Strona 2 z 2

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 07 wrz 2016, 18:11
autor: Jaśnie Panicz
zeb pisze:Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem. Niestety nie wiem jaka firma je robi.
Czy różnica w mocowaniu w czymś przeszkadza? trzeba coś zmieniać?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 07 wrz 2016, 20:49
autor: zeb
Tak, musiałbyś wymienić silnik :wink:
Tu masz różnicę w mocowaniu

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 07 wrz 2016, 21:39
autor: Jaśnie Panicz
zeb pisze:Tak, musiałbyś wymienić silnik :wink:
Tu masz różnicę w mocowaniu

Dzięki bardzo za szczegółowy rysunek ale tak patrze i nie wiem czy da się to obejść :D

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 16 wrz 2016, 11:15
autor: Jaśnie Panicz
Czy ktoś się orientuje bo ponoć są dwie pompy, jedną robi Continental ale jest jakaś nowa pompa poprawiona BOSCHA, czy ktoś zna może numery? Albo udało się komuś zamontować nową pompę Boscha w miejsce starej np.? Chodzi mi czy są takie same wejścia, czy trzeba przerabiać czy się nie da?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 16 wrz 2016, 14:29
autor: zeb
Nowa pompa Boscha pasuje do miniaków S od 3.2012r i wygląda tak

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 16 wrz 2016, 14:35
autor: Jaśnie Panicz
Masz jakiś jej numer itd., wygląda na mega małą:) da się to zamontować do eski przed 2013? podłączenie jakieś inne.

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 16 wrz 2016, 15:13
autor: zeb
13517630644 kosztuje +-1tys i nie da się jej zamontować.

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 22 wrz 2016, 13:43
autor: Jaśnie Panicz
Czy ktoś ma jakieś duże rabaty w PSA Citroen Peugeot na pompę wysokiego ciśnienia?:D

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 27 wrz 2016, 00:26
autor: Jaśnie Panicz
Czy ktoś wie czy błąd 2C01 to jest na 100% pompa paliwa wysokiego ciśnienia?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 28 lut 2019, 16:39
autor: rosti2
Witam,

chciałem sie podpiąć do tematu gaśnięcia na zimnym i dławienia do momentu rozgrzania silnika. Mam takie właśnie objawy.

Kolega Kuner napisał, że może być to przyczyną uszkodzenia czujnika temperatury. Czy można by rozwinąć trochę myśl, o co dokładnie chodzi?

U mnie czujnik temperatury zewnętrznej jest na pewno walnięty bo był urwany, a po wymianie nie pokazuje jak należy. Wtyczka była urwana i kable lutowane, możliwe że coś poszło nie tak i może to być przyczyną?

Będę wdzięczny za odpowiedź.