Strona 2 z 3

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 08:51
autor: Saguaro
mdsuperstar pisze:Dziękuję Wam za pomoc,
pewnie się zdecyduję, więc spodziewajcie się pytań "technicznych" za około miesiąc.

P.S. "szukajkę" znam i chętnie korzystam. :P
Ok :) zainteresuj się tą kierownicą, bo mnie się wydaje, że JCW jednak miał logo w dolnej części. Gdy nie ma mogłoby to sugerować, że wywaliło poduchę i może uszkodziło ten plastik z logo więc ktoś wymienił kierę albo sam plastik z poduchą. No a jak wywaliło poduchę to mogło być mocniej puknięte :) Nie chcę szerzyć teorii spiskowych bo nie jestem żadnym specem od mini, więc fajnie gdyby ktoś jeszcze potwierdził, czy każde JCW powinno mieć logo w tym miejscu :)

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 08:54
autor: mdsuperstar
Wg. strony podanej prze Inferno, wszystko się zgadza.
Kierownica z naklejką jest w opcjach. Poza tym znam właściciela już prawie 10 lat i wiem że dzwona nie było (dzięki za czujność)

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 08:56
autor: Saguaro
mdsuperstar pisze:Wg. strony podanej prze Inferno, wszystko się zgadza.
Kierownica z naklejką jest w opcjach. Poza tym znam właściciela już prawie 10 lat i wiem że dzwona nie było (dzięki za czujność)
a no to w takim razie nic tylko brać i ujeżdzać :)

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 10:11
autor: Inferno
155 KW to 210KM S'ki z taka fabryczną mocą nie ma :) to JCW

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 10:12
autor: mdsuperstar
Dzięki!

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 13:54
autor: wyjec
papierologicznie się wszystko zgadza, a jak chcesz mieć 100% co zostało z tych kucyków, to weź go na hamownie. Za garść pestek będziesz przy okazji wiedział w jakim jest stanie. No chyba, że gołym zadem czuć na siedzisku, że z....a :)

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 14:33
autor: Harnaś
mdsuperstar pisze: Tylko pytanie, czy to jest JCW czy Cooper S z pakietem JCW?
Moje wątpliwości wzbudza obudowa filtra powietrze, czy ona nie powinna mieć logo JCW?
[/img]
Na OEMowej obudowie R56 pre-LCI nie ma logo JCW. Tyle mogę powiedzieć na 100% w temacie obudowy.
Saguaro pisze: no to wszystko wygląda że to po prostu JCW, bo wlasnie oprócz mocy różnił się bodykitem, heblami i wydechem, logo na nakładkach progów itd, a na kierownicy nie ma logo JCW?
[/img]
Nie każde JCW ma bodykit.

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 15:04
autor: Jaśnie Panicz
N14 to cykająca bomba, zastanów się.

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 15:08
autor: mdsuperstar
Jaśnie Panicz pisze:N14 to cykająca bomba, zastanów się.
Rozwiń proszę Paniczu!

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 15:19
autor: Jaśnie Panicz
mdsuperstar pisze:
Jaśnie Panicz pisze:N14 to cykająca bomba, zastanów się.
Rozwiń proszę Paniczu!

Poczytaj trochę o silniku N14 o konstrukcji o trwałości ogólnie, że to gniot i zastanów się czy warto. Jedyny dobry model to GP, reszta to wielkie i jeszcze większe problemy. W tym przypadku jeszcze większe.

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 15:22
autor: mdsuperstar
Czytałem, ale nie widzę nic przerażającego.

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 21:49
autor: Inferno
Myśle ze dzisiaj o każdy silnik trzeba bardzo dbać. I nie ma jednostek bezawaryjnych. No może za wyjątkiem jakiś v8 wolnossacych. Fajnie jest wynegocjować sobie jakąś poduszkę finansową i zmienić prawdopodobnych winowajców chyba ze fura ze 100% źródła. Ale moc jest z Tobą 210 KM!

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 20 mar 2017, 22:11
autor: Saguaro
Kurde. Posiadalem w życiu auta kilku różnych marek i zawsze starałem się dbać jak mogłem więc interesowałem sie tematem, czytałem fora, rozmawialem z fanami itd. I co? W kazdej jednej marce, wśród kazdych jednych fanów (bez wyjątku) padało identyczne zdanie :D mianowicie: ten a ten silnik to gniot. Sie psuje. Beznadzieja. Masakra :D wychodzi na to, że praktycznie każda marka samochodowa posiada swojego gniota, a jedyny słuszny na samym końcu okazuje sie 1.9 TDI:D :D ja więc wychodzę z innego załozenia, czyli: jak dbasz tak masz i jak dotąd żaden z gniotów ani sie nie zepsuł, ani mnie nie zawiódł :) tak wiec posiadam n14gniot i bedę dbał jak umiem :)

Btw. Offtop. Jakie macie w Skach temperatury wody na dogrzanym silniku? U mnie miedzy 100 a 103. Czytalem na zagramanicznych pasjonatach ze to norma :) czy gniot sie grzeje zbyt? :D

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 21 mar 2017, 08:23
autor: mdsuperstar
Wczoraj przejechałem sie tym JCW i mam mieszane uczucia. Dźwięk i prowadzenie (zakręty) są świetne, natomiast kompletnie ten samochód nie radzi sobie z oddawaniem mocy na asfalt. Na suchym jeszcze jest jako tako, natomiast na mokrym on się nie odpycha (wina FWD). Trochę jestem w kropce z decyzją.

W ramach off topu:
Od 4 lat jeżdżę subarowym EJ257, któremu teoretycznie jakieś 40 tysięcy temu powinna paść uszczelka pod głowicą i panewka... Poza regularną wymianą oleju (Motul 300v, Millers CFS) jakiś znaczących napraw nie mam...

Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW

: 21 mar 2017, 11:45
autor: Jaśnie Panicz
mdsuperstar pisze:Wczoraj przejechałem sie tym JCW i mam mieszane uczucia. Dźwięk i prowadzenie (zakręty) są świetne, natomiast kompletnie ten samochód nie radzi sobie z oddawaniem mocy na asfalt. Na suchym jeszcze jest jako tako, natomiast na mokrym on się nie odpycha (wina FWD). Trochę jestem w kropce z decyzją.

W ramach off topu:
Od 4 lat jeżdżę subarowym EJ257, któremu teoretycznie jakieś 40 tysięcy temu powinna paść uszczelka pod głowicą i panewka... Poza regularną wymianą oleju (Motul 300v, Millers CFS) jakiś znaczących napraw nie mam...

Jaki przebieg auta i jakie gumy? Bo może tam są jeszcze runflaty fabryczne jakieś conti i dlatego tak jest. Mam podobne odczucie co do znajomego jcw i powodem tam były właśnie słabe gumy.