Mody w r53
Re: Mody w r53
ALEXANDEER tak sobie spojrzałem na twój wóz i do chodzę do wniosku ze ten swiat jest strasznie miały , te repliki volków które masz na wozie ,kupiłeś od gościa w Konstancinie ?
Masz gdzieś szerzej opisany projekt ?
co tam jest śilnikowo na grzebane ,na czym strojone
(ori komp czy swiniak) , jakie koło kompresora i czy głowa seryjna
Masz gdzieś szerzej opisany projekt ?
co tam jest śilnikowo na grzebane ,na czym strojone
(ori komp czy swiniak) , jakie koło kompresora i czy głowa seryjna
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8850
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mody w r53
za alka: silnik nie ruszany nie otwierany, komp seryjny, większe wtryski, fmic, kolko, pewnie cos jeszcze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mody w r53
Koleś z Piaseczna.szeniman pisze:ALEXANDEER tak sobie spojrzałem na twój wóz i do chodzę do wniosku ze ten swiat jest strasznie miały , te repliki volków które masz na wozie ,kupiłeś od gościa w Konstancinie ?
Moja wypowiedzi na tan temat kończą się w tym miejscu, po przeczytaniu powyższego... trochę mi zajmie zatrzymanie śmiechuszeniman pisze:co do hamowni to przy takich mocach to wystarczy inercja ,
hamownia to Produkt DynoProject której miedzy innymi używa EcuPERFORMANCE, VTG , i Kreator mocy. Z zreszta w trybie obciazeniowym nie zdarzyło sie by parematry na rolkach różniły sie od tych na ulicy ( boost/afr/egt)
duzo ludzi juz próbowało dyskusji na ten temat i zawsze okazywało sie ze z hamownia to mieli kontakt tylko w internecie
szeniman pisze:
co tam jest śilnikowo na grzebane ,na czym strojone
(ori komp czy swiniak) , jakie koło kompresora i czy głowa seryjna [/qoute]
Miałem zamontowane piggy Ecumaster DET3 z dwiema mapami (na Pb98 i E85). Oprócz tego:
Kółko -15%
Wydech custom od M-tech'a
IC od wersji GP
wtryski bodaj 440
wydajniejsza pompa paliwa
były jeszcze zamontowane hamulce od R56 i sprężyny eibach pro-kit.
Re: Mody w r53
to juz zakuj caly motor wydasz z 10tys na czesci jak chce mody, kup wieksze japonskie wtryski i wcisnij kolko kompresora na 19% oraz oczywiscie zrob ic, wytnij kata i zrob wydech na 2,75 cala albo caly do konca 3calowy z koncowym wydechem sportowym i wtedy bedziesz zadowolony na maxa i pamietaj o oleju motul v300 co 5-6tys wymieniac i jezdzic
Re: Mody w r53
OLO poco kuć motor ? Mialem 3 zakute silniki i nic dobrego to nie jest na codzień . Seryjny przyjmie ze dwa razy tyle boostu co wyda kompresor .
Wiec do puki nie podejme decyzji ze przechodze z kompresora na wielką turbospreżarke na pewno nie bede myslal o zakuciu bloku.
( w przypadku tego wozu pewnie nigdy )
Wydech juz jest 70mm czyli jakies 2,75cal, kolektor idzie chinczyk kopia supersprinta, z oranjje , kolo kompresora właśnie się zastanawiam nad 19% ale jest mało opinii ( czytalem ze juz bardzo podnosi temp w dolocie i nie nadaje sie do jazdy torowej , do ktorej zresztą nie aspiruje)i TU ktoś mądrzejszy niech sie wypowie BO NIECHCE STRZELAC W CIEMNO
Co do intercoolera , to sam niewiem , widzialem na allegro wyrób polskiej produkcji , mialem kiedys ich cooler w 200sx i byl bardzo efektywny ale malo efektowny...
niewiem czy lepszy poziomy czy pionowy ? nie chcial bym wycinac dodatkowej dziury w masce na wylot powietrza.
Mysle ze wynik 250hp by mnie satysfakcjonował do ruchu codziennego , przez ostatnie dwa lata przemieszczalem się turbo benzyną 2,3L ktora dysponowla ponad 520Nm i powiem szczerze ze ten miniak na razie mnie rozczarowuje pod wzgledem osiagow ,skreca duuuzo lepiej od poprzedniego wozu , ale przydal by sie ten strzal w kark z momentu .....
