Strona 2 z 2

Re: Zerwany gwint

: 31 mar 2009, 17:46
autor: Saint
Niestety magnes w korku jest sprawa kluczową. Zbiera opiłki krążące w misce olejowej, przedłużając żywotność pompy oleju, skrzyni biegów itd.

Re: Zerwany gwint

: 31 mar 2009, 17:54
autor: Krzyś 87
Czyli jednak bez niego sie nie obedzie, to musze znowu pomyslec o spuszczeniu oleju chyba ze zna ktos metode gdzie mozna odkrecic korek bez spuszczania leju oprucz przewracania auta na bok :) ?

Re: Zerwany gwint

: 31 mar 2009, 18:03
autor: Saint
możesz podnieść prawą stronę tyle ile się da, wykręcić korek, i na czas dostosowywania poprosic kolegę o zatkanie otworu palcem :razz:

No albo dorobić drugi korek a potem tylko zrobić podmianke j/w, następnie uzupełnić poziom oleju i bangla.

Re: Zerwany gwint

: 31 mar 2009, 18:29
autor: Krzyś 87
Dieki, jakos sobie dam rade ale z tym drugim korkiem to dobry pomysl