Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

compucar
Nowy
Nowy
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2013, 22:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: Toruń

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: compucar »

pewnie dlatego, że wymieniacie tylko jeden z dwóch uszkodzonych:)
swoją drogą, sam jestem ciekaw na jakim oleju pracował ten silnik? ta usterka jest wspólna dla wielu europejskich marek z regulacją faz. natomiast nawet w najstarszych hondach zalewanych najbardziej dziadowskim olejem po prostu nic się nie dzieje..
Azikata
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2013, 16:11
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: Azikata »

Słuchajcie, silnik był rozebrany praktycznie do zera i o części czysto mechaniczne nie ma się co martwić. Sprawa dot. elektroniki, ew. części z tego zakresu. Po wyłączeniu silnika problem znika, a pojawia się dopiero jak samochód postoi całą noc w garażu. Info z kluczyka nie były odczytywane, bo samochód nie był serwisowany w ASO - dopiero teraz odczytaliśmy błąd elektrozaworu Vanos, który nagminnie powtarzał się w odpowiednich do uruchamiania samochodu odstępach czasu. Po jego wymianie (wtorek-środa) odezwę się ponownie i napiszę, czy to pomogło
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: flapjck1 »

a cos o oleju?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Azikata
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2013, 16:11
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: Azikata »

Rekomendowany olej. Mamy 3 takie same Miniaki w rodzinie, tylko mój się trochę popsuł. To nie wina oleju.
Azikata
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2013, 16:11
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: Azikata »

Wymieniliśmy zawór - zgodnie z błędem - 2 dni pojeździł i problem znów się pojawił. Możecie powiedzieć coś więcej o tych zaworach (ile ich jest, ile ew. zostało do wymiany) oraz o ich adaptacji? Na razie pojeżdżę z wyłączaniem/włączaniem silnika, ale niedługo chyba będę musiał odwiedzić Raszyn :)))
Awatar użytkownika
Kuner
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 355
Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: Kuner »

Zawory są dwa :) Adaptacje wykonuje sie poprzez oryginalny komputer BMW.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI

Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.

tel. 665 885 775; 690 094 000
Azikata
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2013, 16:11
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: Azikata »

Ile kosztuje taka przyjemność?
Azikata
Nowy
Nowy
Posty: 12
Rejestracja: 19 lis 2013, 16:11
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: Azikata »

Adaptacja zaworów i ich wymiana dokonana - problem pozostał.
dwamisie

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: dwamisie »

I jak, problem został rozwiązany?
dwamisie

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: dwamisie »

I jak, problem rozwiązany?
dwamisie

Re: Poważny i nierozwiązany problem (od dawna)

Post autor: dwamisie »

I jak z problemem?
ODPOWIEDZ