Wiec do puki nie podejme decyzji ze przechodze z kompresora na wielką turbospreżarke na pewno nie bede myslal o zakuciu bloku.
( w przypadku tego wozu pewnie nigdy )
Wydech juz jest 70mm czyli jakies 2,75cal, kolektor idzie chinczyk kopia supersprinta, z oranjje , kolo kompresora właśnie się zastanawiam nad 19% ale jest mało opinii ( czytalem ze juz bardzo podnosi temp w dolocie i nie nadaje sie do jazdy torowej , do ktorej zresztą nie aspiruje)i TU ktoś mądrzejszy niech sie wypowie BO NIECHCE STRZELAC W CIEMNO
Co do intercoolera , to sam niewiem , widzialem na allegro wyrób polskiej produkcji , mialem kiedys ich cooler w 200sx i byl bardzo efektywny ale malo efektowny...
niewiem czy lepszy poziomy czy pionowy ? nie chcial bym wycinac dodatkowej dziury w masce na wylot powietrza.
Mysle ze wynik 250hp by mnie satysfakcjonował do ruchu codziennego , przez ostatnie dwa lata przemieszczalem się turbo benzyną 2,3L ktora dysponowla ponad 520Nm i powiem szczerze ze ten miniak na razie mnie rozczarowuje pod wzgledem osiagow ,skreca duuuzo lepiej od poprzedniego wozu , ale przydal by sie ten strzal w kark z momentu .....
Re: Mody w r53
Generalnie to ja g... wiem ale... w r53 najwazniejszym elementem calej ukladanki jest ic. Pakowanie cudow w silnik + chinski ic to strzal w kolano. Przenoszenie ic na przod z tego co pamietam wymaga wyciecia klimy czy cos. Nie jest to plug and play..
Strzal z momentu w r53 pozostawie bez komentarza, ktos chyba zly samochod kupil.
Droga w r53 jest prosta i znana, wyniki sa powtarzalne...
Strzal z momentu w r53 pozostawie bez komentarza, ktos chyba zly samochod kupil.
Droga w r53 jest prosta i znana, wyniki sa powtarzalne...
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Mody w r53
Recepta na 250+ jest wlasciwie prosta... Byl też w Polsce Miniak bodaj 264KM na pb98, ale z remote tune Jan'a z RMW dobrymi częściami.
Z czasem wszelkie ICki typu GRS, DoF, Forge, czy inne GTT wyparł IC z wersji GP. W UK odeszło się też od bardzo małch kółek na rzecz większych + wyższa odcinka i dobry wałek. Już 15% wykracza poza określone max obroty M45, 19% już mega grzeje powietrze. Kavs Motorsport jeździ na -21% ale z chargecoolerem po torach z 270+ KM i od dłuższego czasu jest wszystko w porządku
Z czasem wszelkie ICki typu GRS, DoF, Forge, czy inne GTT wyparł IC z wersji GP. W UK odeszło się też od bardzo małch kółek na rzecz większych + wyższa odcinka i dobry wałek. Już 15% wykracza poza określone max obroty M45, 19% już mega grzeje powietrze. Kavs Motorsport jeździ na -21% ale z chargecoolerem po torach z 270+ KM i od dłuższego czasu jest wszystko w porządku
static
Re: Mody w r53
W r53 bolaczka jest ic w zlym miejscu i ciezko by bylo zrobic dysze do natrysku mgielki wodnej zeby ostudzic to w r56 da sie bezproblemu to zmontowac jedengo nawet widzialem i wszystko milo smigalo ale zabil mnie ostatnio gosciu w dieslu co sobie zrobil natrysk na chlodnice w dieslu i twierdzi ze mu auto szybciej jezdzi i lepiej sie zbiera...
Re: Mody w r53
szeniman pisze:OLO poco kuć motor ? Mialem 3 zakute silniki i nic dobrego to nie jest na codzień . Seryjny przyjmie ze dwa razy tyle boostu co wyda kompresor .
Wiec do puki nie podejme decyzji ze przechodze z kompresora na wielką turbospreżarke na pewno nie bede myslal o zakuciu bloku.
