Re: Wymiana sprzęgła wraz z dwumasą czy nie koniecznie?
: 09 sty 2017, 22:02
Jak nie ma części to nie ma o czym mówić
Też byłem u BARDZO DOBRYCH mechaników. Powiedziano mi wprost że nie mam co się bawić w naprawę skrzyni biegów. Podczas napraw musi być zachowana osiowość itp. Jak widać jakoś to naprawili i działa. Także bierz poprawkę na rozmowy z dobrymi mechanikami.treash pisze:Inferno pisze:Na czym polega regeneracja takiego koła dwumasowego?Drail pisze:To znaczy powiedział dokładnie, że idealne ono nie jest. Może przelatać jeszcze jakiś czas a może się od razu rozsypać. Nie byłem z tym u mechanika tylko w zakładzie gdzie zajmują się regeneracją dwumas, oddawałem tam skrzynie biegów na regeneracje.
Wymiana tych wewnętrznych sprężyn i odbojów i ponowne skręcenie tak?
A mechanik żeby określić stan to tez musi porozkrecac trochę......
Powiem tak ostatnio rozmawiałem z bardzo dobrymi mechanikami (nie jednymi) i powiedzieli mi wprost REGENERACJA DWUMASY NIE ISTNIEJE nie ma na rynku elementów do kupienia żeby dokonać regeneracji dwumasy i często gęsto wkładane są tzw. nowe sprężyny które okazują się sprężynami tapczanowymi dociętymi o potrzebnego wymiaru i jak to ma niby działać pytam??? Po drążcie temat a sami się przekonacie że regeneracja dwumasy to ŚCIEMA na 102:)))
Nie ma w tym nic dziwnego normalny proceder handlarzy aut, kupują co potrzeba na szrocie nawet w opłakanym stanie byle było i auto na sprzedaż..taki standardzik w Polsce:)bodek1 pisze: chociaż widxiałem już ludzi na szrotach kupujących uzywane klocki hamulcowe , tarcze sprzęgła zardzewialem jak diabli czy łożyska piast
bodek1 pisze:Drail nie bardzo kumam o co chodziło mechanikom z tą osiowością przy naprawie skrzyni Skrzynia manual to bardzo prosta konstrukcja , a to co się w niej psuje to oczywiscie łożyska i synchronizatory.
Drail pisze:bodek1 pisze:Drail nie bardzo kumam o co chodziło mechanikom z tą osiowością przy naprawie skrzyni Skrzynia manual to bardzo prosta konstrukcja , a to co się w niej psuje to oczywiscie łożyska i synchronizatory.
Mi po prostu lał się olej z niej Lał nie ciekł. Łożysko oporowe się rozsypało, rozwaliło obudowę i przemieliło tryby.
A co do dwumasy, to nie mówiłem że regenerowałem. Mówiłem tylko że jest taki zakład i tam zamieniłem z nimi kilka słów.
Oczywiście pełna zgoda ze brak jest specjalistów a jak jest jakiś w danej dziedzinie to wszyscy inni do niego wożą elementy jak naprzyklad skrzynie, turbiny, głowice, mosty - do wielu z tych rzeczy potrzeba specjalistycznego sprzętu.bodek1 pisze:No własnie - spasowanie kół i........... grono "super" mechanikow błyskawicznie się kurczy spróbuj znaleźć kogoś do naprawy np. tylnego mostu dystansowanie kół zębatych to dla wielu magia , ktorej nigdy nie ogarną Bez widzy i doświadczenia oraz tego coś co sprawia , że jest się dobrym mechanikiem albo nie , jest się dobrym kierowcom albo woźnicą , jest się dobrym muzykiem albo chałturnikiem itd.itd. nigdy nie da się niczego zrobić porzadnie. Program "będzie pan zadowolony" sprawia , że jestem przerazony brakiem wiedzy mechaników , ale przede wszystkim ich skurwysy....em w temacie naciagania , kasowania za wyimaginowane naprawy i wymiany części , za brud , ktory mają w warsztatach , za brak kultury osobistej , pakowanie się do aut w uje....ych kombinezonach bez rozkładania pokrowcow serwisowych etc.etc.
Co się wiec dziwić ,że d.e.b.i.l.e nie chcieli naprawić skrzyni brak wiedzy
Tak sobie też i pomyślałem , że pewnie i z tymi wszystmi regeneracjami jest podobnie jak w "będziesz pan zadowolony' więc tym bardziej nowe sprzegło i dwumas