Strona 2 z 2

Re: Kraków - Analizator spalin, regulacja zbieżności, gaznika

: 06 mar 2014, 20:21
autor: lvs
widzę, że podobne rozwiązanie jak w motocyklach.

Jeżeli nie było modyfikacji w silniku, to nie ma za wiele do regulacji:

- ogólne czyszczenie
- sprawdzenie rozmiaru dysz i iglicy
- synchronizacja przepustnic
- ustawienie mieszanki niskich obrotów - np poprzez świecę diagnostyczną colortune

Jak gaźniki mają problem z prowadnicami przepustnic, to ciężko wystroić wolne obroty...

Re: Kraków - Analizator spalin, regulacja zbieżności, gaznika

: 08 mar 2014, 20:27
autor: profesorr
lvs pisze:widzę, że podobne rozwiązanie jak w motocyklach.

Jeżeli nie było modyfikacji w silniku, to nie ma za wiele do regulacji:

- ogólne czyszczenie
- sprawdzenie rozmiaru dysz i iglicy
- synchronizacja przepustnic
- ustawienie mieszanki niskich obrotów - np poprzez świecę diagnostyczną colortune

Jak gaźniki mają problem z prowadnicami przepustnic, to ciężko wystroić wolne obroty...

tak jest dobrze..,tak piszą.. tak jest ekologicznie.tak piszą w książce...tylko auto nie jeździ..;)

Re: Kraków - Analizator spalin, regulacja zbieżności, gaznika

: 08 mar 2014, 21:11
autor: lvs
zależy na jakie afr się wystroi :P