( w przypadku tego wozu pewnie nigdy )
Wydech juz jest 70mm czyli jakies 2,75cal, kolektor idzie chinczyk kopia supersprinta, z oranjje , kolo kompresora właśnie się zastanawiam nad 19% ale jest mało opinii ( czytalem ze juz bardzo podnosi temp w dolocie i nie nadaje sie do jazdy torowej , do ktorej zresztą nie aspiruje)i TU ktoś mądrzejszy niech sie wypowie BO NIECHCE STRZELAC W CIEMNO
Co do intercoolera , to sam niewiem , widzialem na allegro wyrób polskiej produkcji , mialem kiedys ich cooler w 200sx i byl bardzo efektywny ale malo efektowny...
niewiem czy lepszy poziomy czy pionowy ? nie chcial bym wycinac dodatkowej dziury w masce na wylot powietrza.
Mysle ze wynik 250hp by mnie satysfakcjonował do ruchu codziennego , przez ostatnie dwa lata przemieszczalem się turbo benzyną 2,3L ktora dysponowla ponad 520Nm i powiem szczerze ze ten miniak na razie mnie rozczarowuje pod wzgledem osiagow ,skreca duuuzo lepiej od poprzedniego wozu , ale przydal by sie ten strzal w kark z momentu .....
Kestia uznania co do kucia to tak samo jakie opony kupic
A co do reszty to ja wolalbym zlecic firma na zamowienie komponenety. Wez sobie zadzwon do MG Motosport w Siemianowicach Slaskich i spytaj czy maja IC do Ciebie i napewno wyjdzie to taniej a zrobione bedzie naprawde mega solidnie.
http://mgmotorsport.pl
Nie wiem jak na kompresorze ale na trubo w mini przy 252 masz 400niutkow po wyzej 300km jest juz lepiej ale przekraczajac granice 300 przy turbo warto miniacza zakuc bo nie wytrzymaja elementy silnika tak jak to ma miejsce w subaru tylko tam z miejsca w wrx sti wsadzali slabsze elementy z 2 litrowych jednostek co bylo totalna kpina ale to szczegol.
Jak chcesz strzal to lepiej przesiadz sie na audi jakies z motorem 2.7 biturbo i to wykrec na 500KM albo najlepiej jakis motor ze starszych audic 2.2 litra w ukladzie rzedowej 5tki potencjal ma taki ze szok tak samo jak jego udoskonalona wersja w audi tt rs 2.5 litrowa ktora na 600KM idzie moment ale zejdzmy na ziemie i wrocmy do mini
Fakt mini bardzo dobrze sie prowadzi tylko mocy brakuje, zalezy tez 3m sie jezdzilo wczesniej i do czego chce sie to porownywac.
Mnie zastanawia tylko jedno jakie przerobki zrobil Peugeot z motorem 1.6 ze w nowym RCZ R jednostka generuje 260KM wiec spokojnie objedzie Mini GP R56. Czekam na auto salonowe zeby zajrzec pod maske co tam pozmieniali tak naprawde napewno IC a co dale...
Re: Mody w r53
ogólnie , to zastanawiam się nad , front intercoolerem i wywaleniem klimy , której i tak nie używam. Ale nie mam pewnosci co z tym zrobić .
Generalnie widzę ze głowica i przepustnic to wejście w duże moce.
Generalnie widzę ze głowica i przepustnic to wejście w duże moce.
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Mody w r53
A, pomyliłem się - MINI o którym myślałem miało 273KM/270Nm mierzone u Masters'a.
http://i943.photobucket.com/albums/ad28 ... 100416.jpg
A z FMICem sporo osób kombinowało i nikt nie zdecydował się zostawić. GRS ciągle oferuje swój, ale za taką cenę wolałbym już chargecooler.
Najciekawszy pomysł miało BeCool - niższa, grubsza chłodnica i fmic u góry - brak problemów z orurowaniem: http://i952.photobucket.com/albums/ae10 ... l/Pic7.jpg
http://i943.photobucket.com/albums/ad28 ... 100416.jpg
A z FMICem sporo osób kombinowało i nikt nie zdecydował się zostawić. GRS ciągle oferuje swój, ale za taką cenę wolałbym już chargecooler.
