
Wleciał tako oto detal:

Wszystko zależy od gwintu, KW to nie TAtechnic, czy inny zawias za 1000zł, ten plasuje się w przedziale od 880 do 1100 dolców i nie jest betonem idzie go minimalnie ruszyć tak jak jest teraz złożony ,mi udało się kupić z auta które trafiło do Polski z Szwajcarii wbite w dokumenty 5 miesięcy temu w wtorek okaże się czy było warto, mam znajomych którzy mają sporą styczność z różnymi zawieszeniami i kazali mi go łykać bez martwienia się o komfortZbigg pisze:Prezentuje się zacnie, chociaż z tym gwintem to IMO lekka przesada w naszych warunkach... co innego Niemcy czy Francja. Jeździłem obniżonym Sejem swego czasu, mordęga.Od tego czasu jestem zwolennikiem takich modyfikacji, które nie szkodzą użyteczności.
Dzięki,pomysłów jeszcze sporo, ale trochę trzeba zwolnićalan pisze:marudzisz jak stara babagratki modów ,zajebiście to wyszło
Chce malować, klamki,obudowy kierunkowskazów, oraz wlew paliwa z coopera Slookee94 pisze:Jak za niebieskim nie przepadam, ten jest kozak, tylko więcej czerni!!!
jakiej firmy ?Maslo pisze:Wleciały regulowane wahacze tył górne, korekta zawieszenia poszło jeszcze tyci w dół, linia dachu stoi teraz prosto,ustawiona laserowa zbieżność,