Strona 2 z 4

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 19 sty 2014, 22:13
autor: flapjck1
czy czasem lakiernik to nie ten sam co sebolowego klienta "misiaczka" malowal?

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 19 sty 2014, 22:47
autor: monsterk
Jaśniej musisz pisać bo nie kumam!

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 19 sty 2014, 22:57
autor: flapjck1
gdzie to bylo lakierowane?

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 20 sty 2014, 09:30
autor: Arti
A tak z ciekawości zapytam... Skoro auto ma żółte blachy to czy musieliście zgłaszać taki remont do konserwatora? Jeżeli tak to czy konserwator w jakiś sposób nadzoruje taki remont?

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 20 sty 2014, 16:40
autor: monsterk
:mrgreen:

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 20 sty 2014, 16:42
autor: Arti
Rozumiem :)

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 21 sty 2014, 19:50
autor: g00dMan
Super relacja! oby takich wiecej ;)

Michał, czy przy okazji zdjęć z rozbiórki silnika i skrzyni dasz rade krótko opisać co było nie tak / stan zużycia itp?

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 22 sty 2014, 10:36
autor: Gibki Staruszek
monsterk pisze: :mrgreen:
:mrgreen:

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 22 sty 2014, 22:30
autor: monsterk
W silniku do wymiany są panewki wałka rozrządu i wału korbowego. Niestety trzeba robić szlif bo są duże rysy na czopach a spowodowane to było zdekompletowaniem obudowy filtra oleju. Cylindry i tłoki ocalały i są w bardzo dobrym stanie. W skrzyni biegów zapobiegawczo wymienione będą łożyska i synchronizatory.
Zapowiada się niezła zabawa z hydrolasticiem a nie mam zielonego pojęcia jaka jest procedura jego napełniania, może ktoś coś wie bądź wpadła mu jakas publikacja w ręce?

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 22 sty 2014, 22:37
autor: flapjck1
procedura jest identyczna jak z napelnianiem zawieszenia metro/mgf

zasadniczo potrzebujesz pompki, plynu i wiedzy ile masz napompowac ( na jaka wysokosc )

auto pompujesz obciazone ( czyli stojace na kolach )

jak cos vorbrodt ma ( pompke i plyn, oraz wysoki prog przed wjazdem na plac ), a wiem ze ludzie przerabiaja np lewarki na pompki :)

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 22 sty 2014, 22:45
autor: monsterk
Tylko chcialbym wiedzieć ile płynu i ile gazu i jakiego. Płyn już mam

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 22 sty 2014, 23:02
autor: flapjck1
zadnego gazu! tylko plyn!

do mgf-a idzie podobno na zupelnie pusty uklad okolo 4 litrow, wiec w mini raczej mniej

pompujesz az od srodka piasty do krawedzi blotnika przedniego bedzie 343 mm +/- 9,5 mm ( wg haynesa )

wg manuala mozna bez plynu jechac ( bardzo ostroznie/wolno i raczej nie na dlugim dystansie jakby co )

pmpujesz, robisz jazde probna, stawiasz auto na plaskim sprawdzasz czy jest ok i w razie W poprawiasz :)


dobra pompka taki zabieg robisz 15 minut

hydro

: 23 sty 2014, 08:50
autor: hillman
Informacje prościej można znaleźć szukając w przeglądarce hasło
--- wolsey hydroelastic unit --- Tylko trzeba pamiętać ze miechy są
troszkę większe.
Oto przykład http://members.tripod.com/austin_america/id63.html

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 23 sty 2014, 09:19
autor: Arti
Takie coś jeszcze znalazłem w swojej linkowni ;)
http://www.reizendemoke.be/techniek/man ... susp/8.htm

Re: Leyland Mini Clubman 1000 1971r odbudowa by monsterk

: 21 kwie 2014, 20:17
autor: monsterk
Miniak skończony i oddany właścicielowi więc uzupełniam historię.

Karoseria wróciła do mnie od lakiernika i zaczynamy składanie, najpierw odświeżyłem przewody od hydrolastika, paliwowy i hamulcowy