Najciekawszy pomysł miało BeCool - niższa, grubsza chłodnica i fmic u góry - brak problemów z orurowaniem: http://i952.photobucket.com/albums/ae10 ... l/Pic7.jpg
- Załączniki
-
- BeCool
- Pic7.jpg (144.18 KiB) Przejrzano 894 razy
-
- GRS
- r53frontmount4.jpg (209.93 KiB) Przejrzano 894 razy
-
- 2dscn0795medzl3.jpg (28.58 KiB) Przejrzano 894 razy
static
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Mody w r53
I trzymajmy się tematu, bo znów odpływamy w jakieś Audi biturbo, RCZety i R56...
static
Re: Mody w r53
Uwierz, ze mi sie klima zawiesza i w korkach w te upaly przy otwartych wszystkich oknach i dachu szklanym zdycham w aucie... Czasami sie przydaje bo jak jeszcze auto wlaczy wiatrak i caly gorac z motoru leci obok drzwi to juz wogole sajgon sie robi.szeniman pisze:ogólnie , to zastanawiam się nad , front intercoolerem i wywaleniem klimy , której i tak nie używam. Ale nie mam pewnosci co z tym zrobić .
Generalnie widzę ze głowica i przepustnic to wejście w duże moce.
Jak wywalisz klime musisz przerabiac caly przod a raczej zrobic IC taki jak klima najlepiej zeby pasowal na zaczepy od klimy i podpiac to w calosc, jak juz to zrobisz i wywalisz IC na zderzak mozesz w miejsce i i gornego wlotu na masce wsadzic jakis stozek jako dolot nowy ale to tez wiaze sie ze sporymi przerobkami jak sie domyslasz.
Pytanie jest co chcesz osiagnac i jakim kosztem bo zrobic sie da wszystko tylko pochlonie to sporo czasu i $$$ wiec pytanie jest czy jest sens w tym aucie i czy nie lepiej kupic z turbo mini, zmienic mu IC dolot na inny i wieksze wtryski i krecic ile fabryka da powyzej 250KM+
Re: Mody w r53
Olo, powtarzam w r53 spokonie zniesie te 350-380 hp przy odpowiednim strojeniu na seryjnym błoku silnika bez kucia.
No własnie z tym kuciem to juz nie jet tak kolorowo , klepie , bierze olej , dostaje luzów , i inne takie historie na codzien w ogole nie polecam . Teraz złozyłem 2jz-gte własnie na tłokach JE i korbach pauter,panewy clevite 77, śruby , szpilki arp i pare innych patentów z za ocenau ,zobaczymy co z tego wyjdzie.
A co do WRXa to wrogowi bym tego wozu nie polecil , subaru zamiast logo swini pownnno miec logo obróconej panewki... powiem tak 2 lata 4 silniki . Zobacz ile jest sti i wrx zakutych na allegro jak myslisz dla czego ?
Nie chce zmieniac wozu ,to ma byc auto do przemiasczania sie na co dzień miniak jest mały i przy okazji zajebiscie sie prowadzi ma dobra skrzynkę , łatwo z niego zrobic cos w miare szybkiego nie musi to byc prom kosmiczny ale muszi miec ponizej 6 sekund do paki .
A do zapierdalania wieczorem i w weekendy buduję od ponad roku inny wóz z najlepszym moim zdaniem silnikiem jaki kiedykolwiek wyprodukowano w seryjnym wozie
a o MG wiem ale nie mam czasu jechac na wydech 500km ;dw jedna strone w wwa mam el-tec i paru innych specjalistów miedzy innymi przemo-car który robi cuda ze stali naprawdę.
No własnie z tym kuciem to juz nie jet tak kolorowo , klepie , bierze olej , dostaje luzów , i inne takie historie na codzien w ogole nie polecam . Teraz złozyłem 2jz-gte własnie na tłokach JE i korbach pauter,panewy clevite 77, śruby , szpilki arp i pare innych patentów z za ocenau ,zobaczymy co z tego wyjdzie.
A co do WRXa to wrogowi bym tego wozu nie polecil , subaru zamiast logo swini pownnno miec logo obróconej panewki... powiem tak 2 lata 4 silniki . Zobacz ile jest sti i wrx zakutych na allegro jak myslisz dla czego ?
Nie chce zmieniac wozu ,to ma byc auto do przemiasczania sie na co dzień miniak jest mały i przy okazji zajebiscie sie prowadzi ma dobra skrzynkę , łatwo z niego zrobic cos w miare szybkiego nie musi to byc prom kosmiczny ale muszi miec ponizej 6 sekund do paki .
A do zapierdalania wieczorem i w weekendy buduję od ponad roku inny wóz z najlepszym moim zdaniem silnikiem jaki kiedykolwiek wyprodukowano w seryjnym wozie
a o MG wiem ale nie mam czasu jechac na wydech 500km ;dw jedna strone w wwa mam el-tec i paru innych specjalistów miedzy innymi przemo-car który robi cuda ze stali naprawdę.