Strona 2 z 3

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 19:21
autor: live4adrenaline
Czy ten odglos "odkurzacza" podczas przyspieszania mini z kompresorem jest normalny ?? Nie da sie tego usunac ??

Pozdr

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 19:22
autor: pididi
tak MA być.
właśnie pracuję nad pogłośnieniem tegoż dźwięku.
Supercharger whine FTW :razz:

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 19:40
autor: Voyth
Ten dźwięk jest super... dzięki niemu MINI spod świateł brzmi tak jak rasowe Porsche... albo inaczej - nic nie brzmi tak jak MINI, a Porsche do niego próbuje się dostosować :D :D :D

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 20:51
autor: dawid
pididi pisze: właśnie pracuję nad pogłośnieniem tegoż dźwięku.
jak bedziesz wiedzial co i jak to podziel sie prosze ta wiedza :) podobno przy tym 17% kolko kompresora duzo lepiej go slychac, aight?

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 21:12
autor: Saint
wywalcie wygłuszenia robaczki :razz:

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 21:48
autor: pididi
dawid pisze: jak bedziesz wiedzial co i jak to podziel sie prosze ta wiedza :) podobno przy tym 17% kolko kompresora duzo lepiej go slychac, aight?
mhm.
Jeśli nie chcesz się bawić w kółko, to jest inny sposób.
Sam kombinuję z wymianą filtra, coś na kształt M7 CAI (pisałem ostatnio). Daje to ogromną różnicę in plus, jeśli chodzi o dźwięk (w przyrosty KM/Nm średnio wierzę).
Oczywiście, jeśli ktoś to lubi :grin:
Efekt? Proszę :)
Jeśli byłbyś zainteresowany szczegółami, PM. Efekty i tak wrzucę, ale mam wszystkie wymiary zew., wysokości, średnicę etc.(dość duża przeszkoda - filtr ITG ma 15cm średnicy, wygłuszenie na masce przeszkadzało). To już jednak dłuższy temat temat :wink:

@Saint - montaż takiego CAI wymaga najczęściej usunięcia elementu plastikowego, odgradzającego filtr od powietrza wpadającego przez wloty na podszybiu. Jednak przy fabrycznym airboxie oczywiście nic to nie daje. Nie wiem, skąd tak wzmocniony odgłos kompresora po ww. zabiegu. Większa ilość powietrza?

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 22:22
autor: dawid
uuu wyje jak suka przy miocie!
chyba tez tak chce :) dzis w nocy wyjezdzam, ale po powrocie chetnie sie odezwe co i jak, z tym, ze obecnie mam seryjny filtr.
w poprzednim aucie mialem wlozony stozek i dosc glosno chodzil przez to, ale jak jakis golf a nie mini :P

Re: Mini cooper S

: 28 kwie 2009, 23:10
autor: pididi
no, fajna opcja :twisted:
Kompresor nie wyje cały czas - zależy to od otwarcia przepustnicy. Więc jak pociśniesz na WOT, to wtedy słyszysz wyrazisty dźwięk. Jak się turlasz do świateł, nic nie słyszysz. Wygodne. I nie męczy dzięki temu :mrgreen:

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 15:48
autor: E55AMG
mam pytanie (nowy jestem)
kompresor ma sprzęgło czy jest spięty na stałe?

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 16:56
autor: pididi
Na stałe, w Mercach jest chyba właśnie ze sprzęgłem :smile:

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 17:06
autor: AleXander
http://youtu.be/w-NziyLa7KY

tu chyba dobrze słychać kompresor :D a to było jeszcze przed Cowl-Modem ;p

czyli tym -> KLIK

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 17:42
autor: E55AMG
Dzięki.

Trochę szkoda bo zwiększając kółko zwiększamy spalanie i zużycie :(

P.S.

Lepsze jest turbo w polifcie czy kompresor z początku produkcji?
Mam na myśli osiągi i spalanie.
Subiektywnie wolę kompresor mimo, że nie zawsze jest lepszy.

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 17:51
autor: E55AMG
AleXander pisze:http://youtu.be/w-NziyLa7KY

tu chyba dobrze słychać kompresor :D a to było jeszcze przed Cowl-Modem ;p

czyli tym -> KLIK
U mnie podobnie ale tylko do 100km/h, potem już tylko wydech

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 19:01
autor: AleXander
E55AMG pisze:Dzięki.

Trochę szkoda bo zwiększając kółko zwiększamy spalanie i zużycie :(

P.S.

Lepsze jest turbo w polifcie czy kompresor z początku produkcji?
Mam na myśli osiągi i spalanie.
Subiektywnie wolę kompresor mimo, że nie zawsze jest lepszy.
Gwoli ścisłości to ZMNIEJSZAJĄC kółko ;) te procenty to jest ile procent jest kółko MNIEJSZE ;)

Fajniej na gaz reaguje kompresor ale turbo pali jakieś 3-6litrów mniej po mieście ;/

Re: Mini cooper S

: 13 lut 2012, 21:35
autor: E55AMG
No tak oczywiście! Na kompresorze się zmniejsza...
Mylę z przyzwyczajenia bo w "55AMG można tylko powiększać".
U mnie nie da się zmniejszyć koła z dwóch powodów:

1. Jest już małe i jeszcze mniejsze spowoduje poślizg paska - to prawie 100PS
2. Mam sprzęglo na kompresorze i utrudnia to modyfikacje

trzeba zwiększać koło pasowe :(