Strona 2 z 2

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 19 maja 2013, 06:37
autor: kubus800
Na zimno sa za niskie obroty.Ok super wiec teraz musze tylko gdzies ten krokowy dostac facepalm .Wielkie dzieki za pomoc jak uda mi sie gdzies dostac krk to zamelduje o efekcie.

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 19 maja 2013, 15:29
autor: Sadam
taki sam wtrysk jest w Roverach 111, tylko patrz na zdjęcia na allegro bo 111 poźniej miałby wielopunktowy

ostatnio miałem podobny przypadek, silnik jako taki działał, ale problemem były kabelki w środku obudowy, łączące silnik z kostką na zewnątrz, są dość charakterystycznie skręcone, jak się je ruszyło to krokowiec chodził a później znów umierał

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 21 maja 2013, 21:21
autor: kubus800
dziekuje za podpowiedz sprobuje poszukac.
:wink:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 27 maja 2013, 21:46
autor: kubus800
Znalazłem cos takiego, czy to pasuje? Rover 111 1.1L 97rok. Co o tym sadzicie?

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 09:32
autor: forki
Przepustnica wygląda tak samo – ale dolot jest jakiś inny, pierwsze co zauważyłem to czujnik tem. Cieczy jest po drugiej stronie.

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 09:48
autor: Sadam
kolektor musi być inny bo to inne auto i inny silnik, dolot podobnie (inne ułożenie pod maską) istotny jest sam wtrysk z silnikiem krokowym i potencjometr przepustnicy, te elementy będą takie same

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 09:49
autor: Sadam

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 10:31
autor: flapjck1
a tak zupelnie adhoc, nie zmieniales przy okazji sprzegla?

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 11:27
autor: Sadam
:mrgreen:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 18:29
autor: sebek81
FLAP NIE ""CFANIAKUJ ""

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

: 28 maja 2013, 19:52
autor: flapjck1
a co?