawdzę.