Re: Black Cooper S JCW kit 200HP
: 16 gru 2016, 16:13
Naprawdę to trzeba zobaczyć, wygląda przekomicznie no ale drobna diewczyna to co się dziwić
Hahah kobietypionajelen pisze: Jak siostra jeździ moim to wrzuca wsteczny oburącz
Sąsiad ma GTI ze szperą, naprawdę robi różnice mimo ośkifishuennt pisze:Będę zmieniał skrzynię na początku lutego i pierwsze wrażenia będą z zimy tylkoxre79 pisze:
Daj znać po zamontowaniu, jak wrażenia z jazdy ze szperą. Bardzo mnie to ciekawi, bo na mokrym to nawet przy seryjnym silniku trakcja płacze
Aaa - jeszcze jedno pytanie - jak wrażenia z shortshitera? Miałeś może okazję porównać działanie skrzyni z seryjną wajchą?
Faktycznie daje ten precyzyjniejszy "feel" przy zmianie biegów?
Co do shortshiftera:
Jeździłem kilka miesięcy na standardowej dźwigni i mam porównanie. Co do precyzji włączania biegów to ciężko powiedzieć czy coś się zmieniło. Jest bardzo podobnie z tym, że ja mam teraz trochę krótszą dźwignię (jakieś -1,5cm co do serii) i to daje dużą różnicę co do użycia siły żeby bieg włączyć. To skrócenie dźwigni bardzo zmniejsza przełożenie i trzeba użyć po prostu większej siły. Biegi teraz wchodzą jak w kombajnie Bizon ale ja to uwielbiam. Jest surowo i to mi się podoba. Najważniejsze jednak w tym wszystkim jest to, że skok z górnego biegu do dolnego zmniejszył się o kilka cm. Teraz zmiana z górnego biegu (1-3-5) na dolny (2-4-6) zajmuje dużo mniej czasu a to zasadnicza różnica i o to walczyłem
pionajelen pisze:Jak siostra jeździ moim to wrzuca wsteczny oburączfishuennt pisze:Moim często jeździ moja mama jak mnie nie ma i też narzeka, że ciężkoxre79 pisze:
Krótszy skok i szybsza zmiana - plus! Przy sprintach spod świateł na pewno się przyda
Cięższe wrzucanie biegów - mi by to nie przeszkadzało, tylko moja ładniejsza połówka może marudzić.... Już teraz narzeka, że od wrzucania 6stki boli ją ręka
Teraz już wiem, że tak trzeba było zrobić ale obeszło się bez tego. Przełożyłem tylko sam wyświetlacz to mojej elektroniki i wszystko jest tak jak oryginalnie było ustawione.Drail pisze:Podłącz pod komputer, zapisz swoje konfiguracje modułów gdzieś na pulpicie. Przełącz ekrany i zakoduj pustym plikiem Man, a dopiero wtedy wgrywaj swoje konfiguracje
Dzięki. Z moją skrzynią było podobnie - brak śladów klucza na śrubach, brak oznak otwierania skrzyni, oznaczenie skrzyni z blokadą a w środku psikus. Teraz już nie będę szukał skrzyni ze szperą fabryczną, wpadnie pewnie za jakiś czas też aftermarket.Borówa pisze:Fajne autko. Gratuluję zapału i modów. Dawaj znać co z tego wyjdzie na hamownii.
Co do skrzyni biegów i szpery. Powiem Ci ciekawą historię. Mój znajomy z Portugalii głęboko siedzący w świecie R53 obiecał mi odsprzedać swoją szperę jak będzie zmieniał na aftermarketową. Wielkie było jego zdziwienie jak się okazało, że po rozebraniu skrzyni szpery nie miał. Wszystko się zgadzało po rozkodowanym numerze VIN, po kodzie skrzyni itd. Powinien mieć. Auto odkupione od innego znajomego i maniaka. Skrzynia na 99% nigdy nie rozbierana wcześniej. Także może nigdy nie miałeś szpery. Pozdrawiam.