Strona 2 z 3

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 29 sty 2013, 23:15
autor: BeMoL
ale tajemniczy :mrgreen:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 29 sty 2013, 23:31
autor: flapjck1
co tam jest? rama pod honde?

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 30 sty 2013, 13:06
autor: g00dMan
"wiem, ale nie powiem" ;)

Teraz już mniej się dziwnie dlaczego robili nam problemy z wysyłką tego ;) spodziewałem się mniejszej paczki :D

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 30 sty 2013, 13:47
autor: TRIP
flapjck1 pisze:co tam jest? rama pod honde?
Rama pod HEMI ;)

troszkę części-87 kg

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 00:47
autor: TRIP
Dziś napotkałem na pierwsze problemy :/

1 Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??

2 W internecie szukałem w jaki sposób powinno się go mocować i widziałem różne wersje wykonania np. wszystkie "płytki" mocowane były na 3 śruby lub "płytki" w kieszeniach mocowane były na 4 śruby a do nadkoli dwoma śrubami. Mój problem polega na tym, że w pałąku który kupiłem na "płytkach" mocowanych do nadkoli są po 3 otwory niestety 1 na każdej z nich jest zbyt blisko spawu i nie ma możliwości wkręcić w niego śrubę. Zastanawiam się teraz czy rozfrezować otwór czy przykręcić go na 2 pozostałe i nie ingerować dodatkowo w mocowanie.

przykładowe fotki mocowań http://forum.mini.org.pl/files/mini2w_575.jpg
http://forum.mini.org.pl/files/34551319541824_186.jpg

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 09:50
autor: flapjck1
rozfrezuj ( fasolka ) otwor, podkladka i bedzie dobrze

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 11:02
autor: markfive
TRIP pisze:... Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??
Ale konkretnie o co Ci chodzi ?
Domyślam się, że o to że "nogi" są szerzej niż środkowe słupki w karoserii i miejsca mocowania w podłodze. Potrzebne są dwa pasy transportowe do "ściągnięcia / sprężenia" ramy w trakcie wkładania i ustawiania na miejscu mocowania. Rollbar trzeba wkładać dwukrotnie. Raz do trasowania miejsc wiercenia otworów i drugi do przykręcania na miejscu. Pod "stopami" trzeba też wspawać płytki wzmacniajace blachy nadkoli i podłogi /progów.

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 11:42
autor: TRIP
Dziękuję za podpowiedz

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 14:29
autor: Austin
Hello!

Tutaj masz scany z MiniMagazine jak montować klatkę.

Klatka w Mini


Pozdrawiam

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 20:37
autor: TRIP
Austin pisze:Hello!

Tutaj masz scany z MiniMagazine jak montować klatkę.

Klatka w Mini


Pozdrawiam
Wielkie dzięki za skany, ale nie chcę wycinać kieszeni i w tym cały problem :/
W sobotę wypróbuje sposób z pasami,

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 20:45
autor: se7ven
Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 31 sty 2013, 20:54
autor: TRIP
se7ven pisze:Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.

decydując się na nią myślałem o bezpieczeństwie i wygodzie wiem, że nie spełnia norm FIA bo nie ma poprzeczki jeśli to masz na myśli, ale nie chciałem rezygnować z tylnych siedzeń.
Jestem pewniej że z nią jest bezpieczniej niż bez niej.

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 01 lut 2013, 13:33
autor: Beny
se7ven pisze:Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.
Piotrze też mam podobny rollbar (ale chyba trochę solidniejszy) i on nie ma na celu zastąpienia klatki, ale przy dachowaniu miniakiem napewno pomoże ;)

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 03 lut 2013, 20:23
autor: se7ven
Ten z Minisport nie wygląda na solidny.

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 05 lut 2013, 10:49
autor: Beny
se7ven pisze:Ten z Minisport nie wygląda na solidny.
też odnoszę wrażenie, że ten mój wyraźnie mocniejszy