Re: kupno i eksploatacja Mini Cooper S R56 - czyli cała prawda o Cooper S
: 26 lut 2018, 14:11
Wystarczy zmierzyć ciśnienie na listwie i nie trzeba się wsłuchiwać w żadne cykania.
reakcja na gaz tzn. samochód staje się bardziej agresywny, wgniata Cię w fotel, musisz uważać, żeby komuś w zad nie wjechać zanim się zdążysz przyzwyczaićunclesam pisze:Co jeszcze zmienia przycisk SPORT w R56 preLCI poza reakcją na gaz?
Jeśli nie ma tej opcji to wtedy reakcja na gaz jest bliżej takiej, gdy SPORT jest włączony czy wyłączony
to prawda. No chyba, że egzemplarz jest przymulony. Zapraszam na przejażdżkę moim, to poczujesz różnicę - zaznaczam, że to ok 12 egzemplarz zanim wszedłem w posiadanie miniaka. )))) Różnice w reakcji na gaz miedzy poszczególnymi samochodami były spore, a wiedziałem jak ma jeździć, bo zrobiłem najpierw jazdę testową nowym.QBallone pisze:Osoby mówiące, że dopiero w trybie sport ma moc - po prostu nie macie ciężkiej nogi w trybie normalnym, bo nie ma to wpływu na moc, dynamikę silnika
mój miniak to manual, więc nie musze go piłować, żeby korzystać z dobrodziejstwa i niewątpliwej przyjemności przycisku SPORTDrail pisze:Ale przecież jak masz automat i przycisk sport, to wtedy silnik kręci wyżej. Więc co to znaczy, że rzadko widzi 5k rpm?