Re: Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP
: 20 wrz 2016, 17:57
ja czyszczę wiórkami kokosowymi
Broski pisze:Ja skorzystałem, i polecam.
Broski pisze:Po prostu polecam ze względu na to, że nikt inny, powtarzam, Z TEGO CI MI WIADOMO się tym nie zajmuje, a jest to najlepszy sposób na dokładne wyczyszczenie kanałów dolotowych. Polecam również następnym razem nie doszukiwać się na siłę teorii spiskowych.
Dziękuję za posta! Pozdrawiam serdecznie.Broski
Zgadzam się w 100% Nie muszę!Jaśnie Panicz pisze:
Super, ale pan od czyszczeniazaworów nie musi tworzyć ników by się reklamować.
Każda metoda jest dobra Ważne żeby była bezpieczna dla silnika i skuteczna.alan pisze:ja czyszczę wiórkami kokosowymi
I tu się nie zgodzę. Trzeba dobrać odpowiednią chemię - nam to zajeło kilka miesięcy nim dobraliśmy idealną chemię, ale kanały i zawory po naszym czyszczeniu wyglądają jak nowe Co do łupinek czegokolwiek się nie wypowiem bo nigdy nie robiliśmy tym.Broski pisze:że chemia nie czyści tak dobrze jak orzechy
Jaki koszt takiej usługi, czas oczekiwania i czy jest skuteczna w przypadku każdego auta?Kuner pisze: I tu się nie zgodzę. Trzeba dobrać odpowiednią chemię - nam to zajeło kilka miesięcy nim dobraliśmy idealną chemię, ale kanały i zawory po naszym czyszczeniu wyglądają jak nowe Co do łupinek czegokolwiek się nie wypowiem bo nigdy nie robiliśmy tym.
Skorzystałem z takiego czyszczenia i szczerze polecam. U mnie nagar na zaworach ssących powodował problemy wypadaniem zapłonów, nierówną pracą silnika, szarpaniem silnika w niskim zakresie obrotów. Po czyszczeniu wszystko wróciło do normy.czyszczeniezaworow pisze: Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP metodą piaskowania.
To pochwal się tymi wskazówkami z namiorangina pisze:Skorzystałem z takiego czyszczenia i szczerze polecam. U mnie nagar na zaworach ssących powodował problemy wypadaniem zapłonów, nierówną pracą silnika, szarpaniem silnika w niskim zakresie obrotów. Po czyszczeniu wszystko wróciło do normy.czyszczeniezaworow pisze: Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych w silnikach BMW/PSA 1.6 n14, n18, JCW, 1.6THP metodą piaskowania.
Dodatkowo gość, który to robił udzielił mi kilka cennych wskazówek na temat eksplotacji silnika N14.
Zestawu dedykowanego na polskim rynku niestety niema. Zamontowałem OCT Properfekt robiony na zamówienie z wejściami 20 mm. Cena 200 zł. http://mail.properfekt.pl/images/storie ... poziom.jpgMarioMc pisze:Muszę się rozejrzeć za dobrym oil catch.
Przez zimę popatrzę kto co i za ile :-)