Re: K&N sportowy filtr powietrza?
: 28 wrz 2016, 20:52
to auto nie jedzie po mafie
Nie jedzie tzn.?alan pisze:to auto nie jedzie po mafie
No chyba ze masz oslone termicznaJaśnie Panicz pisze:No pewnie zwłaszcza, że jest otwarty czyli najgorsze co może być bo zasysa ciepłe powietrze, do tego nie jest suchy i zabawa z nim, smarowaniemalan pisze:Poza tym ten filtr jest dobry
i uwaleniem MAF-u się kończy słabo, nie dodaje mocy, jest drogi czyli naprawdę jest dobry, polecam.
Canusee666 pisze:No chyba ze masz oslone termicznaJaśnie Panicz pisze:No pewnie zwłaszcza, że jest otwarty czyli najgorsze co może być bo zasysa ciepłe powietrze, do tego nie jest suchy i zabawa z nim, smarowaniemalan pisze:Poza tym ten filtr jest dobry
i uwaleniem MAF-u się kończy słabo, nie dodaje mocy, jest drogi czyli naprawdę jest dobry, polecam.
I usunieta grodz czolowa przez ktora zasysa zimne powietrze z zewnatrz
Ze smarowaniem nie ma problemu zajmuje pare minut
A czy nie podnosi mocy no coz moze samxw sobie nie ale jest skladnia w calej ukladance tunigu mechanicznego i miedzy innymi chyba dzieki kolenym klocka ukladanki moj miniok legitymuje sie 270 konikami
To mam rozumiem ze te wszystkie modyfikacje byly zbędneJaśnie Panicz pisze:Canusee666 pisze:No chyba ze masz oslone termicznaJaśnie Panicz pisze:
No pewnie zwłaszcza, że jest otwarty czyli najgorsze co może być bo zasysa ciepłe powietrze, do tego nie jest suchy i zabawa z nim, smarowaniem
i uwaleniem MAF-u się kończy słabo, nie dodaje mocy, jest drogi czyli naprawdę jest dobry, polecam.
I usunieta grodz czolowa przez ktora zasysa zimne powietrze z zewnatrz
Ze smarowaniem nie ma problemu zajmuje pare minut
A czy nie podnosi mocy no coz moze samxw sobie nie ale jest skladnia w calej ukladance tunigu mechanicznego i miedzy innymi chyba dzieki kolenym klocka ukladanki moj miniok legitymuje sie 270 konikami
Wszystkie otwarte to ściema, łącznie z AEM-itd to jest tylko dla dźwięku nic więcej, mokre filtry to uwalone mafy, dlatego lepiej odpuszczać.
Jak masz 33stopnie na zewnątrz to zgadnij jakie powietrze zasysasz przy otwartym? jedyny dobry to zamknięty stożkowy jcw, wszystkie inne to ściema.
Ludzie mają otwarte dla dźwięku, ale to wszystko tak samo jak wydech, nie ma przyrostów mocy od wydechu, wymienia się dla dźwięku, jak nie wywalisz katów, nie masz programu to to nic nie da.
Canusee666 pisze:To mam rozumiem ze te wszystkie modyfikacje byly zbędneJaśnie Panicz pisze:Canusee666 pisze:
No chyba ze masz oslone termiczna
I usunieta grodz czolowa przez ktora zasysa zimne powietrze z zewnatrz
Ze smarowaniem nie ma problemu zajmuje pare minut
A czy nie podnosi mocy no coz moze samxw sobie nie ale jest skladnia w calej ukladance tunigu mechanicznego i miedzy innymi chyba dzieki kolenym klocka ukladanki moj miniok legitymuje sie 270 konikami
Wszystkie otwarte to ściema, łącznie z AEM-itd to jest tylko dla dźwięku nic więcej, mokre filtry to uwalone mafy, dlatego lepiej odpuszczać.
Jak masz 33stopnie na zewnątrz to zgadnij jakie powietrze zasysasz przy otwartym? jedyny dobry to zamknięty stożkowy jcw, wszystkie inne to ściema.
