Podświetlenie zegarów

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

ScorpioPL
Nowy
Nowy
Posty: 49
Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:05
Posiadane auto: Mini Cooper S R53 & Kuga 2.5T
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Podświetlenie zegarów

Post autor: ScorpioPL »

Ok już wszystko jasne , dziekuje za informacje.
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 954
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Podświetlenie zegarów

Post autor: maniujr »

ScorpioPL pisze:Podepne się pod temat na obrotomierzu widać czerwone pole od 7 do 8 tys/obr ale zauważyłem ze od 6.5 jest takie przezroczyste pole do czego to służy ? myślałem ze się zapala po osiągnieciu maksymalnej mocy czy cos , no chyba ze się mylę.
Też tak macie ? dzisiaj po ponad 4 latach jeżdżenia zauważyłem, że czerwone pole poprzedza niepodświetlone pole :lol: Przez chwilę myślałem, że coś z podświetleniem, ale tylko te 500rpm nie świeci. To się zapala ? Tak ma być ? Często jadę do odcięcia i chyba "shift light" to to nie jest, bo bym zauważył ;)
Awatar użytkownika
Bzyq
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 481
Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
Posiadane auto: MC R50
Lokalizacja: SC

Re: Podświetlenie zegarów

Post autor: Bzyq »

Tak, na poprzedniej stronie jest wyjaśnione (post użytkownika dawerd)
Bzyku
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 954
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Podświetlenie zegarów

Post autor: maniujr »

nie rozumiem tego wyjaśnienia, ale ok ;)
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 954
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Podświetlenie zegarów

Post autor: maniujr »

dobra, już wiem :-D jak popatrzyłem na obrotomierz w drodze do domu to zrozumiałem przekaz ;)
ODPOWIEDZ