flapjck1 pisze:Jak chcesz oryginal to wal po certyfikat i będziesz miał dodatkowy argument uzasadniający rynkowa cenę przy ewentualnej odsprzedazy
W mojej ocenie special jest wart odbudowy 100% oryginal
Chcę jak najbliżej oryginału lecz chcę zrobić dwie modyfikacje
1. hamulce przód z bębnów na tarcze z zaciskami od fiesty mk1 i zamiana na pompę z serwem ham.
2. fotele na skórę oryginalną, chociaż moje fotele są obszyte prawdopodobnie eko skórą nigdzie takich nie widziałem.
klorak pisze:
Chciałem zrobić jak najbliżej oryginalnej specyfikacji.
mi sie wydaje ,że cała tapicerka jest dorabiana a fotele jak Tomek pisał Cobry ... jak jest w dobrym stanie to lepiej sprzedać ja w całości i szukać oryginalnego środka w twojej fabrycznej specyfikacji ... jest jeszcze na to czas ... a kto wie może wyjdziesz na plus finansowo
przegladal ten watek kolega ktory nie jest zalogowany na forum, zglosil mi kilka kwestii
jesli rozmawiamy o miniaku z avatara klorak'a...
to ten kolega spotkal na jakims niemieckim zlocie wiele lat temu miniaka lakierowanego i wyklejanego tak samo
to by moglo znaczyc ze to nie byl special angielski tylko lokalny - niemiecki i wtedy jego wyglad moze byc zgodny z tym co opuscilo salon
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
przegladal ten watek kolega ktory nie jest zalogowany na forum, zglosil mi kilka kwestii
jesli rozmawiamy o miniaku z avatara klorak'a...
to ten kolega spotkal na jakims niemieckim zlocie wiele lat temu miniaka lakierowanego i wyklejanego tak samo
to by moglo znaczyc ze to nie byl special angielski tylko lokalny - niemiecki i wtedy jego wyglad moze byc zgodny z tym co opuscilo salon
Na pewno auto pochodzi z niemiec bo posiadam brif z 46119 Oberhausen z dnia 27.07.1998r. i jest w nim farba 99 ( nie wiadomo co oznacza)
Na silnik numerze wychodzi że był montowany w Specialu
klorak pisze:
Chciałem zrobić jak najbliżej oryginalnej specyfikacji.
mi sie wydaje ,że cała tapicerka jest dorabiana a fotele jak Tomek pisał Cobry ... jak jest w dobrym stanie to lepiej sprzedać ja w całości i szukać oryginalnego środka w twojej fabrycznej specyfikacji ... jest jeszcze na to czas ... a kto wie może wyjdziesz na plus finansowo
można jeszcze zobaczyć w brifie nazwisko/a niemieckich właścicieli i próbować nawiązać z nimi kontakt na facebooku ... może mają wcześniejsze zdjęcia ... ja tak planuję zrobić ze swoim . Zrobiłem to przy czerwonym ale właścicielka mnie zlała ale kto wie ... innym razem może się uda...
ps. a poka te fotele od spodu ... są tam jakieś przeróbki mocowań ?
przegladal ten watek kolega ktory nie jest zalogowany na forum, zglosil mi kilka kwestii
jesli rozmawiamy o miniaku z avatara klorak'a...
to ten kolega spotkal na jakims niemieckim zlocie wiele lat temu miniaka lakierowanego i wyklejanego tak samo
to by moglo znaczyc ze to nie byl special angielski tylko lokalny - niemiecki i wtedy jego wyglad moze byc zgodny z tym co opuscilo salon