Strona 2 z 7
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 23 gru 2013, 18:38
autor: t_scarf
Gratulujemy podium i czekamy na więcej!
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 23 gru 2013, 21:51
autor: Yarosz
Podium nie było bo z 4 przejazdów pojechałem tylko 1 (i tylko w nim byłem na P3) ale po kilku latach startów Sejem 1.2 16v nie ma co, jest różnica
Trzeba wbić sobie do głowy że to już inne autko i w zakrętach można pozwolić sobie na więcej. Ale lista zaplanowanych modyfikacji jest długa przede mną. W tej chwili Miniaka nie zamieniłbym na inne auto w tym budżecie.
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 13 sty 2014, 20:04
autor: Yarosz
Małe zmiany w liczbach: 223,9 KM oraz 259 Nm, wszelkie opinie mile widziane:
wykres
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 13 sty 2014, 20:30
autor: Mitch
Wynik zacny jakich zmian dokładnie dokonałeś?
Doczytałem się tylko kółka 15%
Wydech i IC zmienione?
Zawias jak się sprawuje bo pomału się zastanawiam co wsadzić na wiosne:)
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 14 sty 2014, 11:02
autor: AleXander
Zaczyna się robić męsko!
Mitch pisze:Jakich zmian dokładnie dokonałeś?
Też jestem ciekaw
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 14 sty 2014, 15:49
autor: kris84
Gratulacje modyfikacji
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 14 sty 2014, 18:24
autor: Yarosz
Dzięki, recepta prosta żeby moim Mini przyjemnie się podróżowało:
1. Zdrowy silnik = zdrowa seria
2. Kółko - 15% z krótszym paskiem (przy okazji napinacz cały wymieniliśmy)
3. Zmodyfikowany wydech
4. Świece
5. Wkładka sportowa K&N
6. Odchudzenie no i oczywiście zawias B12 Pro Kit (odpowiadając sprawdza się super, twardy ale i wybiera choć autko na tor raczej jest robione)
W planach wydajniejszy IC, hamulce, szpera, komplet rozpórek może wtryski, może pełny dolot. Powolutku do przodu
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 18:00
autor: maniujr
Yarosz pisze:Dzięki, recepta prosta żeby moim Mini przyjemnie się podróżowało:
1. Zdrowy silnik = zdrowa seria
2. Kółko - 15% z krótszym paskiem (przy okazji napinacz cały wymieniliśmy)
3. Zmodyfikowany wydech
4. Świece
5. Wkładka sportowa K&N
6. Odchudzenie no i oczywiście zawias B12 Pro Kit (odpowiadając sprawdza się super, twardy ale i wybiera choć autko na tor raczej jest robione)
W planach wydajniejszy IC, hamulce, szpera, komplet rozpórek może wtryski, może pełny dolot. Powolutku do przodu
220KM z powyższego ? bez większego IC, bez CAI ?
1.ok
2.ok
3. co dokładnie ?
4. jakie ?
5. ok
kto i gdzie stroił ?
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 18:18
autor: Yarosz
Gdzie było strojone masz w danych na wykresie
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 18:25
autor: maniujr
ok, ale nie odpowiedziałeś na pytania o mody.
taka moc jest nierealna tylko po zmianie kółka, świec i wkładu filtra, ale to tylko moje zdanie..
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 18:47
autor: Yarosz
Wydech to one ball, świece stopień zimniejsze.
Powiem Ci że też tak myślałem ale skoro tak wyszło to cóż zrobić.
Zweryfikowaliśmy ten wynik na drodze po OBD i wychodzi podobnie (+ - ok 3%). Autko logowaliśmy przed i po strojeniu. Co zrobić...
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 18:52
autor: maniujr
sorry, ale to niemożliwe. hamownia była obciążeniowa czy inercyjna ? oneball to żaden mod... też mam i mocy nie dodał.
pididi z tego co pamiętam miał CAI, wydech Milteka, kółko, świece i było 201KM
poczytaj tu:
http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... ht=#114601
"CAI z filtrem piankowym ITG + cowl mod, mniejsze kółko + pasek + świece zimniejsze IK22, kompletny układ wydechowy Milltek - kolektor z katalizatorem sportowym 100cell + cat-back"
"201KM 24coś Nm"
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 18:57
autor: Yarosz
No widzisz, to przyjmijmy że to niemożliwe jest. Naprawdę jest mi to obojętne. Jakby pokazało 190KM to bym napisał tu że jest 190KM.
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 19:17
autor: maniujr
mi chodzi tylko o to, że klient lubi cyferki, ale trzeba być realistą...
też rajdowałem i miałem kilka pomodzonych aut (Impreza GT by Maptek 218->255KM, Audi RS6 by B&B 450/500->580KM/740Nm) i wiem ile to kosztuje i jakie mody trzeba zrobić, żeby wyszło, a potem kwestia zmierzenia tego (i to nie wkładając wentylator w dolot).
rzetelny tuner Ci powie, że do aut +200KM musi być hamownia obciążeniowa, a dodanie 30% mocy kosztuje drugie tyle co auto.
oneball nic Ci nie dał, filtr niewiele, jedyne co to remap pod nowe kółko (świece są niezbędne). naprawdę chciałbym, aby 170->220KM szło tak łatwo i tanio zrobić...
załączam fakturę na mody w Audi (20,5tys... EURO!)
Re: Mini Cooper S by Jarosz
: 15 sty 2014, 23:25
autor: flapjck1
ew wystrojony jest na max moc z lekko ryzykanckim AFR