Re: kapitalny remont silnika
: 02 cze 2008, 10:12
Poza wymienionymi wcześniej dochodzą jeszcze takie drobiazgi jak:
- tulejki główek korbowodów
- wszystko do aparatu zapłonowego (przy klasyku)
- na pewno coś do gaźnika/gaźników
- filtry
- uszczelnienie porządne wybieraka zmiany biegów
- elementy mocujące silnik (poduszki + gumki do stabilizatorów silnika)
- i inne drobiazgi które wychodza w trakcie a na które trzeba czekać
zaleznie od stanu, wykorzystując wyjecie zespołu napedowego:
- pompa wody
- sprzęgło
- przewody wodne
- przegląd rozrusznika i alternatora/prądnicy
Przy obróbkach jeszcze:
- winklowanie korbowodów
- kontrola i ew legalizacja podparć wału
Najprościej, najwygodniej i bez stresów jest robic drugi silnik.
Pzdr
BM
- tulejki główek korbowodów
- wszystko do aparatu zapłonowego (przy klasyku)
- na pewno coś do gaźnika/gaźników
- filtry
- uszczelnienie porządne wybieraka zmiany biegów
- elementy mocujące silnik (poduszki + gumki do stabilizatorów silnika)
- i inne drobiazgi które wychodza w trakcie a na które trzeba czekać
zaleznie od stanu, wykorzystując wyjecie zespołu napedowego:
- pompa wody
- sprzęgło
- przewody wodne
- przegląd rozrusznika i alternatora/prądnicy
Przy obróbkach jeszcze:
- winklowanie korbowodów
- kontrola i ew legalizacja podparć wału
Najprościej, najwygodniej i bez stresów jest robic drugi silnik.
Pzdr
BM