Ludzie mają otwarte dla dźwięku, ale to wszystko tak samo jak wydech, nie ma przyrostów mocy od wydechu, wymienia się dla dźwięku, jak nie wywalisz katów, nie masz programu to to nic nie da.
I podnioslem moc o 110bhp w stosunku do fabryki tylko programem hmmm ciekawa teoria
I jesli jest podan 30 stopni na dworzu to fitr JCW zasysa jakas inna
Nie chodzi o wiekrza ilosc tego powietrza dlatego stozki maja znacznie wiekrza powierzchnie i zwiekrzona przepuszczalnosc a oczywoscie im zimniejsze to powietrze tym leprze
Suma sumaru chyba chodzi nam o to samoJaśnie Panicz pisze:Canusee666 pisze:To mam rozumiem ze te wszystkie modyfikacje byly zbędneJaśnie Panicz pisze:
Wszystkie otwarte to ściema, łącznie z AEM-itd to jest tylko dla dźwięku nic więcej, mokre filtry to uwalone mafy, dlatego lepiej odpuszczać.
Jak masz 33stopnie na zewnątrz to zgadnij jakie powietrze zasysasz przy otwartym? jedyny dobry to zamknięty stożkowy jcw, wszystkie inne to ściema.
Ludzie mają otwarte dla dźwięku, ale to wszystko tak samo jak wydech, nie ma przyrostów mocy od wydechu, wymienia się dla dźwięku, jak nie wywalisz katów, nie masz programu to to nic nie da.
I podnioslem moc o 110bhp w stosunku do fabryki tylko programem hmmm ciekawa teoria
I jesli jest podan 30 stopni na dworzu to fitr JCW zasysa jakas inna
Nie chodzi o wiekrza ilosc tego powietrza dlatego stozki maja znacznie wiekrza powierzchnie i zwiekrzona przepuszczalnosc a oczywoscie im zimniejsze to powietrze tym leprze
Nie wiem co masz, tylko mówię że najważniejszy jest program, FMIC, downpipe i inne rzeczy a nie filtry otwarte, które nic nie dają i wydechy.
Nie wiem jak jest w R53 nie znam się ale 270 to masz chyba grube mody.
Właśnie widziałem:) ładnie ładnie, ciekawe czy pęknie 300:)Canusee666 pisze:Suma sumaru chyba chodzi nam o to samoJaśnie Panicz pisze:Canusee666 pisze:
To mam rozumiem ze te wszystkie modyfikacje byly zbędne
I podnioslem moc o 110bhp w stosunku do fabryki tylko programem hmmm ciekawa teoria
I jesli jest podan 30 stopni na dworzu to fitr JCW zasysa jakas inna
Nie chodzi o wiekrza ilosc tego powietrza dlatego stozki maja znacznie wiekrza powierzchnie i zwiekrzona przepuszczalnosc a oczywoscie im zimniejsze to powietrze tym leprze
Nie wiem co masz, tylko mówię że najważniejszy jest program, FMIC, downpipe i inne rzeczy a nie filtry otwarte, które nic nie dają i wydechy.
Nie wiem jak jest w R53 nie znam się ale 270 to masz chyba grube mody.
A co do mojego miniaka zapraszam do postu "skoksowany miniok"
Szczerze nie sadze konczy mi sie pole manewruJaśnie Panicz pisze:Canusee666 pisze:Suma sumaru chyba chodzi nam o to samoJaśnie Panicz pisze:
Nie wiem co masz, tylko mówię że najważniejszy jest program, FMIC, downpipe i inne rzeczy a nie filtry otwarte, które nic nie dają i wydechy.
Nie wiem jak jest w R53 nie znam się ale 270 to masz chyba grube mody.
A co do mojego miniaka zapraszam do postu "skoksowany miniok"
Dobrze zmierz mi latem przy 34 stopniach i jeździe powyżej 240 cały czas.alan pisze:Drogi paniczu zmierzę ci ile daje ten filtr który mówisz ze nic nie daje
To jak działa? Może się czegoś ciekawego dowiem.alan pisze:Niby jak to zmierzyć ? po drugie maf w tym aucie nie działa tak jak ci się wydaje