Strona 2 z 10

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 20 lut 2009, 22:44
autor: Chudy1970
Dzięki koledzy za pomoc. Gdybyście chcieli zbudować mocnego Saab'a to chętnie pomogę.

Czyli najpierw pomiar starego motoru a potem idziemy dalej.

Poza tym wielkie dzięki za uwagi dotyczące felg. Teraz będzie łatwiej to zmienić.Kurcze człowiek ciągle się uczy.Poza tym to moje pierwsze Mini ale na pewno nie osatnie.

Wojtek

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 20 lut 2009, 22:53
autor: Chudy1970
Piotr Topór pisze:Po co celujesz w 13". Chcesz jeździć tylko A4? :mrgreen:


A4 to mam z rogiem. Ale bardziej ciekawie będzie pomykać po winklach. Poza tym max predkość to wypróbowałem w Saabie

http://www.youtube.com/watch?v=sPl-2h_J ... annel_page

Wojtek

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 20 lut 2009, 22:53
autor: Saint
A jakie roczniki/modele Saaba? :grin:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 20 lut 2009, 23:13
autor: Chudy1970
Saint prawie wszystkie czyli kroko płaski nos ( 1883 ten miał 250 koni) potem 900ng 341koni.

Wojtek

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 20 lut 2009, 23:14
autor: Chudy1970
Kroko oczywiście 1983:-))

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 21 lut 2009, 01:55
autor: humin
Chudy1970 pisze:Kolejne pytanie. Kupiłem te felgi a teraz się doczytałem źe będą obcierać o nadkola. To prawda?? Jeźeli mam coś podcinać to lepiej przed lakierowaniem.

Link do felg
https://www.plminishop.com/product-13MK11-W.html

Wojtek

instrukcje montażu sportpacków masz z minisport jak na tacy ==> TACA

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 21 lut 2009, 13:54
autor: mini23
Chudy1970 pisze:
Piotr Topór pisze:Po co celujesz w 13". Chcesz jeździć tylko A4? :mrgreen:


A4 to mam z rogiem. Ale bardziej ciekawie będzie pomykać po winklach. Poza tym max predkość to wypróbowałem w Saabie

http://www.youtube.com/watch?v=sPl-2h_J ... annel_page

Wojtek


o kutfa!! jak tro sie zbieralo do tych 190km/h.. wow

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 11 mar 2009, 21:05
autor: Chudy1970
A więc dobra auto wreszcie opuściło blacharza. Jutro piaskowanie ponowne a od piątku lakiernik.

Pytanie do was chciałbym źeby był bardziej źwawy. Myślę o gaźnikach zamiast spi. Jaką głowicę mam kupić i jakie gazniki??? Po przeczytaniu stron na róznych forach trochę głupi jestem. Chciałby mieć coś około 90 - 100 kucy.

Jestem otwart na sugestie.

Wojtek

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 11 mar 2009, 21:20
autor: flapjck1
arden + walek 296 dedykowany do ardena + podwojne weberki :)

recepta na 100 KM

sprawdzona :D

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 11 mar 2009, 21:22
autor: Saint
Każdy by chciał :wink: Czarek ma 1.3 z 8 portową głową, popędzany dwoma dwugardzielowymi weberami i ma coś ponad 100 koników. Wpakował w silnik .... dzieścia tysięcy? chyba coś koło tego.

Musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań i określić w kilku punktach:

Czy do codziennej jazdy czy na tor
Budżet

to na początek.

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 11 mar 2009, 21:26
autor: Gibki Staruszek
delikatnie ...nieśmiało... napiszę jedno słowo - " pomidor " :grin:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 11 mar 2009, 21:32
autor: flapjck1
paszol ty pomidorowy ty...


:lol: :lol: :lol:

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 11 mar 2009, 23:44
autor: Konrad K_2
120 koni 1,4 turbo :-) 2 tys :-) i mnóstwo pracy i kolejne 2 tys :-)

choc lepiej 1,2 TCE 5 tys mnóstwo pracy i kolejne 3 tys

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 12 mar 2009, 09:35
autor: Chudy1970
Czyli co na przykład taka głowice

http://www.minisport.com/acatalog/info_HEDMS5018UL.html

i do tego 2 podwójne webery?

Czy ta głowica podejdzie na seryjny silnik czy trzeba robić jakieś przeróbki?

Wojtek

Re: Mini Cooper 1,3 spi

: 12 mar 2009, 10:12
autor: flapjck1
ta glowica to nic specjalnego
w sumie nie bedzie lepsza niz stockowa 12g940 na zaworach 36/29

zakladanie do tego 2och weberow mija sie z celem - musialbys robic do tego tzw splita - dwa gazniki z czego jeden musialby byc pociety - koszty w chuj a zysku mocy malo a do tego to by bylo cholernie ciezkie - wiec albo seria hif44 z dobrana igla albo weber dcoe45 na dlugim ( min 5' ) kolektorze

ps: nie wydaje mi sie zebys wycisnal z tego wiecej niz 80-85 KM, chyba ze na jakims baaardzo ostrym wyscigowym walku ( czasy rzedu 296 i wiecej )

generalnie aby to dzialalo jak nalezy to musisz miec dol w idealnym stanie, uklad korbowy wywazony zdalo by sie miec