Strona 2 z 2
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 29 lip 2014, 21:30
autor: Ajo_00
Według mnie świeci dobrze w dzień, można podciągnąć pod światła dzienne (jak z legalnością to już nie wiem
) Między innymi zdecydowałem się na te światła, ponieważ paranoją jest jechać w upale 30*C na xenonach i nie chcę żadnych dodatkowych świateł dziennych,bo to jest dla mnie wiocha, no chyba ze taki jak stosują w nowych autach ze ładnie wkomponowane w zderzak lub w reflektor.
A co do offtop-u
W pełni się zagadam z
flapjck1 w jednym i drugim poście jedynie bym jeszcze dodał Works-a
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 29 lip 2014, 22:08
autor: beamish
Dectane przyjemne ma lampy do MINI z wbudowanymi światłami do jazdy dziennej. Wkrótce je wypróbuję, to podzielę się wrażeniami
https://www.dectane.de/SCHEINWERFER/DEC ... 01GXB.html
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 30 lip 2014, 08:15
autor: maniujr
Zapowiada się ciekawie. Daj znać jak zamontujesz.
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 31 lip 2014, 22:36
autor: Gutowski
jakoś mnie nie przekonują.
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 06 lis 2014, 18:08
autor: Ajo_00
NO I SIĘ PRZYCZEPIŁ
Przyszedł przegląd i się przyczepił do ringów, ponieważ brawa jest zbyt niebieska, a nie biała. Ostateczności by puścił ale policjant by mi się do tego na pewno przyczepił (ja osobiście jeszcze nie miałem przyjemności więc nie znam opinii milicjanta).
Najgorsze że jeszcze "diudki" na lewym stopie przestały działać grrr... i lipa
Teraz takie pytanie (najlepiej diagnosty lub znający przepisy
) skoro na lampie jest oznaczenie "E" - czyli dopuszczenie do ruchu czyli mogą mnie teoretycznie cmoknąć? czy to jest takie umowne "E"
Bo jak na razie czeka mnie perspektywa szybkiego remake-u kierunków po nocach na parkingu osiedlowym
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 06 lis 2014, 19:14
autor: flapjck1
zalezy jakie E, sa rozne numery w zaleznosci od kraju homologacji
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 06 lis 2014, 19:47
autor: Ajo_00
"E II" jest na tych tuningowych, tak samo jak na oryginałach "E 2" a z tego co wyczytałem literak E to homologacja w Europie i np. 1 oznacza najwyższą jakość wykonania produktu.
http://regiomoto.pl/portal/tuning/ozdobne-oswietlenie-auta-co-jest-modne-i-co-na-przepisy - tu te informacje wyczytałem co prawda z 2011r. także mogło się coś pozmieniać.
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 07 lis 2014, 19:36
autor: maniujr
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 08 lis 2014, 10:36
autor: beamish
Tak, przednie czarne DRL i tylne czarne LED
https://www.dectane.de/RUeCKLEUCHTEN/Ru ... 50j0fq7hp6 ale jeszcze nie zdecydowałem, czy tylne wymienię na czerwone
https://www.dectane.de/RUeCKLEUCHTEN/Ru ... 03LRC.html czy je przyciemnię.
Lampy są taiwańskie, przednie Sonar, a tylne Ciraya. Jakość wykonania jest akceptowalna, ale zwracam uwagę na brak zabudowanych odblasków w tylnych czarnych kloszach (są dołożone oddzielnie). Nie wyobrażam sobie doklejenia ich na zderzaku, jak zaleca instrukcja. Zasilanie LED-ów i ringów w przednich można podłączyć oddzielnie, natomiast światła mijania, drogowe i poziomowanie działają plug&play.
Nie było dołączonego żadnego świadectwa homologacji TÜV. Cena 500 EURO za taki zestaw wydaje mi się nieco wygórowana...
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 08 lis 2014, 17:13
autor: maniujr
Wrzuć zdjęcie przodu. Przetwornice i żarniki były w komplecie ?
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 09 lis 2014, 11:20
autor: beamish
Nie ma przetwornic i żarników, bo to nie xenon. Światło mijania jest soczewkowe. Zaślepka spryskiwacza prawdziwa, jest możliwość zamontowania oryginalnych dyszy.
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 09 lis 2014, 18:31
autor: Ajo_00
A jak to się ma do przepisów??
Wyłącza/ściemnia się ten LED (DRL) po włączenia świateł mijania bo z tego co wertuje na necie przepisy dotyczące oświetlenia pojazdu to tak powinno być (tak jest w nowych autach typu audi) Za dnia dzienny, a na zmrok ściemnia się i jest jako postojówka.
Re: R50/R53 Kierunkowsazy z ringiem
: 09 lis 2014, 19:00
autor: beamish
LED zapala się wraz ze światłami mijania, ale wystarczy rozpiąć konektor kabelka na wiązce lampy i można go zasilać z przełącznika/przekaźnika DRL. Automatyki nie ma, trzeba samodzielnie podłączyć.