Strona 2 z 4

Re: nadkola

: 25 paź 2012, 19:29
autor: GrzesiekWND
A ile taka konwersja by wyszła?

Re: nadkola

: 25 paź 2012, 20:00
autor: flapjck1
masz bebny, wiec musialbys dokupic zwrotnice od miniaka po 84tym + zewnetrzne przeguby + np taki SET


lub ktorys z tych, ale to nieco drozej bedzie....

http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _Kits.html

Re: nadkola

: 26 paź 2012, 18:11
autor: Luomo
W drugim secie chyba brakuje elementu z pierwszego. A swoją drogą co to jest i do czego służy? Pytam bo będę musiał kupić hamulce 7,5" do 10" kół. Pozdr.!

Re: nadkola

: 26 paź 2012, 18:51
autor: flapjck1
do tych aluminiowych potrzebne sa piasty i zwrotnice ze standardowych hebli miniaczych po 84tym roku

Re: nadkola

: 26 paź 2012, 18:52
autor: flapjck1
do tych aluminiowych potrzebne sa piasty i zwrotnice ze standardowych hebli miniaczych po 84tym roku

Re: nadkola

: 27 paź 2012, 21:20
autor: Luomo
Czyli rozumiem, żeby brać ten drugi zestaw? Jeszcze jedno pytanie, czy rzeczywiście w normalnej eksploatacji jest tak mocno odczuwalna różnica pomiędzy tarczami wentylowanymi z drugiego setu i tymi nie wentylowanymi z setu pierwszego? A może chodzi o jakość zacisków, bo rzeczywiście te aluminiowe kolorowe sprawiają lepsze wrażenie :smile: Pytań trochę dużo, ale i różnica w cenie znaczna :wink: Dzięki za odpowiedzi! Pozdr.!

Re: nadkola

: 27 paź 2012, 21:28
autor: se7ven
W normalnej jeździe nie ma żadnej różnicy chyba, że jeździsz w górach i nie hamujesz biegami to tak.

Re: nadkola

: 27 paź 2012, 21:59
autor: Luomo
Jak nie widać różnicy, to po co przepłacać, tym bardziej, że cena 100£ wyższa + konieczność dokupienia piast :wink: Dzięki za odpowiedź! Pozdr.!

Re: nadkola

: 28 paź 2012, 20:14
autor: flapjck1
ale ty raczej masz tarcze 8,4 z przodu i tym samym nie potrzebujesz nic poza rzeczonym kitem zakupic

Re: nadkola

: 28 paź 2012, 22:32
autor: Luomo
Sorry Flap, wyszła moja indolencja :razz: Czyli rozumiem, że takie piasty już mam? :wink: Warto dorzucić te 5 stówek za ten zestaw? Pozdr.!

Re: nadkola

: 28 paź 2012, 23:01
autor: flapjck1
tak jak piotr napisal, jak nie zamierzasz sie scigac albo b. ostro jezdzic to niewentylowane ci starcza, nawet te orginaly dwutlokowe

reszta kwestia lansu i zasobnosci portfela :P

Re: nadkola

: 31 paź 2012, 15:16
autor: gosia3231
dzis dzwonilam do sklepu englishparts w sprawie nadkol sport i powiedzieli mi, ze te nadkola roznia sie troche od oryginalnych. Czy ktos juz montowal te nadkola ? bo nie wiem czy je kupic

Re: nadkola

: 31 paź 2012, 15:56
autor: se7ven
Na 1 stronie Twojego wątku masz moją odpowiedź - czytaj ze zrozumieniem.
TE NADKOLA SĄ TRUDNE DO SPASOWANIA!!!
Sądzę, że tych dużych liter nie przeoczysz.

Re: nadkola

: 31 paź 2012, 16:22
autor: gosia3231
se7ven pisze:
profesorr pisze: mały szczególik :mrgreen: ile? :mrgreen:
800 włókno szklane
1000 carbon
1200 oryginał
Wszystkie są banalnie proste w pasowaniu i montażu bo są zrobione bez śrub, które na końcu się montuje.
to jeszcze raz TRUDNE CZY BANALNIE PROSTE !!! :roll:

Re: nadkola

: 31 paź 2012, 16:33
autor: flapjck1
boszzz kobieto :)

piotr pisal o swoich kopiach ze sa banalne w montazu ( on ma kopie z dobrze dopasowanych orginalow ), natomiast tansze zamienniki produkowane przez brytoli/chinczykow juz takiego komfortu nie zapewniaja


poza tym nie krzyczec mi tu na siebie :)
piotrze, wstydz sie :P