Mini Cooper S jako sportowiec

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

speedfight

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: speedfight »

KvM pisze:Witam Miłych Państwa :)

Moim zdaniem auto sportowe musi mieć tylny napęd. Ewentualnie 4x4 do rajdów. Auta fwd to co najwyżej auta pseudo sportowe, lub sportowe jesli nie ma innego wyboru i konkurują miedzy sobą.

Owszem mini radzi sobie całkiem nieźle. Jeździłem Cooper'em S i na suchym radził sobie z trakcją rewelacyjnie. Niestety gdy spadł deszcz nawet na trójce zrywał przyczepność. Moim zdaniem wyższa moc do jazdy na codzień nie ma sensu, chyba ze ktoś chce to wykorzystać w trasie, tyle ze jazda tym autem w dluższej trasie jest dość męcząca.

Mi sie mini mimo to podoba. Zastanawiam się nad kupnem jednego od Zdunka po OLT i przeróbki go na coś co pozwoli mieć tanim kosztem frajdę taka jaką daje Cooper S.

Krótko po sobie miałem możliwość jazdy 525d, 123d i Cooper'em S. Wszystkie maja 7s do setki, ale to mini dawało najwiecej radochy.

Myśle ze remap na 130 KM plus odelżenie auta o ok 100kg da zbliżony stosunek moc/masa do Coopera S i może nawet wiekszą radochę.

Co myślicie ? Może jakieś sugestie?
Sorry ale akurat 525d e60 zrobiłem sporo kilometrów i powiedz mi które 525d ma 7s do 100 bo napewno nie seria? Auto bardzo komfortowe i wystarczające do normalnej jazdy ale w rzeczywistości to wielki klocek który waży prawie 1.6t i nie ma prawa konkurować z MCS . Z 123d mogę się zgodzić tylko ze ono ma 204KM a to już sporo więcej niż ma MINI.
KvM

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: KvM »

Skoro nie pisze o jakimś szczególnym modelu to chyba jasne ze chodzi mi o bierzący. 218KM xdrive pojemność 2.0.
KvM

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: KvM »

Bieżący oczywiscie. facepalm
speedfight

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: speedfight »

rozumiem. pierwsze co skojarzyło mi się z 525d to e60 :wink:
Swoją drogą głupio wyszło ci to porównywanie auta które jest jeszcze raz droższe od MINI (chodzi mi o chwilę zakupu)
KvM

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: KvM »

speedfight pisze:rozumiem. pierwsze co skojarzyło mi się z 525d to e60 :wink:
Swoją drogą głupio wyszło ci to porównywanie auta które jest jeszcze raz droższe od MINI (chodzi mi o chwilę zakupu)
A co ma cena do rzeczy ? Chodziło o porównanie wrażeń z jazdy a nie ceny.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1443
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: se7ven »

KvM pisze: Co myślicie ? Może jakieś sugestie?
Przejedź się MG (F lub TF) albo klasycznym Mini w mocnej specyfikacji.
W pierwszej wersji masz napęd na tył w drugiej na przód.
Niestety tych aut już nie kupisz w salonie
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
KvM

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: KvM »

se7ven pisze:
KvM pisze: Co myślicie ? Może jakieś sugestie?
Przejedź się MG (F lub TF) albo klasycznym Mini w mocnej specyfikacji.
W pierwszej wersji masz napęd na tył w drugiej na przód.
Niestety tych aut już nie kupisz w salonie
Chodzi o to? http://en.wikipedia.org/wiki/MG_F#TF
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1443
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: se7ven »

Zgadza się. :wink:
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
KvM

Re: Mini Cooper S jako sportowiec

Post autor: KvM »

se7ven pisze:Zgadza się. :wink:
Auto tylno napędowe już. Mam. Do niedawna było tam blisko 270KM. Na jazde nie narzekam. Myśle o mini jako o czymś do dlubania. Żeby mieć radochę z własnych działań. No i jednak jakieś walory użytkowe (bagażnik zamiast tylnych siedzeń. )
ODPOWIEDZ