Re: Zobacz test mini John Cooper Works
: 23 mar 2007, 09:42
Faktycznie mój błąd. Było wyprodukowanych 2000 sztuk (nie wiem skad mi się wzieła liczba 700 - chyba za dużo cyferek w głowie). Ilość ta była faktycznie ściśle rozdysponowana na różne rejony i jest nawet dostępna w necie lista. ale to nie istotne. Bardzo trudno pomylić GP ze "zwykłym" worksem , przede wszystkim GP nie jest czerwony . Wersja limitowana była tylko w szarym metaliku, czerwonymi lusterkami z innym zderzakami (nie miały dolnej części grilla w zderzaku) oraz innym spojlerem. Co do zmian w zestawie tuningowym to dodano tylko prawdopodobnie hamulce i zmieniono program. Wtryskiwacze prawdopodobnie są nadal większe bo niby czemu mieli się z nich wycofać ?
Kompresor raczej jest zmodyfikowany aniżeli inny... cytat ze storny Worksa:
"At the heart of the JCW tuning kit is the supercharger. Incorporating a new pulley design, this unit spins at a higher rpm, generating even better engine performance. Only available as part of the tuning kit."
Chodzi o taki drobny szczegół - mniejsze kółko pasowe kompresora (tylko tym się rózni ) które powoduje iż wkęca się bardziej i co za tym idzie więcej pompuje. Na tym patencie opiera się wiele firm tuningowym które za pomocą tylko mniejszego kółka i nowego programu / mapy osiągają 200 i więcej koników...
W worskie jest troche więcej niż samo kołko a więc jeżeli kogoś to interesuje można poprawić oryginalny program i dojść nawet do 230 KM.
Ten wątek dotyczył właśnie między innymi mojego miniaka Szkoda że nie wiedziałem o tym bo było tam trochę demagogi i teorii spiskowych
Dla jasności wklejam wykresy z hamowni po przeprogramowaniu ECU na prawidłową mapęz worksa:
przebieg momentu
przebieg mocy
.
Kompresor raczej jest zmodyfikowany aniżeli inny... cytat ze storny Worksa:
"At the heart of the JCW tuning kit is the supercharger. Incorporating a new pulley design, this unit spins at a higher rpm, generating even better engine performance. Only available as part of the tuning kit."
Chodzi o taki drobny szczegół - mniejsze kółko pasowe kompresora (tylko tym się rózni ) które powoduje iż wkęca się bardziej i co za tym idzie więcej pompuje. Na tym patencie opiera się wiele firm tuningowym które za pomocą tylko mniejszego kółka i nowego programu / mapy osiągają 200 i więcej koników...
W worskie jest troche więcej niż samo kołko a więc jeżeli kogoś to interesuje można poprawić oryginalny program i dojść nawet do 230 KM.
flapjck1 pisze:CINIMINI czyli jak Cooper JCW nie trzyma mocy
Ten wątek dotyczył właśnie między innymi mojego miniaka Szkoda że nie wiedziałem o tym bo było tam trochę demagogi i teorii spiskowych
Dla jasności wklejam wykresy z hamowni po przeprogramowaniu ECU na prawidłową mapęz worksa:
przebieg momentu
przebieg mocy
.