Strona 2 z 2

Re: Miniak na hamowni;)

: 10 paź 2016, 23:20
autor: Drail
Jak ciągnie dobrze, to po co drążyć temat i szukać usterek na siłe?

Re: Miniak na hamowni;)

: 10 paź 2016, 23:50
autor: Canusee666
treash pisze:Tak się zastanawiam, bo tyle osób ma Miniaki S-ki które kupuje się dla osiągów, frajdy z jazdy a nikt nawet nie sprawdza auta na hamowni? Według mnie to podstawa bo diagnostyka na hamowni obrazuje stan silnika, tak jak u mnie wyszło że silnik w bardzo dobrej kondycji ale grzeje się za mocno więc polecono mi czyszczenie/wymianę intercoolera (osobiście wymieniam bo nie wierzę w czyszczenie) i przegląd stanu turbo.
Naprawdę nikt nie jest ciekaw ile ma tak naprawdę "hp" pod maską i jak z momentem???
Ja mierze swojego przy każdych wprowadzonych modyfikacjach i przy okazji spotkan organizowanych przez grupę do ktorej należe na wyspach.
Ale przyznaje ze prawdopodobnie koszty takiego shamowania sa niewpolmiernie nizsze w uk jak w pl

Re: Miniak na hamowni;)

: 11 paź 2016, 12:17
autor: alan
ja mierze swojego raz na tydzien

Re: Miniak na hamowni;)

: 11 paź 2016, 14:21
autor: Pireus
Ja mierze go jak mam miarkę pod ręką ;-)

Re: Miniak na hamowni;)

: 11 paź 2016, 18:09
autor: treash
Oooo to ja głupi na hamownie jeżdżę a mogłem tak jak wy miarką zmierzyć;) A serio teksty jak "Jak ciągnie dobrze, to po co drążyć temat i szukać usterek na siłe" są bynajmniej dziwne..Seicento też ciągnie to po co Ci S-ka, przepłaciłeś i tyle;) S-kę kupujesz żeby mieć frajdę z jazdy na poziomie za który zapłaciłeś..kupujesz dla 174hp więc tyle oczekujesz bo tak równie dobrze mogłeś zwykłego brać z 122hp i tyle.

PS. koszt hamowni to 150 pln, dostajesz wydruki z parametrami + diagnostykę, więc koszt żaden.

Re: Miniak na hamowni;)

: 11 paź 2016, 18:57
autor: alan
Zamiast głupio komentować ;) wrzuć :!: wykres :!:

Re: Miniak na hamowni;)

: 13 paź 2016, 14:07
autor: Canusee666
alan pisze:Zamiast głupio komentować ;) wrzuć :!: wykres :!:
Ha wykres prawde Ci powie

Re: Miniak na hamowni;)

: 16 lis 2016, 22:32
autor: treash
Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)

Re: Miniak na hamowni;)

: 16 lis 2016, 22:50
autor: Canusee666
treash pisze:Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
skimentuje to moim wykresem
dodam ze to nie koniec modyfikacji i ze jezdze autem codziennie bez zadnych problemow

Re: Miniak na hamowni;)

: 16 lis 2016, 22:53
autor: Drail
Canusee666 pisze:
treash pisze:Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
skimentuje to moim wykresem
dodam ze to nie koniec modyfikacji i ze jezdze autem codziennie bez zadnych problemow
Z ciekawości, jakie mody tam masz?

Re: Miniak na hamowni;)

: 16 lis 2016, 22:55
autor: Canusee666
Drail pisze:
Canusee666 pisze:
treash pisze:Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
skimentuje to moim wykresem
dodam ze to nie koniec modyfikacji i ze jezdze autem codziennie bez zadnych problemow
Z ciekawości, jakie mody tam masz?
duzo pisania
zapraszam do posta "skoksowany miniak"
tam szerzej opisalem autko
pozdrawiam